23 aug 2006 22:13
23 aug 2006 22:15
ER schreef:Misschien géén evidente afkeur Pascal, maar ook zeker geen voorkeur ten opzichte van de standaard uitvoeringen van dat model auto's.paSCal schreef:Er rijden er genoeg rond met GT2-spec motoren (getuned dus inderdaad) en zonder dat de rest van de wagen daar "echt" onder lijdt. Net als de restwaarde overigens, want reken maar dat als het goed gedaan is (inderdaad, een gerenomeerd bedrijf!), dat het geen "afkeur" is toch?
Generaliserend: hou er rekening meer dat tuning over het algemeen wordt geassocieerd met een bepaald weggedrag (lees: omgang met de auto).
23 aug 2006 22:55
23 aug 2006 23:02
RS-R schreef:Ben je van al het gezeur af.
23 aug 2006 23:22
RS-R schreef:Zou meteen de 997 turbo kopen.
Ben je van al het gezeur af.
23 aug 2006 23:59
24 aug 2006 6:47
MichM3 schreef: Daarbij, er is altijd wel iemand sneller dan jij...als je met dat gevoel niet kan leven, zou ik totaal iets anders kopen en geen Porsche
24 aug 2006 7:10
paSCal schreef:Tja, maar heb je het verschil tussen optisch en technisch erin meegenomen? Ik bedoel, als die 993 nou gewoon normale velgen enzo had?
24 aug 2006 7:21
24 aug 2006 12:08
24 aug 2006 12:22
24 aug 2006 13:16
Driver4S schreef:Ik sluit mij helemaal aan bij Jay911. Vind de 4S de mooiste qua vormgeving en 'who cares' dat iemand anders sneller zou kunnen zijn.
24 aug 2006 15:31
24 aug 2006 15:39
24 aug 2006 15:44
24 aug 2006 15:45
aero schreef:Kan iemand het verschil aangeven.
Peter
24 aug 2006 16:15
John4S schreef:zeker na mijn gekietel is ie vet sneller als een normale 3,6
24 aug 2006 16:56
Sjonnie schreef:Volgens mij moet een auto met 340 pk een bijtelling van 1,1 seconde krijgen
24 aug 2006 16:57
24 aug 2006 17:05
24 aug 2006 17:08
aero schreef:
Verstandiger om naar een echte dealer te gaan?
Peter
24 aug 2006 17:35
24 aug 2006 17:48
24 aug 2006 17:59
24 aug 2006 19:12
Driver4S schreef:Mijn voorkeurslijstje is nu zilver, zwart, sealgrau.