Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Applaus voor Pascal

22 aug 2006 0:22

Leuk om te zien dat er zoveel 'anonieme' PF'ers aan de rit hebben meegedaan :thumleft:

22 aug 2006 12:50

Heb toch echt wat gemist,volgende keer maar meteen vanalles regelen
om wel erbij te zijn.

Damn,maar goed tot de volgende keer :wink:

22 aug 2006 13:35

PaSCal en rest vd organisatie,kan me slechts aansluiten bij de rest muv 1 persoon,een superdag .Bedankt :thumleft:

Graag weer tot volgend jaar bij #4 :drive:

ps Paul wil je die blauwe badkuip de volgende keer volgooien met die heeeerlijke salami worsten,jammie-jammie

22 aug 2006 15:44

mkt schreef:
Lydia schreef:Zal je een beetje helpen: sommige S rijders zijn zelfs te beroerd om een beetje te schakelen. En ze rijden vóór je ook nog in de weg... :P

Ik dacht al, waar blijft ze nou, gisteren was ze zo snel (maar nog net niet snel genoeg).

Volgende keer zal ik je voor laten, zal me van mijn galantste kant laten zien, Ladies First :wink:

Niet snel genoeg? Kon de glascode op jouw achterruit lezen :D

Je hoeft me niet voor te laten, hóór! Even aan de kant gaan is al genoeg... :P :P :P

22 aug 2006 15:58

Hmmm 8) , moet ineens hier aan denken... :twisted: :mrgreen:

22 aug 2006 16:14

Als ik in zo'n uithoek zou wonen, was ik waarschijnlijk ook niet bang om zulke dingen te roepen... :D

22 aug 2006 16:35

Touché 8) maarre...geen topics door elkaar halen he... :wink:

23 aug 2006 0:15

Heb ENORM genoten van mijn eerste jubirit.
Ik was samen met mijn broer,hij is niet een echte p liefhebber,maar heeft wel ervaring met bolletje pijltje en hij heeft ook genoten.
Hij vondt het ERG goed inelkaar gezet.
ONZE COMPLIMENTEN.

24 aug 2006 9:19

Pascal en de rest van de organisatie, bedankt. Was een erg leuke dag met een onverwachte opkomst.

24 aug 2006 23:53

Zeg Mark, wil je mijn auto nooooooooooooooooooooooooooooit meer een tractor noemen :?: :!: :!: :twisted: :lol: :wink: Eind goed al goed, ben blij dat er verder niks gebeurd is, p.s. ik stond voor Marcel zijn 930 :wink:
en schrok me echt helemaal kapot

25 aug 2006 6:39

bert964c4 schreef:Zeg Mark, wil je mijn auto nooooooooooooooooooooooooooooit meer een tractor noemen :?: :!: :!: :twisted: :lol: :wink: Eind goed al goed, ben blij dat er verder niks gebeurd is, p.s. ik stond voor Marcel zijn 930 :wink:

@ Bert, troost je, het kan nog erger. Mijn P werd door Mark al een 4 WD groen landbouwvoertuig genoemd...

25 aug 2006 6:44

Lydia schreef:
bert964c4 schreef:Zeg Mark, wil je mijn auto nooooooooooooooooooooooooooooit meer een tractor noemen :?: :!: :!: :twisted: :lol: :wink: Eind goed al goed, ben blij dat er verder niks gebeurd is, p.s. ik stond voor Marcel zijn 930 :wink:

@ Bert, troost je, het kan nog erger. Mijn P werd door Mark al een 4 WD groen landbouwvoertuig genoemd...

Kan hij even goed Fendt schrijven, spaart hem een hoop typwerk :roll: :lol:
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 25 aug 2006 7:52, in totaal 1 keer bewerkt.

25 aug 2006 7:46

Ik kom er weer goed vanaf deze keer :lol:

25 aug 2006 10:37

ppp 356 schreef:
Lydia schreef:

Kan hij even goed Fendt schrijven, spaart hem een hoop typwerk :roll: :lol:

Bedoelde eigenlijk John Deere :wink: :lol: (geen idee hoe je hier daar een plaatje van moet toveren)
Maar jongens en meisjes, het was maar dollen hoor. Zou een moord doen voor een 4S van welk type dan ook.....En ik ben ook blij dat het goed is afgelopen. Was geen leuke ervaring en ben er eigenlijk nog verbaasd over hoe snel hij uitbrak....Blijft linke boel die natte wegen... :?

25 aug 2006 11:26

Afbeelding

TractionTording 4c nogwat

25 aug 2006 14:33

Is dit nou de gedachtengang van een enkeling hier ?

Nee staat niet ! 'Géén gezicht !

En de wegligging wordt er ook niet beter op.
Behalve dan in het gras..

Afbeelding

25 aug 2006 14:50

ppp 356 schreef:Kan hij even goed Fendt schrijven, spaart hem een hoop typwerk :roll: :lol:

Ik ga er wel eens eentje voorbij , zo'n Fendt...maar dat zijn altijd sleurhutten...

Afbeelding

Vind 't op zulke momenten altijd érg jammer, dat ik geen trekhaak heb... :(

25 aug 2006 15:13

Jurgen schreef:
ppp 356 schreef:Kan hij even goed Fendt schrijven, spaart hem een hoop typwerk :roll: :lol:

Ik ga er wel eens eentje voorbij , zo'n Fendt...maar dat zijn altijd sleurhutten...

Afbeelding

Vind 't op zulke momenten altijd érg jammer, dat ik geen trekhaak heb... :(

Ik vermoedde het al maar nu weet ik het zéker. Er zit wat los bij die mods... :P

25 aug 2006 15:22

Lydia schreef:Ik vermoedde het al maar nu weet ik het zéker. Er zit wat los bij die mods... :P

yep, maar niet mijn sleurhut :lol: :lol: :lol:

25 aug 2006 15:28

Als ik even niets hoef, hang ik de Fendt achter mijn Ruf... :D

25 aug 2006 15:37

Lydia schreef:Als ik even niets hoef, hang ik de Fendt achter mijn Ruf... :D

we gaan wel off topic............maar toch...

Zoiets is wel wat voor onze Jurgen.

Afbeelding

25 aug 2006 16:07

Dan moet ik wel érg gek op haar zijn , wil ik in zo'n eskimohut op vacantie gaan... :twisted: krijg al kramp als ik eraan denk... :wink:

25 aug 2006 16:32

Waar krijg je dan kramp :?:

-ik zou het wel weten-

25 aug 2006 16:58

Duss... :wink: laten we maar snel on-topic verder gaan...Pascal, goed geregeld man... :cheesy:

25 aug 2006 17:01

Jurgen schreef:Duss... :wink: laten we maar snel ....

.... de boel 'over trekkers en caravans' splitsen :?: :roll: :wink:

PaSCal heeft volgens mij een paar dagen rust genomen :shock:
Plaats een reactie