14 aug 2006 1:08
mhoeneveld schreef:Er gaat niks verloren
14 aug 2006 12:21
horn schreef:mhoeneveld schreef:Er gaat niks verloren
Bij de Wegenwacht wel. Noemen ze 'lidmaatschapscontributie'.
14 aug 2006 16:07
Paul van Engelen schreef:Er kan geen elektriciteit/stroom verloren gaan in een auto, dus die meetgegevens, daar snap ik niks van.
14 aug 2006 18:23
Marcel964C4C schreef:Paul van Engelen schreef:Er kan geen elektriciteit/stroom verloren gaan in een auto, dus die meetgegevens, daar snap ik niks van.
Ik ben geen electrotechnicus, maar ik heb de metertjes die hij op de polen zette wel zien uitslaan met een verschillend amperage. Ik heb het verhaal aan 2 P specialisten verteld en die keken er niet raar van op.
En.... na het vervangen van de minkabel van de accu waren alle accu/startproblemen opgelost.
Mischien is er op het forum een electro specialist die e.e.a. kan uitleggen?
Alle elektronen die weg gaan uit de centrale, komen ook weer terug. Je hebt dus een gesloten systeem nodig om een stroom te kunnen laten lopen
27 aug 2006 9:26
27 aug 2006 10:21
27 aug 2006 10:33
Paul van Engelen schreef:Heb dit draadje nog eens terug gelezen:
- Rob964 stelde al de juiste vraag over klep/deur open. Kan me goed voorstellen dat jij dacht dat alles dicht, dus uit, was.
- Je schreef zelf dat je de lader rechtstreeks aan de accu had. Hoe doet men dit zonder de klep een spleetje open te hebben...![]()
![]()
Ter lering......
27 aug 2006 11:23
Paul van Engelen schreef:- Je schreef zelf dat je de lader rechtstreeks aan de accu had. Hoe doet men dit zonder de klep een spleetje open te hebben...![]()
![]()
27 aug 2006 11:28
horn schreef:Had ik ook. draadje is zo dun dat het gewoon in je rubber wordt gedrukt als je de klep sluit. die gaat dan ook gewoon dicht, lampje uit en klep valt gewoon in het slot.