Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

26 aug 2006 20:59

Vraagje: wie van ons is NIET als krantenbezorger begonnen. Ik in ieder geval wel.

26 aug 2006 21:03

GR schreef:Vraagje: wie van ons is NIET als krantenbezorger begonnen.

Ik......
Maar daarom zit ik misschien ook nog niet naar 997 turbo's te kijken... :(
:lol: :wink:
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 26 aug 2006 21:13, in totaal 1 keer bewerkt.

26 aug 2006 21:05

GR schreef:Vraagje: wie van ons is NIET als krantenbezorger begonnen. Ik in ieder geval wel.

Ik ook. Zelfs met personeel...

On topic - Ik hoop dat als ik 71 ben ik nog zo goed in het leven sta als deze Haagse Fred. En nog steeds Porsche rijd natuurlijk.

26 aug 2006 21:05

Soms moet je wat geluk hebben in het leven. En natuurlijk hard werken!

26 aug 2006 22:16

Ik ben ook begonnen met kranten inderdaad !

Had zelf geen wijk, maar liep mee met iemand uit de buurt en hielp die.
En kreeg daar dan als 8 jarige elke keer 50 cent voor !

26 aug 2006 23:22

Het valt me op hoeveel er met kranten en folders zijn begonnen, ik ben begonnen in de kassen, tomaten plukken, komkomers, sla steken, enz enz, en het verdiende echt heel erg goed :lol: :wink:

27 aug 2006 0:07

ook kranten. eerste wielrenfiets van gekocht... 8)

27 aug 2006 9:53

Nooit krantenbezorger geweest. Wel vanaf mijn veertiende bij mijn tante in de supermarkt gewerkt. Daarmee heb ik mijn eerste brommertje en later mijn eerste autootje verdiend.

27 aug 2006 10:45

Jan A. (964 C4) schreef:Prachtig toch !!!! En hij heeft nog de goede kleur gekocht ook. Petje af hoor!

Heeft hij zijn krantenwijk nu trouwens opgezegd????

Zou ik welaanhouden voor eventuele o.h. kosten.

27 aug 2006 19:05

Ik ook niet
Ik ben begonnen als Barkeeper op mijn 15e

27 aug 2006 19:37

wat jullie hebben zeker over het hoofd gehad is het moment dat die meneer een sigaartje aanstak. Aangezien dat zo vroeg 's morgen was, denk ik (direct ervaring) dat zeker niet de laatste van de dag was.
Dus boven wat hij heeft gespaard voor die mooie Porsche, krijgt van me ook een pet af, want blijft roken (zo oud), en in een porsche!

8) :lol: :lol: :lol:
Laatst bijgewerkt door Riccio4S op 27 aug 2006 19:43, in totaal 1 keer bewerkt.

27 aug 2006 19:41

Ik denk dat ik het gat in de markt heb gevonden, alvast 10 personen zijn hier als krantenbezorger begonnen. Begin ik toch gewoon met oude kranten op te halen :!: Moet dan 10 keer zoveel verdienen, wat neerkomt op een 964 na een half jaar :lol:

27 aug 2006 20:08

Maak er maar 11 elf van :!: :D

Maar ben wel begonnen met 'Frans' Citroen ID/DS: ben blij dat ik af ben van die Kwalitatief Uitermate Teleurstellende kwaliteit :idea:

Vervolgens WEL kwali: MB

En sinds 1995 (pas) die gekke, geweldige sportwagen met de motor op de verkeerde plaats :P :D :lol: :mrgreen:

27 aug 2006 20:19

Paul van Engelen schreef:
En sinds 1995 (pas) die gekke, geweldige sportwagen met de motor op de verkeerde plaats :P :D :lol: :mrgreen:

nee, niet de motor op de verkeerde plaats, maar de chauffeur, achter de stuurwiel, je dus ! :P

27 aug 2006 21:40

Yup, járen en járen folders gelopen. Eerst thuis invouwen, dan bezorgen. En met kerst met zelfgemaakte kaartjes (want we kregen ze niet :( ) rondgegaan. :lol:

PS: oude kranten ophalen: ook gedaan als kind, met wat andere kindjes uit de buurt, voor 10 cent per kilo (of zoiets) wegbrengen.

27 aug 2006 23:14

Of je zet een paar plantjes op de omgebouwde zolderkamer, en dat bouw je dan langzaam uit. ;-) Dat gaat veel sneller.

Inderdaad ben ik ook begonnen met kranten, maar ik dumpte ze gelijk in het bos. Op die manier kon ik meer wijken tegelijk doen.

27 aug 2006 23:41

Dat was idd het ideale van folders. Mensen gingen niet klagen als ze ze niet kregen... :lol: Er gingen er bij mij ook heel wat de kliko in.

27 aug 2006 23:57

enfin, dus in ieder geval 2 porsches hier door fraude en/of oplichting verkregen. Wie nog meer? :cheesy:

28 aug 2006 8:03

horn schreef:enfin, dus in ieder geval 2 porsches hier door fraude en/of oplichting verkregen. Wie nog meer? :cheesy:

Bij een ferrari-forum zou dit aantal waarschijnlijk gevoelig hoger liggen :lol:

28 aug 2006 11:35

enfin, dus in ieder geval 2 porsches hier door fraude en/of oplichting verkregen. Wie nog meer? :cheesy:

Toen werd het stil ;)

28 aug 2006 11:39

Heeft onze Fred zich nog niet aangemeld :?:

28 aug 2006 20:56

Valentijn schreef:Heeft onze Fred zich nog niet aangemeld :?:

nope, te druk met folders invouwen... :wink:

29 aug 2006 17:10

MS964 schreef:Yup, járen en járen folders gelopen. Eerst thuis invouwen, dan bezorgen. En met kerst met zelfgemaakte kaartjes (want we kregen ze niet :( ) rondgegaan. :lol:

En een bloedhekel dat ik heb aan die gastjes...
De krantenbezorger krijgt steevast een extra'tje met de kerst (kreeg ik zelf ook jaren), de folderbezorger niet...

Waarom? De krantenbezorger MOET door weer en wind zorgen dat de krant voor 7 uur in de bus ligt, elke dag, 6 dagen/week. Die folderbezorger kan afwachten tot het een beetje weer is, een stukje doen, met regen weer terug naar zijn/haar warme huis, en zo verder. Invouwen is er tegenwoordig ook niet meer bij, want alles wordt kant en klaar aangeleverd...

Verschil moet er zijn toch?

(4 jaar kranten gedaan, op toptijd 4 wijken tegelijk, eerst om 4:30 uur het AD/Volkskrant, dan om 5:45 de lokale krant!)

29 aug 2006 17:26

ik vind dat ook de limit, al die folderbezorgers die wekelijks ongevraagd die ellende van de Gamma, Karwei, Scapino en de Dirk van de Broek door de brievenbus komen duwen en dan met Kerst een gelukkig nieuwjaar komen wensen. En dan nog verwachten dat ze iets krijgen. Alsof ik op die papierbakvulling zit te wachten en/of erom gevraagd heb... :twisted:

29 aug 2006 17:33

Ik heb zo'n sticker op de brievenbus met heel groot NEEer op, werkt erg goed moet ik zeggen
Plaats een reactie