Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

28 aug 2006 11:11

911-lover schreef:Even Contact opnemen met Andy van Themacafé "The Wheels" in Zolder (was een stopplaats tijdens de Herfstrit) Hij is één van de grote krachten achter Eran :wink:

Dank je, maar via de site kun je ook alleen maar via e-mail contact opnemen, heb ondertussen wel het tel.nr. van de ERAN te pakken alleen nemen ze daar dan weer niet op :evil:

We blijven proberen :wink:

28 aug 2006 11:33

(0032) 011/745442 en vragen naar Andy

Nul voor de 11 weg laten vallen als je vanuit Nederland belt :wink:

PS: Doe hem de groeten van me (dat kan helpen)

28 aug 2006 19:37

Ik schrijf mij altijd in via info@skylimitevents.be bij een zekere Hanne. Krijg ik altijd antwoord van.

Maar ik raad je toch aan om de kursus te volgen. Heb ik verleden jaar ook gedaan alhoewel ik toen al een dik jaar met de motor op Zolder reed.

28 aug 2006 22:14

Ja, cursus is wel leuk maar hangt ook een ander prijskaartje aan! Ik heb ook net weer de ADPZD achter de rug en dan tikken dat soort "geintjes" toch hard aan. Dus circuitervaring genoeg met de motor en ook al aantal keer met de P. dan heb je niet zoveel trek meer in wéér lijnen rijden!

dagje zolder

29 aug 2006 7:48

Is er nog een plaatsje vrij en wat zijn de kosten?

Re: dagje zolder

29 aug 2006 10:19

carlo.964.c4 schreef:Is er nog een plaatsje vrij en wat zijn de kosten?

Klikkerdeklik :wink:

En JA er zijn nog enkele plaatsen, en kijk ook aan het begin van dit draadje, en lees eigenlijk het hele draadje - velen overnachten ook - en voor alle details moet je bij roerganger Olaf zijn :D :wink:

En nee het is geen NPC evenement en ben toch enthousiast :P

Re: dagje zolder

29 aug 2006 16:41

Paul van Engelen schreef:
carlo.964.c4 schreef:Is er nog een plaatsje vrij en wat zijn de kosten?

Klikkerdeklik :wink:

En JA er zijn nog enkele plaatsen, en kijk ook aan het begin van dit draadje, en lees eigenlijk het hele draadje - velen overnachten ook - en voor alle details moet je bij roerganger Olaf zijn :D :wink:

Of even hier in het topic, omdat Olaf even niet kan internetten :cheesy:

29 aug 2006 22:45

Heb net mailtje ontvangen van Skylimitsevents en ik moet persé de cursus doen om te mogen rijden.
Omdat ik dat een beetje geldklopperij vindt moet ik deze keer helaas verstek laten gaan :cry:

29 aug 2006 23:00

RED CABRIOLET schreef:Dus circuitervaring genoeg met de motor en ook al aantal keer met de P. dan heb je niet zoveel trek meer in wéér lijnen rijden!

Moet eerlijk zeggen dat je voor die prijs wel dik 2 uur vrij rijden hebt : Namiddag (of opneembaar op een andere dag) 1 uur. En in de voormiddag krijg je een dik uur vrij rijden. Dit kan zelfs 1,5 uur zijn, nadat je voordien eerst in groep in lijn hebt gereden en evt. met een instructeur erbij. Dus het vrij rijden in de voormiddag is in feite nog heel veilig ook gezien je alleen maar met cursisten de baan gebruikt.

29 aug 2006 23:19

Chris_lbr schreef:
RED CABRIOLET schreef:Dus circuitervaring genoeg met de motor en ook al aantal keer met de P. dan heb je niet zoveel trek meer in wéér lijnen rijden!

Moet eerlijk zeggen dat je voor die prijs wel dik 2 uur vrij rijden hebt : Namiddag (of opneembaar op een andere dag) 1 uur. En in de voormiddag krijg je een dik uur vrij rijden. Dit kan zelfs 1,5 uur zijn, nadat je voordien eerst in groep in lijn hebt gereden en evt. met een instructeur erbij. Dus het vrij rijden in de voormiddag is in feite nog heel veilig ook gezien je alleen maar met cursisten de baan gebruikt.

Heb je helemaal gelijk in maar ik weet dat als ik een beetje op gang raak op het circuit dat ik dan na een paar rondjes met kokende remmen langs de kant sta dus ik wilde gewoon ff 30-40 minuten rondjes rijden en het dan voor gezien houden :wink: (een standaard 911 uit '88 is niet echt een racewagen wat de remcapaciteit betreft)

30 aug 2006 6:14

Nog twee weekjes... :bounce: :bounce: :compress:
Ik heb er zin an.

30 aug 2006 9:29

RED CABRIOLET schreef:Heb net mailtje ontvangen van Skylimitsevents en ik moet persé de cursus doen om te mogen rijden.

:?: :shock: :roll:

Snap ik iets niet meer :?: Er zijn diverse alleen-maar-vrije rijders, die dus niet mee doen aan de cursus :!: Zie pg. 5 van dit draadje :idea:

30 aug 2006 14:17

Paul van Engelen schreef:
RED CABRIOLET schreef:Heb net mailtje ontvangen van Skylimitsevents en ik moet persé de cursus doen om te mogen rijden.

:?: :shock: :roll:

Snap ik iets niet meer :?: Er zijn diverse alleen-maar-vrije rijders, die dus niet mee doen aan de cursus :!: Zie pg. 5 van dit draadje :idea:

Je mag alleen vrijrijden als je ooit de cursus hebt gedaan dus als je al 5000 circuitkm's inclusief Zolder hebt doet er blijkbaar niet toe :roll:

30 aug 2006 14:44

Blijven GROTE :?: :?:

Op o.a. pg. 3 over vrijrijden: "Op de dag zelf te regelen door betaling en verder zonder een voorwaarde".

Heb zelf nog nooit op Zolder gereden, laat staan de cursus gedaan.
De door je genoemde voorwaarde is hier niet aan de orde geweest :idea: :shock:

30 aug 2006 19:27

Dan zou ik toch maar eens goed informeren vooraleer je daar staat en je niet mag rijden !

30 aug 2006 20:59

Denk dat Olaf - of PaSCal 8) - de :?: :?: wel in :!: :!: gaan veranderen :D :wink:

31 aug 2006 8:13

Ik in elk geval niet, ik weet niet hoe het zit. Als het antwoord is zoals hierboven staat, denk ik dat hooguit mensen met een race-licentie uitzondering krijgen ofzo, maar weet het echt niet.

31 aug 2006 9:14

Ik vaar - rijd :!: :lol: - voorlopig maar blind op wat Olaf heel duidelijk schreef :idea: :mrgreen:

31 aug 2006 21:01

Ik snap het ook allemaal niet meer :roll:. Volgens mij als je de site van Skylimitevents er op na leest, staat er wel degelijk dat mensen met ERVARING vrij kunnen rijden. Het kan natuurlijk zijn dat als ERAN het circuit een dag huurt voor 's ochtends de cursussen en 's middags vrijrijden dat zij dan als voorwaarde stellen dat alle vrijrijders ook bij hun de cursus gedaan moeten hebben? Ik zal die Hanne van SLE maar eens bellen.

31 aug 2006 23:59

Paul van Engelen schreef:Ik vaar - rijd :!: :lol: - voorlopig maar blind op wat Olaf heel duidelijk schreef :idea: :mrgreen:

[ROOKSIGNALEN]

Jij rijdt 's ochtends toch met onze huis-cateraar mee :?:

Ben je dus gewoon deelnemer aan de cursus, toch :?: :idea:

Ik zie wat dat betreft dus helemaal geen probleem 8)

[/ROOKSIGNALEN]

01 sep 2006 1:08

kunnen we niet beter een forumdag op de ring doen ?

01 sep 2006 8:59

@Olaf: je boodschap komt duidelijk over :idea: :lol: :wink:

Gelukkig waait het op dit moment niet erg :!: :D

01 sep 2006 14:39

Vanochtend gebeld met Andy van het Wheels café en volgens hem mag je vrijrijden als je je ervaring kan aantonen (In mijn geval mijn oude racelicentie van de KNMV) maar is het raadzaam om eerst een mailtje aan Skylimitevents te sturen met daarin de ervaring die je hebt waarna je een bevestiging zal krijgen of je toegelaten zal worden.

Dussssss, waarschijnlijk tot de 13e :D

01 sep 2006 14:52

Oh ja, mailadres is info@skylimitevents.be .

Btw, ik was bij het opzoeken van het mailadres de 10000e bezoeker van hun site :lol: Ben benieuwd of ik nu een gratis sessie aangeboden krijg :wink:

01 sep 2006 15:05

Daarnet nog even op Zolder geweest waar leuke Porsches stonden en er ook weer een paar rondjes gedraaid zijn om in smaak te komen :wink:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats een reactie