02 sep 2006 8:36
horn schreef:Lydia schreef:horn schreef:Lydia schreef:Krijg de Carros gratis. En allerlei leuke attenties, zoals kortingsbonnen voor onder andere Concours d' Elegance...
Gratis is een rekbaar begrip...![]()
![]()
Je kan ook zeggen: 'in mijn premie zitten kortingsbonnen en een abo op Carros inbegrepen...'
Ach, it's all about the point of view
Dat is wel een heel erg snelle conclusie!!!
hoezo? ik zeg toch nergens dat je bij CB teveel zou betalen?
02 sep 2006 8:59
Marcel schreef: ik zou Lydia toch willen adviseren eens bij Assicuro te informeren. Haar 4S mag dan wel een beetje duurder zijn dan mijn 993 targa, maar ook weer niet zo heel veel, en als ik dan 1000 euro betaal is dat een groot verschil, uiteraard spelen er nog meer verschillen mee, als eerder aangegeven, maar een offerte aanvragen kost niks he....
02 sep 2006 9:32
02 sep 2006 10:24
Rob Herfst schreef:CB is ook nog: onbeperkt aantal km's, geen nachtclausule, klasse II alarm is bijna altijd voldoende.
Lydia schreef:Dat is wel een heel erg snelle conclusie!!!
Valt reuze mee, mijn 4S kost all-risk verzekerd 1.600,00 per jaar.
Géén eigen risico!
02 sep 2006 11:43
02 sep 2006 12:33
02 sep 2006 21:32
02 sep 2006 23:36
EriC4C schreef:Rob Herfst schreef:CB is ook nog: onbeperkt aantal km's, geen nachtclausule, klasse II alarm is bijna altijd voldoende.
Zoals ik in een ander topic al schreefLydia schreef:Dat is wel een heel erg snelle conclusie!!!
Valt reuze mee, mijn 4S kost all-risk verzekerd 1.600,00 per jaar.
Géén eigen risico!
Valt jou absoluut gezien reuze mee, maar als je ergens anders met vergelijkbare polisvoorwaarden nou (veel) minder premie betaalt![]()
03 sep 2006 0:00
Lydia schreef:afwikkeling van de schade.
Ik heb er geen zin in en er de energie niet voor om met een verzekering te bakkeleien over een schade. Heb met CB nog nooit problemen gehad. Schade > expert > uitkeren. Klaar. Daar is een verzekering voor.
03 sep 2006 2:10
03 sep 2006 10:35
walnoot schreef:Hallo heeft iemand ervaring met alarm.
Want ik heb een porsche in duitsland gekocht bwj 1999,met een goed alarm voorziening, maar helaas zegt diks is niet goedgekeurd voor nederland .
Dit vind ik van een kant gehannes.
Nu kan ik een nieuw alarm laten inbouwen kosten 850euro.
Dit is toch tegek voor worden.
03 sep 2006 11:19
Rob Herfst schreef:Lydia schreef:afwikkeling van de schade.
Ik heb er geen zin in en er de energie niet voor om met een verzekering te bakkeleien over een schade. Heb met CB nog nooit problemen gehad. Schade > expert > uitkeren. Klaar. Daar is een verzekering voor.
en daar hebben wij weer een belangrijk punt
![]()
De allerlaagste premie is schitterend hoor, maar wat gebeurd er als er betaald moet worden.........
Dat punt zou je ook in je afwegingen mee moeten nemen!
(ja, EriC4C ik weet dat een hogere premie niet per definitie een garantie is voor een soepele uitkering/afwikkeling, maar het verhoogd de kans daarop wel!)
03 sep 2006 11:31
Lydia schreef:Vergeet niet, ik ben niet blond...
03 sep 2006 11:39
03 sep 2006 11:56
walnoot schreef:Hallo jongens heeft iemand ,een verzekering die wel het alarm van duitsland accepteerd.het is toch tegek voor woorden dat je ,erweer een ander alarm moet laten in bouwen.
Die van duitsland is niet goed ,volgens mij jippie.
03 sep 2006 12:04
Jurgen schreef:Heb 'm zelf verzekerd tegen een getaxeerde waarde, en een eigen risico van 500 euro , omdat ik van mening ben, dat je tot dit bedrag sowieso zelf de schade betaald , het gaat er mij meer om, dat hij tegen een "klapper" verzekerd is.
03 sep 2006 12:49
EriC4C schreef:Rob Herfst schreef:Lydia schreef:afwikkeling van de schade.
en daar hebben wij weer een belangrijk punt
![]()
De allerlaagste premie is schitterend hoor, maar wat gebeurd er als er betaald moet worden.........
Dat punt zou je ook in je afwegingen mee moeten nemen!
(ja, EriC4C ik weet dat een hogere premie niet per definitie een garantie is voor een soepele uitkering/afwikkeling, maar het verhoogd de kans daarop wel!)
Polisvoorwaarden & premie kun je (met veel moeite overigens) vergelijken en een conclusie uit trekken. De manier waarop schade wordt afgehandeld is inderdaad heel belangrijk, want daar verzeker je je tenslotte voor. Het is echter wel erg kortzichtig om te suggereren dat een hoge(re) premie de kans op een goede schade afwikkeling in een bepaalde situatie vergroot.
![]()
Wat de afhandeling van schade betreft hoop ik niet dat jouw ervaringen representatief zijn voor de afhandeling door CB Lydia ..... en betreft het dus slechts een (paar) ervaring(en)..... net zoals er ook andere ervaringen zijn met afhandeling van schade door CB die bewijzen dat de hoge(re) premie niet altijd blijkt te zorgen voor een goede, snelle afhandeling.
![]()
Ik heb er geen probleem mee om ergens meer voor te betalen als daar daadwerkelijk iets tegenover staat. Mijn standpunt is dan ook niet dat je voor de laagste premie moet gaan, maar voor de beste prijs/prestatie-verhouding. Degene die zich een hogere premie kunnen veroorloven en zich lekker voelen bij de schijnveiligheid daarvan, moeten dat vooral blijven doen. Het is tenslotte niet mijn geldbuidel en illusie.
Mocht het zo over komen: ik heb niets tegen CB in het algemeen, maar ben het niet eens met de verdediging van de hoge(re) premie die ze vragen door sommigen hier op het forum.
03 sep 2006 13:09
Lydia schreef:...zal m'n kop dan wel mee hebben
03 sep 2006 13:43
Lydia schreef:...zal m'n kop dan wel mee hebben
03 sep 2006 14:16
03 sep 2006 14:32
03 sep 2006 16:27
Lydia schreef:Ik verdedig niet de hoge premies. Ik heb enkel goede ervaringen met CB. Dit was niet mijn eerste schade, ben al vanaf mijn 23e bij CB terecht gekomen door een collectieve autoverzekering van mijn toenmalige werkgever. Daarna bij CB gebleven. Vaak heb ik nog niet eens voor een reparateur gekozen, staat het geld al op de rekening.
Lydia schreef:Ik heb ook een woonpakket bij hen. Er is 2 keer ingebroken in het huis waar ik hiervoor woonde. Twee maal in een half jaar tijd (ondanks alarminstallatie met doorschakeling) de B & O eruit. Zonder piepen stond er 2 maal het geld binnen 4 weken op de rekening voor een nieuwe aanschaf. Inclusief bekabeling en materialen.
03 sep 2006 17:53
03 sep 2006 20:36
walnoot schreef:maar helaas zegt diks is niet goedgekeurd voor nederland .
Dit vind ik van een kant gehannes.
Dit is toch tegek voor worden.