Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

02 sep 2006 22:48

had de typfout al gezien en al gecorrigeerd... scherp hoor zo tegen middernacht... :wink:

02 sep 2006 22:50

Was dit niet het topic van de klokjes :roll: :?:
Afbeelding

02 sep 2006 22:51

Gezien de activiteit hier kun je dat "topic" wel vervangen door dit "forum". :roll: :wink:

02 sep 2006 22:55

Jort schreef:Gezien de activiteit hier kun je dat "topic" wel vervangen door dit "forum". :roll: :wink:

ach, al dat geOH over porsches wordt ook wel eens eentonig... :wink:

02 sep 2006 23:00

horn schreef:ach, al dat geOH over porsches wordt ook wel eens eentonig... :wink:

Voor iemand die er lang geen meer heeft misschien wel ja...... :ass: :mrgreen: :wink:

ik ben weg, ff een een klokkie scoren! 8) :lol:

Afbeelding

02 sep 2006 23:14

horn schreef:
Jort schreef:Gezien de activiteit hier kun je dat "topic" wel vervangen door dit "forum". :roll: :wink:

ach, al dat geOH over porsches wordt ook wel eens eentonig... :wink:

Ja ...laten we het a.u.b. weer eens over klokkies hebben
Voor sommigen hier kost dit exemplaar slechts 42,00 euro :P
Afbeelding

02 sep 2006 23:20

okeeeeee, ik heb het begrepen, niemand durft nog iets te zeggen over onze originele "vroege Paulus van Leeuwen" dussssss...... :cry:

02 sep 2006 23:20

Horloge van de NPC

:silent: Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horn op 02 sep 2006 23:25, in totaal 1 keer bewerkt.

02 sep 2006 23:25

Sjonnie schreef:okeeeeee, ik heb het begrepen, niemand durft nog iets te zeggen over onze originele "vroege Paulus van Leeuwen" dussssss...... :cry:

niet mijn smaak, maar het lijkt me wel gaaf om zo'n vroeg klokkie te hebben van iemand waarvan het MOMA in NYC heeft besloten om werk van hem in de permanente collectie op te nemen. Is toch bewijs dat je een goede bent.

Heb zelf een bankje staan dat ook in de permanente collectie van het MOMA staat...

Afbeelding

02 sep 2006 23:32

horn schreef:
Heb zelf een bankje staan dat ook in de permanente collectie van het MOMA staat...

Afbeelding

is dit bankje eigenlijk voor 2 personen bedoeld of is het afgestemd op één Amerikaans Mc Donalds achterwerk :D

03 sep 2006 1:18

Audemars Piguet
Afbeelding

Van Der Gang (mooie afwerking)
Afbeelding

Tag Heuer V4 Monaco, mijn favoriet (uurwerk werkt met aandrijf riemen ;) erg grappig)
Afbeelding

Duo Roze
Afbeelding

Vacheron Constantin (kost serieus waar 1.3 Miljoen euro en is daarmee het duurste horloge)
Afbeelding

Patrimony
Afbeelding

Smaken verschillen, maar al deze horloges hebben handgemaakte uurwerken van eer gecompliceerd niveau (sommigen hebben een soort schommel systeem zodat de aantrekking van de aarde het mechanische tijdselement niet verstoord... "tourbillon" heet dat. Zo gek je het wil, kan je het krijgen)

03 sep 2006 9:32

Teun schreef:
RS-R schreef:Vind de rubberen band ook fraaier,
:wink:
Teun,
schitterende klok.
Goede keuze.
Van der Gang mooie klok, maar inderdaad spin-off van IWC.
€5600

http://www.qpx.nl/persberichten/ad_vand ... ergang.htm

Thanks Humphrey, bedankt voor je adresje. Ik heb nog gebeld maar horloge was niet op voorraad. Hij gaf wel een redelijke korting op voorhand.

Het is toch niet zo dat grotere klassieke horloge allemaal aftreksels zijn van IWC?

teun welk model zoek je dan ik was vorige week daar om die meistersinger te kopen en er stonden er drie in de etalage,

robert

03 sep 2006 12:38

Verdorie Teun, waarom post je nou een link naar clockwise... Die blauwe Tag Kirium Chronograph.... *ik ook!*

Toch maar weer es een ritje organiseren :^:

03 sep 2006 12:44

PaSCal,

Bedoel je deze :lol:

http://www.uhrenhandel.de/store/product_info.php?cPath=191_224&products_id=2545

Peter-beetje stoken-3.2

03 sep 2006 12:54

Volgens mij is dat een andere kleur (slechte foto), maar ik bedoel deze:
http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=453#

03 sep 2006 13:02

Om eens even een minder evident modelleke in de groep te gooien:

Afbeelding

helaas niet meer leverbaar, maar wel deze:

Afbeelding

't is wel eens wat anders he :mrgreen:

03 sep 2006 13:11

Zijn dat geen spelletjes?? De bovenste lijkt me boter/kaas/eieren, die onderste : mastermind 8) Even serieus, hoe werken ze? :wink:

03 sep 2006 13:14

op de onderste is het 12u23 :mrgreen:

staat op de website http://www.tokyoflash.com/watches1.html

03 sep 2006 13:23

Duidelijk............... :shaking: Maar dan toch maar liever 1tje met wijzers. :wink:

03 sep 2006 13:28

Effe als vrouw, hè.... Een man met een Tokyoflash om z'n pols... Wat een afknapper... Hij hoorde dan alleen nog mijn wegspurtende uitlaatjes... Jach....

03 sep 2006 13:42

De laatste nieuwe moet ook even worden vermeld natuurlijk

Afbeelding

03 sep 2006 13:42

Effe als vrouw, hè.... Een man met een Tokyoflash om z'n pols... Wat een afknapper... Hij hoorde dan alleen nog mijn wegspurtende uitlaatjes... Jach....

Da's ook geen straf! :lol: :wink:
Laatst bijgewerkt door Jeroen C3.0 op 03 sep 2006 13:43, in totaal 1 keer bewerkt.

03 sep 2006 13:43

De horloges die je bij Tokyoflash kan kopen horen volgens mij ook thuis in de catergorie "puberhorloges", en in die groep scoren ze natuurlijk wel. Sommige zijn absoluut "grappig" en/of "speels".

03 sep 2006 13:53

Afbeelding

Weet U soms hoe laat 't is?

Ja hoor , heeft u een ogenblikje... :twisted:

duss 8)

03 sep 2006 13:57

Ik wil die Eleeno horloge helemaal niet promoten, ik zal er voor mijzelf nooit 1 kopen, maar hij heeft wel wat. En voor onze Bo (16j) is hij zeker een optie. En wat het aflezen van de tijd betreft, na enkele dagen zie je in 1 oogopslag hoe laat het is. Kwestie van ff wennen, volgens de website, en ik geloof hen wel hierin.
Gesloten onderwerp