Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

03 sep 2006 14:13

Ik had ze eerder in de catagorie "pooierklokkies" gescoord...

Ah, dank Jeroen..... :P

Ik ben niet van de " opzichtige" horloges.

Maar meer van de "stijlvolle" en "klasse" klokjes.

Ik vind wel dat een horloge veel vertelt over de persoon die hem draagt. Maar das mijn persoonlijke menig, dus nu niet allemaal mij tegelijk afbranden, graag... :D

03 sep 2006 14:23

Lydia schreef:Ik vind wel dat een horloge veel vertelt over de persoon die hem draagt. Maar das mijn persoonlijke menig, dus nu niet allemaal mij tegelijk afbranden, graag... :D

Zoals wat?

03 sep 2006 14:28

Lydia schreef:Ik vind wel dat een horloge veel vertelt over de persoon die hem draagt.

Mee eens , maar alleen als liefhebber zijnde ; d'r zijn natuurlijk heel veel niet-horloge-gekken, die gewoon "een" horloge omhebben...

Ik heb zelf vaak een (zeker niet juist :wink: ) beeld van iemand met een bepaald merk horloge of auto. Of het nu om een Swatch of Cartier of een U-boat gaat...en tóch...als iemand heel bewust een merk kiest, zegt dat wel iets over diegene...

hmm ...spreek ik mezelf nu in een paar zinnen ook al tegen? :?

03 sep 2006 14:33

paSCal schreef:Volgens mij is dat een andere kleur (slechte foto), maar ik bedoel deze:
http://www.clockwise.nl/nl/product.php?product=453#

paSCal dan misschien toch ook even naar amsterdam .

beste wel keus daar

qphorloge

robert

03 sep 2006 15:07

als ik mijn smaak achterna moet gaan met bijbehorend klokkie,dan
behoor ik tot de russische maffia :lol: :lol: :lol:

zie verschillende pagina's terug !!

Dave

03 sep 2006 16:40

Sjonnie schreef:Om eens even een minder evident modelleke in de groep te gooien:

Afbeelding Afbeelding

't is wel eens wat anders he :mrgreen:

Terug naar pagina 5 en

Jurgen schreef:
Lydia schreef:Ik vind wel dat een horloge veel vertelt over de persoon die hem draagt.

Mee eens , maar alleen als liefhebber zijnde ; d'r zijn natuurlijk heel veel niet-horloge-gekken, die gewoon "een" horloge omhebben...

Ik heb zelf vaak een (zeker niet juist :wink: ) beeld van iemand met een bepaald merk horloge of auto. Of het nu om een Swatch of Cartier of een U-boat gaat...en tóch...als iemand heel bewust een merk kiest, zegt dat wel iets over diegene...

hmm ...spreek ik mezelf nu in een paar zinnen ook al tegen? :?

pagina 18 van dit topic. :idea: :wink:

03 sep 2006 16:49

Olifant!!

Hmm , ik ben al blij, dat ik dat ik me kan herrinneren om op mijn B. te kijken om te zien hoe laat 't is... 8)

03 sep 2006 17:18

paSCal schreef:Verdorie Teun, waarom post je nou een link naar clockwise... Die blauwe Tag Kirium Chronograph.... *ik ook!*

Toch maar weer es een ritje organiseren :^:

Graag gedaan :!: :wink:

Klokkierit :?:

03 sep 2006 17:22

rob964.c4 schreef:teun welk model zoek je dan ik was vorige week daar om die meistersinger te kopen en er stonden er drie in de etalage,

Thanks Robert maar ik ben afgelopen vrijdag al in Belgie geslaagd.

03 sep 2006 17:30

ok de panerai, ik dacht dat je ook nog in de markt was voor een vder Gang,

robert

03 sep 2006 17:45

Nuja, als ik dan nog even terug klik op de links, lees ik dat ik er toch niet zo ver naast zit, zie het verhaaltje van John 4 S. En die Tokyoflash en de pimp horloges...

@ Michael: tja, dat is moeilijk te zeggen, omdat heel veel merken stijlvolle en klasse modellen hebben, maar daarnaast vaak ook nog wel weer een paar opzichtige stukken (voor de mensen met veel geld en weinig smaak, zeg maar)...

@ Jurgen, ik vind het wel een beetje een terugtrekker, hóór! Eerst een stelling en dan jezelf weer tegenspreken :D

Het is toch bekend dat heel veel mensen een horloge kopen als een soort van statement. Je zult mij nooit met een nepper zien. Maar ook niet met een U-boat. Of een opzichtige gouden Rolex. Zeg nu eerlijk, past toch ook niet bij me?

03 sep 2006 17:52

rob964.c4 schreef:ok de panerai, ik dacht dat je ook nog in de markt was voor een vder Gang,

robert

Nee een compagnon van mij wil een Van der Gang. Ik ben weer even verzadigd. Hoewel...... :wink:
Laatst bijgewerkt door Teun op 03 sep 2006 17:59, in totaal 2 keer bewerkt.

03 sep 2006 17:57

Lydia schreef: Je zult mij nooit met een nepper zien. Maar ook niet met een U-boat. Of een opzichtige gouden Rolex. Zeg nu eerlijk, past toch ook niet bij me?

Wil je nu wéér een eerlijk antwoord...? :mrgreen:

03 sep 2006 18:04

Ik vind die damesmodellen Rolex erg mooi. Niet al te opvallend en zeker niet fout.

Afbeelding

03 sep 2006 18:10

bling bling

03 sep 2006 18:13

Teun schreef:Ik vind die damesmodellen Rolex erg mooi. Niet al te opvallend en zeker niet fout.

Afbeelding

Maar zéker niet mijn smaak. Durft iemand te raden wat voor (2) horloges ik draag? (degene die mijn horloge gezien heeft, is van deelname uitgesloten... :D )

03 sep 2006 18:15

Rado?

03 sep 2006 18:15

Lydia schreef:Maar zéker niet mijn smaak. Durft iemand te raden wat voor (2) horloges ik draag? (degene die mijn horloge gezien heeft, is van deelname uitgesloten... :D )

Ik ken je niet maar ik denk een Porscheforum horloge. :wink:

03 sep 2006 18:30

Ongetwijfeld iets kleins...dat moet wel... :cheesy:

Eehh...zoiets ?

Afbeelding

Ben maar even op de site van Phillippe gaan neuzen naar een klein, chique horloge...

03 sep 2006 18:54

Lydia schreef:Maar zéker niet mijn smaak. Durft iemand te raden wat voor (2) horloges ik draag? (degene die mijn horloge gezien heeft, is van deelname uitgesloten... :D )

ofwel een cartier tank ofwel een jaeger le coultre reverso. klassiek, exclusief en stijl. de 2e nog wat meer dan de 1e. als mijn vrouw iets om horloges zou geven, kocht ik die 2e voor haar... :cheesy:

Afbeelding Afbeelding

03 sep 2006 19:03

Jurgen schreef:Ongetwijfeld iets kleins...dat moet wel... :cheesy:

Ben maar even op de site van Phillippe gaan neuzen naar een klein, chique horloge...

Maar ze heeft wel een grote spoiler..... Dan verwacht je toch geen bescheiden horloge :?: :wink:

03 sep 2006 19:26

Jeroen C3.0 schreef:O nee he! Zometeen wordt dit nog een dames horloge forum, moet niet gekker worden! :wink: :lol:

I rest my case..... :roll: :wink:

03 sep 2006 19:52

Niks mis met een rose gouden Rolex.
Datejust met Oyster band in rose goud,
erg stijlvol.
Overigens in staal met fluted bezel ook mooi.
net voor mijn vrouw gekocht :wink:

03 sep 2006 20:43

Lydia schreef:
Teun schreef:Ik vind die damesmodellen Rolex erg mooi. Niet al te opvallend en zeker niet fout.

Afbeelding

Maar zéker niet mijn smaak. Durft iemand te raden wat voor (2) horloges ik draag? (degene die mijn horloge gezien heeft, is van deelname uitgesloten... :D )

vind jou wel een Chopard figuur.
Happy Diamond.

03 sep 2006 20:46

Teun schreef:
Jurgen schreef:Ongetwijfeld iets kleins...dat moet wel... :cheesy:

Maar ze heeft wel een grote spoiler..... Dan verwacht je toch geen bescheiden horloge :?: :wink:
Dat vraagt wel even om een uitleg ja 8) :wink:
Gesloten onderwerp