Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
03 sep 2006 20:54
[img]http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=20277[img][/img]
Oók met een grote spoiler kun je tamelijk bescheiden door het leven gaan hoor...
03 sep 2006 20:59
Jawel.Maar op jouw auto is het origineel en noodzakelijk.
Ach ja,dit soort dingen is wel leuk voer voor een psycho analyse
03 sep 2006 21:04
Heb zo'n idee, dat het bij mevrouw "Leadfoot" ook wel noodzakelijk is...
Mijn auto en origineel in één zin...

, laat het geheugen het maar niet horen...
Maar we dwalen af...klokkies maar weer..
03 sep 2006 21:11
Jurgen schreef:Heb zo'n idee, dat het bij mevrouw "Leadfoot" ook wel noodzakelijk is...

Maar we dwalen af...klokkies maar weer..
ehh.. 1tje nog...Nou nog ff uitleggen waarom het noodzakelijk is.Ik kan hem zo niet verzinnen
03 sep 2006 21:14
"Leadfoot" was een indicatie naar "gas geven" ...iets wat ze volgens mij wel kan...
En nu dan maar echt weer naar de klokkies...
03 sep 2006 21:37
Weten jullie een adresje voor een (niet al te dure) watchwinder?
03 sep 2006 21:38
Sorry, was even naar een optreden van Hans Dulfer... Maar ik ben er weer!
Brrr, nee, geen Chopard met diamanten...
Ik heb een Cartier Santos, maar dan wél de galbé uitvoering.
En een Pierre Balmain, die is wat sportiever (past meer bij die stoere spoiler).
03 sep 2006 21:52
Teun schreef:Weten jullie een adresje voor een (niet al te dure) watchwinder?
Ebay.de
http://schmuck.listings.ebay.de/Zubehoe ... ngItemList
03 sep 2006 21:59
Teun schreef:Weten jullie een adresje voor een (niet al te dure) watchwinder?
Nee, maar wel van een hele mooie en goede.
Ik heb deze gekregen voor mijn 40ste.
Draairichting, snelheid, rustpauzes, snelopwinden, is voor beide koppels appart te regelen.
03 sep 2006 22:26
Adviesverkoopprijs inclusief die 4 klokjes?
Prachtig
03 sep 2006 23:37
Harley schreef:John4S schreef:[

Met deze al meerdere malen in handen gestaan de laatste paar maanden (alleen wel met zwart leren bandje) dus die komt er binnenkort wel. Moet alleen nog even de totmbo overtuigen dat het echt geen geldverspilling is.

Zie:
http://www.eugenevanbaal.nl/occasions
Daar ligt ie gebruikt voor 1.100 euro...... Halen maar
04 sep 2006 9:42
Nee Teun, da's de verkeerde. Ik heb mijn zinnen gezet op een Tachymeter met zwart (of bruin) leren band.
Dat model is nog te nieuw om als occasion ergens te vinden vermoed ik. Maar bedankt voor de tip.
04 sep 2006 21:22

Vraagje ? Ik denk dat Porsche adepten waarschijnlijk wel voor de TAG Carrera gaan, of heeft de Omega Speedmaster toch iets meer:?:
04 sep 2006 21:55
Ik hou het toch maar bij mijn geliefde Jeager Lecoultre Memovox Master Compressor. Met lederen bandje, dat wel ja.
04 sep 2006 22:09
Marcos schreef:Vraagje ? Ik denk dat Porsche adepten waarschijnlijk wel voor de TAG Carrera gaan...
Ik in ieder geval wel ja. Eigenlijk zou ik het liefste een Carrera 1964 hebben (mijn eigen bouwjaar), maar die zijn zeldzaam.
04 sep 2006 22:26
fred.soers schreef:Ik hou het toch maar bij mijn geliefde Jeager Lecoultre Memovox Master Compressor. Met lederen bandje, dat wel ja.
\Hoe schrijf je Jaeger?
05 sep 2006 0:27
Misschien heeft 'ie wel zo'n nepperd met een schrijffout in de merknaam...
Zeker gekocht tijdens de vakantie.
Daar verkopen ze ook hele mooie Brietlings en TAG Huiers...
05 sep 2006 6:28
Die heten toch Tag Huilers en Grienlings?

Mag ook wel voor € 50,00 het stuk...
05 sep 2006 7:03
Harley schreef:Eigenlijk zou ik het liefste een Carrera 1964 hebben (mijn eigen bouwjaar), maar die zijn zeldzaam.
Goh..... zou je niet zeggen.

Was dus een goed bouwjaar!
05 sep 2006 7:38
fred.soers schreef:Jeager Lecoultre Memovox Master Compressor. Met lederen bandje, dat wel ja.
Een hele mooie klok, en das mijn mening.........
05 sep 2006 8:40
fred.soers schreef:Ik hou het toch maar bij mijn geliefde Jeager Lecoultre Memovox Master Compressor. Met lederen bandje, dat wel ja.
Mooi
05 sep 2006 8:45
Harley schreef:Marcos schreef:Vraagje ? Ik denk dat Porsche adepten waarschijnlijk wel voor de TAG Carrera gaan...
Ik in ieder geval wel ja. Eigenlijk zou ik het liefste een Carrera 1964 hebben (mijn eigen bouwjaar), maar die zijn zeldzaam.
Die heb ik gehad. (Met die lichtblauwe cijfertjes naast de lunette)
Bijna 4 jaar opo gewacht. Had 'm bijna nooit om....
Toen maar even de in de etalage van de buurman gelegd, iets meer dan 30 minuten en hij was weg

G@D wat stom van me.........
05 sep 2006 10:43
Erick schreef:Die heb ik gehad. (Met die lichtblauwe cijfertjes naast de lunette)
Bijna 4 jaar opo gewacht. Had 'm bijna nooit om....
Toen maar even de in de etalage van de buurman gelegd, iets meer dan 30 minuten en hij was weg

G@D wat stom van me.........
Inderdaad. Maar mocht je er nog eens een tegenkomen...
ER schreef:Harley schreef:Eigenlijk zou ik het liefste een Carrera 1964 hebben (mijn eigen bouwjaar), maar die zijn zeldzaam.
Goh..... zou je niet zeggen.

Was dus een goed bouwjaar!
Volgens mij wel.

Volgens
http://www.jeechteleeftijd.nl ben ik ook jonger. Krijg je he, met een jonge vrouw.
05 sep 2006 15:43
Ik kwam onlangs de Master Antoine leCoultre tegen. Gelimiteerde oplage van 200 stuks. Is iemand daar de gelukkige bezitter van?
05 sep 2006 20:16
Lydia schreef:Is iemand daar de gelukkige bezitter van?
Yep. Een stuk of 200 mensen denk ik.