Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

06 sep 2006 22:51

ER schreef:Of zet er dagelijks een oud brik van een aanhangertje voor........ liefst niet te zwaar zodat je hem gemakkelijk ff aan de kant duwt (met hangslot aan de garagedeurgreep).

Afbeelding

Dat was ik van plan, maar na verloop van tijd gaan ze daar ook aan rommelen (in de brand steken :!: )

Re: Niet in je garage kunnen! wie weet een oplossing?

06 sep 2006 22:56

molen934 schreef:Moet wel toegeven dat ik er niet dagelijks kom, maar je mag hem gewoon niet voor een garagedeur neerzetten (dacht ik).

Officieel zelfs niet voor je eigen oprit :shock:

Optie om er dus een andere (aanhang)wagen neer te zetten komt dus te vervallen ... als de 'buurt' door heeft dat jij dat puur en alleen doet zodat 'zij' daar (in noodgevallen) niet kunnen parkeren - hoeven ze om te treiteren alleen maar de politie te bellen ...

Begin inderdaad eerst eens met een bordje, in de trend van: niet parkeren, op de last van brandweer 24 uur per dag vrijhouden ... ofzo :idea:

Mocht dat niet werken :arrow: mss de mogelijkheid tot het plaatsen van twee paaltjes met een ketting er tussen :?: ... of inderdaad de vele malen duurdere klappaaltjes :?

06 sep 2006 23:00

Wij hebben gewoon een grote sticker laten maken van een parkeerverbod bord Afbeelding
en daarin laten zetten:
24 uur per dag
vrijhouden
(wegsleepregeling!)

Nog nooit een probleem gehad! :idea:

06 sep 2006 23:29

Rob Herfst schreef:Wij hebben gewoon een grote sticker laten maken van een parkeerverbod bord Afbeelding
en daarin laten zetten:
24 uur per dag
vrijhouden
(wegsleepregeling!)

Meerdere mogelijkheden.......

Afbeelding

of een héél ander bordje op de garagedeur hangen..... :wink:

Afbeelding

Afbeelding

06 sep 2006 23:36

Of je geeft er een keer een feestje...

Afbeelding

06 sep 2006 23:39

Of je koopt een waakhond

Afbeelding

07 sep 2006 10:24

Of je legt er deze voor

Afbeelding

Daar zal ook niemand aankomen denk ik

( zeker nu niet meer RIP Steve Irwin :( )

Leander 8)

07 sep 2006 13:44

leander schreef:Of je legt er deze voor

Afbeelding

Daar zal ook niemand aankomen denk ik

( zeker nu niet meer RIP Steve Irwin :( )

Leander 8)

:lol: kun je er zelf ook niet meer bij :lol:
Plaats een reactie