Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

10 sep 2006 12:50

Sjiek afghandeld, had ook niet anders verwacht van jou :wink: :thumright:

10 sep 2006 13:20

Meneer aard schreef:Super sociaal dit :) Er moeten gewoon meer mensen op deze aardbodem zijn die gewoon sociaal voor elkaar zijn, stoppen als er iets is :)

Echt een duim waard!

vind ik niet meer dan normaal, eigenlijk. Maar aan de reacties op dit bericht te horen blijkbaar een zeldzaamheid :shock:

Bovendien kon Paul er niets aan doen. Degene die lading is verloren is toch de 'schuldige'?? En daar zou je de schade op moeten verhalen, lijkt me. Van beide wagens.

Maar ja. die gast heeft het of niet gemerkt of is met de noorderzon door gereden... Of beide.

10 sep 2006 19:20

Hulde Paul :thumleft:

Zo zouden meer mensen moeten handelen. Ook al kan je er niks aan doen het wordt meestal wel gewaardeerd als je even stopt. Zeker als je aanbied getuige voor de verzekering te willen zijn van het gebeuren.

Ik reed enkele weken geleden op de A31 achter een stel met aanhanger waar een verhuisdoos met huisraad afdonderde. Alles spetterde over het asfalt. Gelukkig kon ik door mijn afstand alles ontwijken en ze inhalen om ze op het voorval te wijzen. Wegens de drukte besloten we niet zelf de rommel op te gaan ruimen en dus rijkswaterstaat maar even gebeld. Binnen 5 minuten iemand ter plaatse om de weg even af te zetten en de spullen op te vegen.
Het is vaak schrikbarend als je ziet hoe mensen lading vervoeren.

10 sep 2006 21:26

Je zou dit zien..... :cry:

Afbeelding
Plaats een reactie