11 sep 2006 21:04
Jeroen914 schreef:Jammer dat 'ie nu uit de F1 gaat...
Had 'ie jaren geleden al moeten doen!
Opgeruimd staat netjes...
NEXT
12 sep 2006 13:46
Alonso, die volgens www.autoweek.nl schreef:Michael Schumacher is volgens Fernando Alonso de onsportiefste coureur ooit. In een radio-interview maakte Alonso gehakt van zijn grootste rivaal. "Zelfs Zidane ging eervoller met pensioen dan Schumacher."
,,Michael is de coureur tegen wie de meeste sancties zijn uitgevaardigd?, vertelde Alonso maandagavond op Radio Marca. "Zelfs Zidane ging eervoller met pensioen dan hij. Michael is de meest onsportieve coureur uit de geschiedenis van de Formule 1."
Kennelijk vergaloppeerde Alonso zich hier even, want meteen daarna voegde de Spanjaard toe dat Schumacher toch wel erg goed is. "Dit betekent niet dat ik Michael niet de beste coureur vind. Om met hem te strijden is een grote eer geweest, en ik heb er erg veel plezier aan beleefd. Ik weet trouwens zeker dat ik ook dit jaar nog kampioen kan worden."
12 sep 2006 14:25
12 sep 2006 14:31
12 sep 2006 15:06
horn schreef:Rijden kan hij wel, maar praten?
12 sep 2006 16:17
12 sep 2006 19:48
12 sep 2006 19:54
Jort schreef:Ik vind het wel fijn als coureurs van het hart geen moordkuil maken. Villeneuve had en heeft daar ook een handje van, evenals Irvine. Smullen toch. Of luister je liever naar de hoogdravende woorden van Kimi?![]()
Alonso samengevat:
"Schumi is een onsportieve sneaky bastard van het ergste soort, getuige ook het aantal straffen op z'n conto. Maar rijden kan hij zeker."
Tja![]()
12 sep 2006 20:03
12 sep 2006 20:22
Jort schreef:Iemand een eikel als persoon vinden en dat eerlijk bij z'n afscheid inwrijven i.p.v. pootjes geven en ja knikken als ieder ander.
12 sep 2006 21:22
Jan A. (964 C4) schreef:bert964c4 schreef:Ik ben blij dat ie er eindelijk mee stopt, heb het altijd een laml*l gevonden, 7x wereldkampioen of niet , dus hoera hoeramisselijk ventje!!!!!!!!!
Of je iemand persoonlijk wel of niet mag (aardig vindt) heeft toch niks met zijn kwaliteiten te makenAls je 7 keer (en misschien wel 8x) wereldkampioen wordt, dan kan je best wel een beetje sturen en een auto goed helpen afstellen (inderdaad hij doet dat niet alleen natuurlijk)
Als persoon "lijkt" hij mij ook niet aardig (maar heb hem nooit ontmoet c.q. gesproken dus wie weet valt hij in het gebruik reuze mee), maar als je weer eens zo'n twee lettergrepen interview met Kimi heb gezien ben je op die knaap ook wel afgeknapt.
Dus gewoon respect voor die man hebben is wel het minste wat je zou moeten opbrengen dunkt mij![]()
Of hij aan jouw kwalificatie voldoet weet ik echt niet hoor
13 sep 2006 19:34
13 sep 2006 22:05
13 sep 2006 23:24
boxi schreef:Hi,
Hij heeft dus 4 wedstrijden (-40 punten) gekend in dat seizoen waar hij geen punten kon verzamelen. En dan toch meer punten hebben aan het eind van het seizoen dan je naaste concurent. Dan ben je gewoon de beste. Indien Hill in 94 wel was gefinshed die laatste wedstrijd was ie niet de beste geweest dat jaar. Wel de gelukkigste.
F1 wereldkampioenschap wordt toegekend aan de beste coureur. Niet aan de liefste. My 2 cents.
Grtz.
Max
13 sep 2006 23:31
13 sep 2006 23:32
porsche356sc schreef:vergeet niet dat het een sport is, de dingen die Schumacher heeft uitgehaald vallen in het niet vergeleken bij b.v. voetbal of wielrennen
13 sep 2006 23:43
bert964c4 schreef:Hij, of zijn team, what ever, hebben gewoon streken geleverd, klaar uit!!
Dat weet een ieder toch??, En nogmaals, hij heeft echt waanzinnige momenten gehad en echt waanzinnige dingen gedaan die echt super waren, echter de persoon Schumi mag van mij rechtstreeks door de plee![]()
![]()
, dus nogmaals blij dat ie opzout!!!!!!!!!!!!!!
![]()
zal wel een vervolg hebben denk ik zo![]()
![]()
13 sep 2006 23:50
13 sep 2006 23:51
13 sep 2006 23:56
14 sep 2006 0:09
14 sep 2006 0:13
14 sep 2006 0:16
14 sep 2006 0:28
14 sep 2006 0:33
GI996C schreef:Schumacher heeft duidelijk aantoonbaar meer talent en snelheid als de meesten die de afgelopen jaren in de F1 zaten en nu zitten.
Hij krijgt het voorelkaar om bij de beste teams de zaken compleet naar zijn hand te zetten en zijn resultaten zullen misschien nooit geevenaard worden.
Op kritieke momenten maakte hij wel eens een verkeerde beslissing, zoals in Monte Carlo (circuit blokkeren voor anderen tijdens kwalificatie) of mensen van de baan proberen te rijden en daardoor wereldkampioen worden.
Een echte vent geeft het achteraf toe of kondigd een mogelijke aanrijding vooraf aan zoals Ayrton Senna dit ooit bij Alain Prost deed.
De komende drie races worden een feest om naar te kijken.
Alles wat in de media verschijnt wat misschien door Alonso en Schumacher gezegd zou zijn... lekker belangrijk!
Scheuren maar en we gaan het meemaken wie uiteindelijk kampioen gaat worden.