Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

18 sep 2006 21:51

Erick schreef:Ik heb die als screensaver.
Alleen dan de coupe's tot en met de 996.

animated gif? laat een zien? :idea:

18 sep 2006 23:25

horn schreef:imho rete-irritant. :roll:

Helemaal mee eens zou er kompleet knetter van wordenmaar ja dat ben ik al, dus kan niet erger worden :lol: :wink:

18 sep 2006 23:38

horn schreef:

staat op de cd rom 50 jaar porsche

en euh als ik op die andere forums kijk indedrdaad zeeeer kloote die groote onderschrift foto's :puker:

19 sep 2006 0:35

horn schreef:
paSCal in de gedragsrichtlijnen schreef:Overzicht/leesbaarheid
-...
- Hou je signature kort en krachtig, dus geen plaatjes, niet teveel regels, dit vergemakkelijkt het lezen van een aantal posts onder elkaar.
- ...

Als je wil weten hoe het er op een forum met foto's in je signature uitziet, kijk eens hier of hier.

imho rete-irritant. :roll:

Toch is het wel nuttig op forums waar men weinig te zeggen heeft en toch de paginaas wil vullen :mrgreen:

Hier zijn we dat dus niet nodig :lol:

19 sep 2006 13:19

horn schreef:

Deze screensaver kun je gewoon bij Porsche downloaden

19 sep 2006 13:35

Afbeelding

COOL! 8)

19 sep 2006 13:37

Hier nog en leuke die ik al een eeuwigheid op mijn site heb staan

Afbeelding

19 sep 2006 13:54

Cooler.

19 sep 2006 17:42

horn schreef:
paSCal in de gedragsrichtlijnen schreef:Overzicht/leesbaarheid
-...
- Hou je signature kort en krachtig, dus geen plaatjes, niet teveel regels, dit vergemakkelijkt het lezen van een aantal posts onder elkaar.
- ...

Als je wil weten hoe het er op een forum met foto's in je signature uitziet, kijk eens hier of hier.

imho rete-irritant. :roll:

................maar de plaatjes begrijp ik tenminste :lol:
Vind echter wel dat je gelijk hebt. Heel druk enzo!

20 sep 2006 18:28

Wellicht wel een keer handig om het nog eens onder de aandacht te brengen inderdaad. Ik heb (inderdaad) 993S gevraagd om het plaatje uit zijn signature te halen. Net als ik alle andere mensen bij wie ik het tegenkom dat vraag.

Maareh, niet gepast? Nee, niet op die manier hoor, gewoon (in mijn ogen!) goed uitgelegd hoe en waarom, als dat niet overgekomen is, dan zal ik volgende keer de voorbeelden van horn gebruiken ;)

Nogmaals, het is dus gewoon echt voor de leesbaarheid, en om te voorkomen dat de een nog mooiere/grotere/betere/flitsendere/schreeuwerige plaatjes gaat gebruiken als de ander. Gewoon GEEN is dan een handige grens ;)

20 sep 2006 22:54

paSCal schreef: gewoon (in mijn ogen!) goed uitgelegd hoe en waarom,

Afbeelding, die vast op zijn eigen charmante wijze schreef:"Hé groentje, ik weet niet onder welke steen jij bent uitgekropen, maar hier op dit forum flik je me dit geze*k niet! Opzouten met die plaatjes. Kan je niet eerst effe de forumregels lezen voor de ellende neerkwakt? En nou heel rap wieberen met die bewegende platte kever of ik laat je rotten in de kerkers van het Porscheforum"

of zoiets. Duidelijk toch? :cheesy:

21 sep 2006 1:03

:lol: :lol: :lol:
Plaats een reactie