Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
18 sep 2006 12:27
ik heb nog wat foto's geupload in het album...

Sorry dat het zo lang duurde.
18 sep 2006 19:37
geeft niets Barbara
Ik heb niet veel met motoren maar deze vind ik toch wel cool!
Wat een achterband

Ik zie Eric wel op zo´n ding rijden
18 sep 2006 21:36
Sandra & Eric schreef:Wat een achterband

Ik zie Eric wel op zo´n ding rijden

Ieder z'n meuk. Dat achterspatbord lijkt wel een enorme oranje string...
mij iets te ordi. doe me dan die stoere bakken van Walz die hier laatst voorbij kwamen
18 sep 2006 22:50
damn' zeg wat een hok

: hoe krijg je dat ooit deftig door een bocht aan een snelheid > 20 km/h ? Waarom staat er daar een zijstandaard op, blijft toch uit zichzelf rechtstaan?

Kan me als fervent motorrijder niet inbeelden dat ik ooit met zo'n ding zou willen rijden
19 sep 2006 11:04
horn schreef:mij iets te ordi. doe me dan die stoere bakken van Walz die hier laatst voorbij kwamen

Zeker niet verkeerd nee! Het ging ook niet om de kleur of het spatbordje, maar meer het model met dikke achterband.
Nou dit is iets
TEveel van het goede
19 sep 2006 17:06
Leuke foto's, Babs! Mooie camara heb je trouwens...
19 sep 2006 17:23
Thx Lydia!
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik je wagen graag op de foto zet, wat een pracht model, ( tis de kleur, zeker weten

) en ik had ook nog een paar pics van dat NoordHollandmeeting. Die ga ik morgen nog effies online zetten.
(sorrymodsvoorvervuilingvantopic)
19 sep 2006 17:41
FROST schreef:Thx Lydia!
Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik je wagen graag op de foto zet, wat een pracht model, ( tis de kleur, zeker weten

) en ik had ook nog een paar pics van dat NoordHollandmeeting. Die ga ik morgen nog effies online zetten.
(sorrymodsvoorvervuilingvantopic)
Tja, dat gevoel had ik al... Kom haar (ja,ja) erg vaak tegen op de foto. In het bijna ene jaar dat ik nu op het Forum kom, heb ik haar vaker op de foto gezien dan in de 9 jaar bij de PCH (en dat zegt genoeg, denk ik).
19 sep 2006 19:50
En zelfs foto's van een paar jaar terug van je 993 zie je nu pas online op het PorscheForum
Zie je avatar
19 sep 2006 20:51
Sandra & Eric schreef:horn schreef:mij iets te ordi. doe me dan die stoere bakken van Walz die hier laatst voorbij kwamen

Zeker niet verkeerd nee! Het ging ook niet om de kleur of het spatbordje, maar meer het model met dikke achterband.

Nou dit is iets
TEveel van het goede

Zo beter dan
19 sep 2006 21:36
Gerco schreef:En zelfs foto's van een paar jaar terug van je 993 zie je nu pas online op het PorscheForum
Zie je avatar

Precies !!!
20 sep 2006 10:54
geweldig
20 sep 2006 11:44
Zoiets heb ik onlangs in Eindhoven aan een cafee zien staan.
Wel cool
22 sep 2006 22:16
heb ook nog enkele pics geplaatst.
greetz,
Lieven