Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

19 sep 2006 23:05

Wij zijn zaterdag óók van de partij!

Het wordt een mooie happening. :D

19 sep 2006 23:24

Do993tupperware schreef:...ben benieuwd wat Erick en zijn medeorganisatoren allemaal in petto hebben :wink:

Hopelijk geen 6-kamp :evil: :wink:

20 sep 2006 0:05

Bedoel je dit misschien met die zeskamp Olaf? :wink:

Wat dacht je hiervan...... ?????? :wink:

Afbeelding

Of een beetje prijzen raden van (Porsche) producten...... :lol: :lol: :lol:

Afbeelding

20 sep 2006 9:33

Hoeveel goedbedoelende EHBO-ers heeft de NPC eigenlijk geregeld Erick? :?: :?: :idea:

ik heb géén dienst, en dat wil ik graag zo houden.....

20 sep 2006 9:37

ER schreef:Hoeveel goedbedoelende EHBO-ers heeft de NPC eigenlijk geregeld Erick? :?: :?: :idea:

Eentje uit Den Bosch met een bordeauxrode 993 Turbo.... :wink:

20 sep 2006 11:04

Goh, zou ik toch bijna lid worden van de NPC nu ik zie wat voor leuke gezelschapsspelen er worden georganiseerd.

Ik mis alleen nog het kl##tschieten. :wink:

Afbeelding

20 sep 2006 12:05

ER schreef:Hoeveel goedbedoelende EHBO-ers heeft de NPC eigenlijk geregeld Erick? :?: :?: :idea:

Toch nog even nagevraagd. Zat me toch niet lekker.
We hadden het al meegenomen in de organisatie. (Was het alweer vergeten.)

Maar is aanwezig in de Rosep.
(Goed punt van je!!!!!)

20 sep 2006 12:36

Erick schreef:

Eentje uit Den Bosch met een bordeauxrode 993 Turbo.... :wink:

Denk dat je op z'n minst het gehele weekend vergoed krijgt van de organisatie Erwin...ik bedoel...als je er tóch bent... :mrgreen:

20 sep 2006 12:37

Dat zou wel zo moeten zijn...

20 sep 2006 14:15

Wij komen met 3, en Riccio zal ook zeker van de partij zijn maar ik weet niet wie hij allemaal meeneemt.

20 sep 2006 20:33

Hallo allemaal,

Waar kan ik me nog inscgrijven?

Bedankt

20 sep 2006 20:38

@fvdvelde, helaas nergens meer.....

De NPC is erg tolerant geweest met te late inschrijvingen maar wegens persoonsgebonden entree is 't sinds 16/9 echt gesloten.

20 sep 2006 21:28

Sjonnie schreef:Wij komen met 3, en Riccio zal ook zeker van de partij zijn maar ik weet niet wie hij allemaal meeneemt.

:roll:
Gezellig als jullie er zijn, maar misschien op het laatste moment aangemeld :?:
Want zowel jou als ook de crazy man uit G. vind ik niet in de deelnemerslijst (de 14e ontvangen) :!: :shock:

20 sep 2006 21:36

Paul van Engelen schreef:
Sjonnie schreef:Wij komen met 3, en Riccio zal ook zeker van de partij zijn maar ik weet niet wie hij allemaal meeneemt.

:roll:
Gezellig als jullie er zijn, maar misschien op het laatste moment aangemeld :?:
Want zowel jou als ook de crazy man uit G. vind ik niet in de deelnemerslijst (de 14e ontvangen) :!: :shock:

Ik heb de meest recente lijst hier en zie die naam ook niet staan :o , check check dubbel check, stuur anders even een pb-tje

20 sep 2006 21:46

Ben blij dat we het eens zijn 'Frau Antje' :D :wink:

Tot zaterdag :!: :P

20 sep 2006 21:52

Ben er zaterdag helaas niet bij :( , maar ik hoop voor de deelnemers en organisatie dat het een mooie dag/weekend gaat worden :P

Veel plezier komend weekeinde. Hoor later wel graag de verhalen. :wink:

20 sep 2006 21:59

Oké jongens! Komt goed uit; dan doen we gewoon óm het uur dienst met zijn drieën!!!! :thumleft:

Gezellig Marc! :wink:

20 sep 2006 22:15

Sjaaaaait, we hebben al in april betaald, maar kennelijk is er iets mis gegaan met ons aanmeldingsformulier (kan goed aan mij liggen hoor). Ik heb het wel teruggevonden, het was netjes ingevuld, en we hebben het (nogmaals?) gefaxt. Gaat wel goed komen want John heeft eea ook al in de gaten. Riccio zal er allicht niet bij zijn vrees ik.

20 sep 2006 22:18

Sjonnie schreef:Sjaaaaait, we hebben al in april betaald, maar kennelijk is er iets mis gegaan met ons aanmeldingsformulier (kan goed aan mij liggen hoor). Ik heb het wel teruggevonden, het was netjes ingevuld, en we hebben het (nogmaals?) gefaxt. Gaat wel goed komen want John heeft eea ook al in de gaten. Riccio zal er allicht niet bij zijn vrees ik.

je hebt een pb :wink:

20 sep 2006 22:22

ook geen deelnemerslijst ontvangen :shock:
maar wel betaald en ingeschreven :?

20 sep 2006 22:23

Sjonnie schreef:Gaat wel goed komen want John heeft eea ook al in de gaten.

:arrow: netwerkje :?: :roll:

20 sep 2006 22:26

Marco schreef:ook geen deelnemerslijst ontvangen :shock:
maar wel betaald en ingeschreven :?

Niemand ontvangt een deelnemerslijst.........dus je vraagtekens zijn snel verholpen :D , uitgezonderd sportcommissie en de organisatie en het bestuur.
En uh....volgens mij komt bijna heel PF en nog een paar NPC-ers :wink:

20 sep 2006 22:28

Loden voet schreef:Niemand ontvangt een deelnemerslijst.........dus je vraagtekens zijn snel verholpen :D , uitgezonder sportcommissie en de organisatie en het bestuur.

das mooi, dan zal het wel goed zijn
toch? :roll: :wink:

20 sep 2006 22:30

Sjonnie schreef:Riccio zal er allicht niet bij zijn vrees ik.

Gaat hopelijk helemaal goed komen Marc!

Ook wat Giorgio betreft........ je weet dat Italianen last minute op hun best zijn!

(en dan heb ik het niet over voetbal) :lol:

Afbeelding

20 sep 2006 23:20

Ik begrijp er nix van, volgens mij is ie zelfs NPC lid geworden om er zaterdag bij te zijn. Mogelijk heeft ie toch iets niet goed begrepen en staat ie daar zaterdag ineens...
Ik kan em niet bereiken, niet thuis en niet op GSM. Ik zal morgen nog eens proberen.
Plaats een reactie