Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: geen vrouw

21 sep 2006 13:31

Alice-C2C schreef:
Wim SC 1981 schreef:heb geen vrouw, wel zo makkelijk. Wel een vriendin, die heeft een TT Roadster, nog makkelijker... :lol:

En mag ze in de SC rijden dan? of alleen er naast zitten? :wink:

Zal toch wel zeker :wink:

21 sep 2006 16:08

Damn!!!! had vanmorgen ook drie haren in het doucheputje.....Het zal toch niet gaan gebeuren!!!???? :twisted:

On topic: Ik zou mijn vriendin ten alle tijde in mijn P laten sturen... :wink: :lol:

21 sep 2006 16:22

Alice-C2C schreef:Er zijn zelfs mannen die op hun veertigste al kaal worden... :D

Of ver ervoor ..

Inderdaad, m'n broertje was op z'n 18de al kaal..., ja echt een mooie Glatze en nee niet omdat hij dat mooi vond.

ontopic:

Vrouwen in Cayennes en andere hoogpotigen is regelmatig een dodelijke combinatie.
"Oh.. ik had je niet in m'n spiegels gezien..." En dat klinkt dan bijna verwijtend in de richting van de eigenaar met platte auto. :cry:
Laatst bijgewerkt door Jort op 21 sep 2006 16:27, in totaal 2 keer bewerkt.

21 sep 2006 16:24

marknineoneone schreef:On topic: Ik zou mijn vriendin ten alle tijde in mijn P laten sturen... :wink: :lol:

..... toen ze m'n vriendin nog was reed ze nooit in de 911, maar afgelopen maandag was Monique wel zo zo aardig (en goed) om de 911 achterwaarts de garage binnen te rijden 8)

21 sep 2006 16:28

Jort schreef:Inderdaad, m'n broertje was op z'n 18de al kaal...

Dat zit 'm toch in de genen? Jij hebt daar geen last van??

21 sep 2006 16:32

patrick911 schreef:
Jort schreef:Inderdaad, m'n broertje was op z'n 18de al kaal...

Dat zit 'm toch in de genen? Jij hebt daar geen last van??

Hmm, 11 jaar later ben ik nog gezegend met een gezonde bos, maar kijkend naar pa, zullen de genen mij vroeg of liever laat ook bij de lurven pakken. Ach, we verliezen allemaal ons haar, alleen bij de één gaat het "wat" sneller dan bij de ander. :lol: :wink:
Laatst bijgewerkt door Jort op 21 sep 2006 16:33, in totaal 1 keer bewerkt.

21 sep 2006 16:32

Olaf schreef:
marknineoneone schreef:On topic: Ik zou mijn vriendin ten alle tijde in mijn P laten sturen... :wink: :lol:

..... toen ze m'n vriendin nog was reed ze nooit in de 911, maar afgelopen maandag was Monique wel zo zo aardig (en goed) om de 911 achterwaarts de garage binnen te rijden 8)

Toch aardig van d'r :wink:

21 sep 2006 16:46

Jort schreef:Ach, we verliezen allemaal ons haar, alleen bij de één gaat het "wat" sneller dan bij de ander. :lol: :wink:

Maar hopelijk niet onze streken. :wink:

21 sep 2006 17:26

Ze hebben het goed voor elkaar hier de dames :roll:

Even de aandacht van kan de vrouw/ vriendin rijden? Naar kale mannen :lol: :lol:

21 sep 2006 18:13

Afbeelding ;) :^:

21 sep 2006 18:58

Volgens mij is dat niet z'n vriendin maar zijn vrouw ... :D

@ WdePlunderts: Zolang jullie mannen maar niet jullie wilde haren verliezen ...

@ ppp 356: ja, goed, hè? dat gezeur of vrouwen wel kunnen rijden ..... :wink:

21 sep 2006 19:09

Lydia schreef:Volgens mij is dat niet z'n vriendin maar zijn vrouw ... :D

Ik dacht al ; "volgens mij ziet z'n vriendin er heel anders uit... :twisted: "

:lol: :lol:

21 sep 2006 19:56

Jurgen schreef:

Ik dacht al ; "volgens mij ziet z'n vriendin er heel anders uit... :twisted: "

Klopt, die heeft namelijk 2 wielen. :lol: :lol:

21 sep 2006 20:02

ppp 356 schreef:Ze hebben het goed voor elkaar hier de dames :roll:

Even de aandacht van kan de vrouw/ vriendin rijden? Naar kale mannen :lol: :lol:
Tijd voor een foto......

21 sep 2006 20:06

Toch niet DE foto heh. :?: :cheesy:

21 sep 2006 20:26

...heb de bezem al vast... :twisted:

21 sep 2006 20:37

Jurgen schreef:...heb de bezem al vast... :twisted:

.... gebruikt :?:

Kan die foto nergens (meer) vinden :(

Maar ach, zo kan het ook :arrow:

AfbeeldingAfbeelding

ON TOPIC :arrow:

Waarom zou een vrouw geen Porsche kunnen rijden :?:

HJDB3.2 schreef:Mijn vriendin kan totaal niet in mijn 3.2 rijden. Zware en rare koppeling en geen stuurbekrachtiging.. Je kent het wel. Het lukt echt niet en na elke poging moeten er diverse onderdelen vervangen worden.

Persoonlijk denk ik dat jouw vriendin verwend is met de BMW ... en daardoor niet goed kan wennen aan de stand van de pedalen in een 911 - het feit dat de P geen stuurbekrachtiging heeft en ze daar hinder van ondervindt, geeft mij het idee dat ze afgeleerd heeft wat ze met rijlessen geleerd heeft :arrow: Pas aan je stuur draaien als de auto in beweging is :idea:

Ik denk dat ze er gewoon geen lol aan beleeft om in een Porsche te rijden ...
Laatst bijgewerkt door Olaf op 21 sep 2006 20:47, in totaal 1 keer bewerkt.

21 sep 2006 20:38

Hij is al verdacht lang niet meer langsgekomen, DE foto. Ik denk dat ik nu DE oorzaak ken :wink: .

21 sep 2006 20:45

Afbeelding :twisted: :wink:

21 sep 2006 20:45

waar blijft de bezemwagen? :lol: :twisted:

21 sep 2006 20:49

:wink: Heb er één laten staan...vechten tegen de bierkaai begin ik niet aan... :wink:

21 sep 2006 20:56

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Goed zo Lydia, had ik even niet over nagedacht. Was even uit het veld geslagen :lol:

Eric vertelt mij regelmatig dat ik grijze haren heb........... moet eerlijk bekennen dat dat en mijn leeftijd me niet veel kan schelen nog.

:lol: Jurgen sla je slag

21 sep 2006 21:08

Er is wel meer niet wat het lijkt. :idea: :lol:

21 sep 2006 21:16

Sandra & Eric schreef:Was even uit het veld geslagen :lol:

:lol: Jurgen sla je slag

Jou een beetje kennende sta ik ervan te kijken dat jíj uit het veld geslagen was... :wink:

enne...m'n slag slaan...nee hoor :wink:

21 sep 2006 21:26

Dat gebeurt toch niet veel zo'n openlijke aanbieding.eeehh... zou alleen nog even naar eric vragen :twisted: :wink:
Plaats een reactie