Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

21 sep 2006 16:58

michael schreef:Ik zie dat je kunt reageren op de topgearsite. Wie stuurt even een mooie e-mail namens iedereen van het "Dutch Porscheforum"?

Ik wil vannavond wel even een mooi verhaal in elkaar zetten namens iedereen op het Porscheforum, tenzij iemand anders er behoefte aan heeft.
Laten we het dan wel even coördineren niet dat ze daar gespammed worden met onze mailtjes

21 sep 2006 17:06

mhoeneveld schreef:Ik wil vannavond wel even een mooi verhaal in elkaar zetten namens iedereen op het Porscheforum, tenzij iemand anders er behoefte aan heeft.
Laten we het dan wel even coördineren niet dat ze daar gespammed worden met onze mailtjes

Ik vind het een prima idee.

21 sep 2006 17:07

WdePundert schreef:
mhoeneveld schreef:Ik wil vannavond wel even een mooi verhaal in elkaar zetten namens iedereen op het Porscheforum, tenzij iemand anders er behoefte aan heeft.

Ik ook.

21 sep 2006 17:11

michael schreef:
WdePundert schreef:

Ik ook.

Prima

21 sep 2006 17:11

Prima, doen!

21 sep 2006 17:16

Heftig zeg.
zo zie je toch ook maar dat ook zelfs de mensen van Top Gear niet elke auto precies onder controle hebben.
Ik hoop dat hij het er volgende seizoen weer bij is :(

21 sep 2006 17:18

Effe zonder te quoten...Prima idee!

21 sep 2006 17:24

:thumright:

21 sep 2006 17:51

Sorry, kan op mijn werk niet op het Porscheforum. Wel op topgear.com. Zag de link en heb mede namens het forum al even een korte get well gestuurd. Maar Zegmaarmaurice, maak er ajb een mooi verhaal van. Als ik had geweten van je initiatief had ik het niet gedaan. Je m'excuse.

wat ik in een eerdere email aan topgear.com schreef:From Holland all the best to Richard, the Hamster of Top Gear, the programme that we at the dutch Porscheforum love to watch and discuss afterwards.

At http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 099#241099 everbody is sending him their best wishes (in dutch) and is hoping that he will come out of this crash without consecuences!

Richard, get well soon! We’ll be rooting for you!

All the best and kind regards,
On behalf of the Dutch Porscheforum www.porscheforum.nl

Horn
Laatst bijgewerkt door horn op 21 sep 2006 18:01, in totaal 1 keer bewerkt.

21 sep 2006 17:56

Is eigenlijk al genoeg. Mooi gedaan. :thumleft:

21 sep 2006 18:33

top helemaal mee eens

21 sep 2006 18:39

een ding heb gehoord hoe hard die ging 480 km per uur dat is heel hard

21 sep 2006 18:53

Prima geformuleerd Harald. Ook voldoende namens ons hier vind ik.

Lees ook net op de BBC site dat: Richard Hammond has suffered a "significant brain injury" after crashing a jet-powered car at speeds of up to 300mph during filming.

Doctors at Leeds General Infirmary said they were "reasonably optimistic" the 36-year-old would make a good recovery.

Goed om te lezen dat hij er weer bovenop komt.

21 sep 2006 19:44

horn schreef:Sorry, kan op mijn werk niet op het Porscheforum. Wel op topgear.com. Zag de link en heb mede namens het forum al even een korte get well gestuurd. Maar Zegmaarmaurice, maak er ajb een mooi verhaal van. Als ik had geweten van je initiatief had ik het niet gedaan. Je m'excuse.

Prima verhaal zo Harald. :thumleft:

Het was overigens niet direct mijn initiatief. Het werd eerder in dit draadje geopperd en daarop heb ik gewoon gereageerd en het initiatief opgepakt.

Ik vind dat we met jouw reactie een prima boodschap hebben gestuurd als forummers en daar kunnen we het wat mij betreft bij laten zo als iedereen het daar mee eens is.

Met dank van mijn zijde Harald :wink:

21 sep 2006 19:51

:thumright: Strakke actie :thumleft:

21 sep 2006 19:53

Ik kwam net een geupdate video tegen bij de BBC

Details of the crash involving Richard Hammond

21 sep 2006 19:54

...wat ZegMaarMaurice zegt. :thumright:

21 sep 2006 19:58

En op RTL nieuws hadden ze net deze reportage met meer beelden dan ik tot op heden op BBC heb gezien.

Presentator Top Gear zwaargewond

21 sep 2006 20:03

wat Horn in een eerdere email aan topgear.com schreef:From Holland all the best to Richard, the Hamster of Top Gear, the programme that we at the dutch Porscheforum love to watch and discuss afterwards.

At http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 099#241099 everbody is sending him their best wishes (in dutch) and is hoping that he will come out of this crash without consecuences!

Richard, get well soon! We’ll be rooting for you!

All the best and kind regards,
On behalf of the Dutch Porscheforum www.porscheforum.nl

Horn

:thumleft:

Thomas Verheijen schreef:zo zie je toch ook maar dat ook zelfs de mensen van Top Gear niet elke auto precies onder controle hebben.

.... die illusie heb ik nooit gehad, maar vraag me in deze kwestie wel af of het aan de bestuurder heeft gelegen :roll:

21 sep 2006 20:07

graag gedaan. heb zelfs vanaf werk totmbo de url van het topic laten opsnorren en laten mailen... :roll:

blijkt toch wel 'hot news'. op het miniforum ook meteen lang topic over.

21 sep 2006 20:24

Zag net reclame van AH...de hamsterweken...en zat direct alleen aan "the Hamster" te denken... :( ...vindt 't erg.

ps goed gedaan Harald.

21 sep 2006 20:33

Grote klasse Horn :thumright:

21 sep 2006 20:58

Da's prima geregeld. Alleen....de consequences zijn ook voor uw rekening. :wink:

21 sep 2006 21:10

Lees het net...

Ik wens Richard beterschap toe en hoop hem weer als enthousiast presentator aan het werk te zien. Al is het maar om Jeremy Clarkson tegengas te geven!

21 sep 2006 22:03

Nog even de laatste update vanaf de BBC dan maar;

TV presenter suffers brain injury
Plaats een reactie