Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

18 aug 2006 20:34

Olaf schreef:Is een heel topic over geweest ... van sleurhut tot sneeuwschuiver aan je Porsche :shock:

Ben alleen bang dat dat topic gesneuveld is in een van de grote schoonmaak-acties :(

AfbeeldingHoe ver kan je gaan??!! incl. verwijzing naar meer in dat topic. :salut:

En herinnert u zich deze nog, nog, nog ..... :idea: :wink:

18 aug 2006 20:49

EriC4C schreef:AfbeeldingHoe ver kan je gaan??!! incl. verwijzing naar meer in dat topic. :salut:

En herinnert u zich deze nog, nog, nog ..... :idea: :wink:

Beide kon ik ook nog vinden .... van jouw eerste link had ik dat plaatje :wink:

Doelde meer op een topic met onder andere deze afbeelding :shock:

Afbeelding

21 sep 2006 21:32

Devils son schreef:
MyFirst964 schreef:die groene, onder het !, komt me niet bekend voor... (aandrijving?)

Is exact dezelfde als het gele lampje bij de sperbediening (middenconsole naast de bediening van de achterspoiler). Dit lampje stond gepland, maar niet iedereen vond het even prettig (sommigen vonden het storend 's nachts). Vandaar dat het is verhuisd naar de middenconsole. Maar omdat het op het laatste moment pas is geschrapt heeft men alleen het lampje nooit geplaatst.

Dus: lampje erin en hij doet het.

Inderdaad ..... en opvallend hoe vaak dat groene lampje (even) aan gaat. :shock:

21 sep 2006 22:44

EriC4C schreef:Inderdaad ..... en opvallend hoe vaak dat groene lampje (even) aan gaat. :shock:

Bij mij nu minder vaak. Sedert de onderstelaanpassingen houdt het lampje zich vaker koest. Een teken dat de onderstelaanpassingen werken...

22 sep 2006 0:01

Devils son, uit curiositeit (zoals we dat in VL zeggen) : wat is in de 3de foto de functie van de lampjes 'tussen 12h en 1H' en 'tussen 4h en 5h' ??

22 sep 2006 0:36

Kort off topic: Porsche met caravan=BUMA in het kwadraat.

22 sep 2006 9:32

2.2VTEC schreef:Devils son, uit curiositeit (zoals we dat in VL zeggen) : wat is in de 3de foto de functie van de lampjes 'tussen 12h en 1H' en 'tussen 4h en 5h' ??

De ene is werking spoiler (gaat uit zodra je 7 km/u rijdt) en de ander is controle of de riem van de fan nog erop zit (want zonder luchtkoeling is de motor snel naar zijn grootje).
Plaats een reactie