Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

22 sep 2006 8:41

tja straat -onderhoud of circuit-onderhoud :?: :?: :?:

Het ligt er voor een groot deel aan hoe jij met je auto omgaat,is het altijd maar knallen en gassen dan zal onderhoud beduidend duurder zijn,
maar ga jij gewoon normaal om met deze fijne auto en af en toe laat je hem eens uit,dan zal hij ook wat liever voor jou beurs zijn :wink: :wink:

22 sep 2006 12:00

500gls schreef:nog 1 laatste vraag is een iets latere 911 sc nou een betrouwbaardere keuze dan de 911t '69 ??


Hangt en valt weer met de staat waarin beide auto's verkeren :idea:

Persoonlijk zou ik voor de SC gaan .... vanaf 1975 werd de 911 in z'n geheel gegalvaniseerd :wink:

22 sep 2006 12:16

Olaf schreef:Persoonlijk zou ik voor de SC gaan .... vanaf 1975 werd de 911 in z'n geheel gegalvaniseerd :wink:


Het ligt er ook aan waarvoor je de auto wilt gaan gebruiken. Indien dagelijks en vele kilometers, dan zou ik ook voor een SC of 3.2 gaan.

22 sep 2006 19:28

500gls schreef:...is een iets latere 911 sc nou een betrouwbaardere keuze dan de 911t '69 ??


Hangt met name van de staat van onderhoud af en of je dit netjes volgens de voorgeschreven intervallen laat herhalen.
En daar kom je weer op die kosten uit: dit kost namelijk gewoon geld.

Een 911 in goede staat van onderhoud en daarom duurder kan een betere keuze zijn.
Achterstallig onderhoud en verborgen gebreken kunnen namelijk aardig in de papieren lopen.

Een SC vind ik overigens een heel andere auto dus (nog) GEEN klassieke 911.
Een veel gebruikte definitie daarvan is immers: een pre-impact bumper 911.
Plaats een reactie