Ik heb hierzo mijn eigen opvattingen over ...
Kben voorstander van de Porsche-look absoluut te behouden.
Hiermee bedoel ik ... voor mij geen AZEV velgies ... RAID stuurtjes en al dat soort dingen ...
Wil je andere wielen ... koop er dan die op een Porsche horen ... en niet dingen waar Sjhonny met zen Golf 2.4 Gti 24 klepper Injection turbo Intercool Chip tuned ook mee rondkart.
Als je bv van een narrow body naar een wide body wil vind k dat ook best kunnen mits je de juiste onderdelen gebruikt en het proffesioneel is uitgevoerd
Wat dan weer NIET kan voor mij is bv een C2 gaan "omtoveren" naar bv een RS'je ... das er heeeel ver over voor mij ... het is gewoon geen RS ... dan moet je het ook niet proberen te immiteren naar mijn gevoel.
Mijn kar heeft mss wel enkele elementen van een Rs'je maar zal nooit met de logo's of gelijk wat van een RS rondtuffen.
Ik laat bv de plaats waar de achterzitjes normaal ziten ook stofferen op zen "rs's" ... maar ik zal er nooit een borduursel "RS" in zetten ... dan maar Carrera ofsow ... beetje eigen fantasie moet kunnen ... maar zo uitgevoerd dat het eigenlijk net zo goed "fabriek af" had kunnen zijn.
Dus geen zelf verzonnen toestanden zoals bv "C4 Club Sport" ofsow ... om maar wat te zeggen ... vind ik ronduit belachelijk
Op een Porsche horen onderdelen te zitten die op een Porsche thuishoren.
Wat betreft motor en ophanging etc vind ik wel dat er heel wat veranderingen/verbeteringen mogelijk zijn.
Tis maar op welke manier je van je bolide wil genieten.
De ene wil lekker relaxed Tiptronic'en en de ander wil het sportief "pur sang"
ikzelf hou wel van de super strakke look's met onderhuids de nodige verbeteringen/aanpassing richting "racy-feeling"
Strakke kuipjes ... mooi rolkooitje ... 4 punts gordeltjes ... vind ik best wel kunnen. Geeft voor mij persoonlijk dat extra sportieve accent aan de auto.
Dit alles doe ik echter niet alleen voor de look's ... daar ik ook circuit-intresses koester is het mooi meegenomen.
De motor mag je best verantwoord wel wat "tunen" vind ik ... ozoooo leuk met die iet wat oudere Porsche de recentere kennis te laten maken met het achteraanzicht.
Maar ieder heeft hierin natuurlijk zijn eigen wensen en voorkeuren ... en die zal ik ten allen tijden respecteren. Het blijven hoedanook allemaal liefhebbers van het grootste automerk ooit ... en ieder ondergaat die liefde op zen eigen manier. Zo eenvoudig is dat toch ....
Keep it Porschy ...
Dirk