Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

25 sep 2006 18:03

Wat een wagen.....tevens een topkleur! Hele mooie keuze.

Gefeliciteerd!

25 sep 2006 19:14

Geweldig man, een targa. Ik vind die met name ook erg gaaf.

Misschien volgend jaar en anders nog even wachten :wink: :wink:

25 sep 2006 19:17

Cool EI :!:

Je hebt toch wel een AKK laten uitvoeren voor de koop he :wink:

Tijdens ons bezoek aan de fabriek hebben we de targa een paar keer voorbij zien komen. De scherpe hoek in de achterste ruit en de chromen lijst doet de auto heel erg goed.

Gefeliciteerd, na januari wel tijd inplannen om de auto te kunnen rijden he

25 sep 2006 20:32

Geweldige auto met een geheel eigen uitstraling. Gefeliciteerd met je keuze. Wat ik mij wel afvraag is of de Targa nu met de facelift wordt afgeleverd.

25 sep 2006 20:40

Geen testrit is nu wel duidelijk....

Ik had nog niet gezegd: Wat een verschrikkelijk mooie bolide. Kleur ook helemaal TOP. En Targa.. :thumleft:

Het lijkt me tevens een hele geweldige ervaring om iets te bestellen wat er nog niet eens op de markt is...

Ik zeg al gloednieuw tegen een wagen van 3 a 4 jaar oud :roll:

Heel veel sterkte met het wachten en daarna... Heel veel plezier ermee.

26 sep 2006 12:14

Prachtige wagen, persoonlijk vind ik de aanzienlijke meerprijs tov een 997 4S wel overdreven !!

Ik zou ook wel andere velgen kiezen, maar niks persoonlijkers dan velgen- en kleurenkeuze :wink:

Veel geduld nog 8)

26 sep 2006 12:34

corry schreef:Wat ik mij wel afvraag is of de Targa nu met de facelift wordt afgeleverd.

Wat bedoel je daarmee Corry? :?: Is er NU AL een aanpassing gemaakt, vóór de release?

26 sep 2006 13:22

Wat bedoel je daarmee Corry? Is er NU AL een aanpassing gemaakt, vóór de release?

Ja er is een facelift voor de 997 en verwarring. De vraag wordt gesteld hoe kan Porsche een Targa lanceren en tegelijkertijd rijden er al 997-en met een facelift rond. Kijk eens op www.worldcarfans.com spyfoto's

26 sep 2006 14:00

hier direct te zien
het lijkt erop dat de rode balk terug komt?

Re: Het ei is gelegd

26 sep 2006 17:10

FS1 schreef:
Jammer dat de sportuitlaat je niet kan bekoren. Ik zou 'm niet willen missen.... 8)

Ben dezelfde mening toegedaan :wink:

@huubuk, gefeliciteerd met de bestelling.

26 sep 2006 17:15

Marco schreef:hier direct te zien
het lijkt erop dat de rode balk terug komt?

Ja en wat anders gevormde koplampen en luchtinlaten. Wel mooi.
Alleen zo'n bundel snelbinders over de voorruit om de boel bij elkaar te houden vind ik dan net weer een minder detail :lol: :wink:

Afbeelding

26 sep 2006 18:45

Dat van die koplampen dat verschil zie ik niet zo direct. Wel IN de lampen lijkt het of ze meedraaien in bochten, maar dat bedoel je misschien. Ik zou toch maar mijn bestelling van de Targa in de "hold position" plaatsen voordat er duidelijkheid is over deze facelift, als ik hem was.

26 sep 2006 19:17

wat een P,geweldig ,

het wachten zal wel lang duren..........................

en duren.........................................................

tot hij geleverd word :wink:

26 sep 2006 19:53

De foto hierboven is al een paar maanden oud. Veel gedoe over geweest maar tot op heden bij mijn weten geen enkel officieel bericht over een face-lift van de 997.

Zou ook vreemd zijn, gelet op deze introductie van de Targa.... :shock:

Ik zou dus niets op "hold" zetten; er komt altijd een nieuw model... :evil:

26 sep 2006 20:08

Is het inmiddels ook geen levertijd van jouw 997?
Eind september was/is het toch???
Of heb je hem al?

@ huubuk: Veel plezier en veilige km's met je half open 8) :wink:

26 sep 2006 20:25

@Rob: is binnen..... 8)

26 sep 2006 20:29

FS1 schreef:@Rob: is binnen..... 8)

Van harte!!!
Ook veel plezier en veilige km's gewenst!!!!! 8)

Er staan nog steeds :twisted: :x :evil: geen foto's in je album!!!! :lol: :wink:
Wanneer is die live te bewonderen en vooral te horen????? 8) :wink:

26 sep 2006 22:03

wij willen pictures zien mannen,
das altijd leuk om eens te biepen in die albummekes.. 8)

proficiat aan de toekomstige targaman en aan fs1 euk .

27 sep 2006 10:05

FS1 schreef:De foto hierboven is al een paar maanden oud. Veel gedoe over geweest maar tot op heden bij mijn weten geen enkel officieel bericht over een face-lift van de 997.

Zou ook vreemd zijn, gelet op deze introductie van de Targa.... :shock:

Ik zou dus niets op "hold" zetten; er komt altijd een nieuw model... :evil:

Helemaal mee eens FS1, de fotos doken begin dit jaar al op. Ik vraag me zelfs af of deze fotos niet van voor de introduuctie van de 997 kunnen zijn. Er worden vaker meerdere modelstudies geprobeerd.
Zou vreemd zijn dat ze een krap jaar na de introductie al weer zo'n grote facelift hadden uitgewerkt.

En dat nieuwe model komt inderdaad vanzelf. Heeft weinig zin om op te wachten want dan zit je over 20 jaar nog op 'het nieuwe model' te wachten :wink:

Huubuk heeft een geweldige auto aangeschaft en daar zou ik ook 'rustig' op willen wachten, facelift rumoer of niet

27 sep 2006 15:56

Autoweek die gisteren schreef: Nog voor het eind van het jaar heeft Porsche twaalf varianten van de nieuwe generatie 911 Carrera in het programma. De jongste aanvullingen zijn de Targa 4 en de 4S. Daarmee reden wij alvast.

Afbeelding

Weliswaar zoals Erwin al suggereerde, in Duitsland, maar toch...

Wat een beauty 8)

28 sep 2006 13:35

mhoeneveld schreef:Wat een geweldig EI. Zo'n ei wil ik ook wel leggen :wink:

Leggen wil ik 't zelf niet, maar wel hebben "het ei" is prachtig.
Veel plezier
Plaats een reactie