Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

29 sep 2006 9:16

Hey Shark,

indien je haar in het echte leven zou ontmoeten, zou je niet zeggen dat ze irritant is. Verre van. Ze is rechtaan, rechtuit, eenvoudig. Heel sportief en een grote autoliefhebber.

29 sep 2006 9:53

bert964c4 schreef:
Hey, de meeste zijn getrouwd of hebben een vriendin weet je wel :roll:

En toen? Ik sta op de nominatie om volgend jaar getrouwd te zijn. Blind ben ik er echter niet van geworden. :wink:

29 sep 2006 10:00

Ik ben getrouwd en wil hierbij mijn fantastische vrouw bedanken omdat ze me de ruimte geeft om zulke uitdagingen aan te gaan. Hoeveel vrouwen zouden er niet jaloers zijn en je verbieden om zoiets te doen ?
Stel je zelf eens in de plaats. Je vrouw zegt leuk dat ze morgen een hele dag met Mister Nederland moet optrekken :wink: :D ...

29 sep 2006 10:12

rufie schreef:
Stel je zelf eens in de plaats. Je vrouw zegt leuk dat ze morgen een hele dag met Mister Nederland moet optrekken :wink: :D ...

Voordat ik deze vraag kan beantwoorden: is de Ring morgen open? :twisted:

29 sep 2006 10:18

Devils son schreef:
rufie schreef:

Voordat ik deze vraag kan beantwoorden: is de Ring morgen open? :twisted:

haahaha,...oeps :roll: :wink:

29 sep 2006 10:50

tis wel een vrouw met ballen aan haar lijf hoor. :shock:

29 sep 2006 11:23

Tjonge jonge Rufie, jij hebt het wel getroffen zeg. Dat ze miss België is geweest, ach...... maar een paaldanseres :shock:

Ik ben het wel met een aantal eens, dat geblondeerde haar vind ik niets..

Leuke ervaring en gelukkig vindt je vrouw het ook leuk!

29 sep 2006 18:00

In elk geval heeft onze Rufie (mooie meid ofniet , mooie wagen of niet; allemaal kwestie van smaak) toch maar weeral eens een schitterend ervaring meegemaakt die door velen beneid zal worden.
Krijg je nu ook een nieuwjaarskaartje van haar :?:
Wat heb jij dit jaar allemaal al niet van leuke dingen meegemaakt Alain.
Waar haal je die geluksbrenger :?:

Koen die wel gezond jaloers is :twisted: :wink:

29 sep 2006 18:11

rufie schreef:Hoeveel vrouwen zouden er niet jaloers zijn en je verbieden om zoiets te doen ?
Stel je zelf eens in de plaats.

Rufie, al stond mijn vrouw er naast te huilen............. :lol: :wink: [als je begrijpt wat ik bedoel :wink: ]

Heb dit weekend ook een speedster, zou ze met mij ook eens een middagje willen gaan toeren :wink: ?

29 sep 2006 20:31

...ik denk wel dat ze graag es een ritje maakt met je Michael.......allez, in je speedster wel te verstaan :lol: ...en 't is net uit met haar vriendje, dus wie niet waagt,...blijft maagd :wink:

Tania houdt wel van auto's...ze is medepresentatrice van een autoprogramma hier in Belgie en heeft 2 jaar BMW Mini-Challenge gereden

29 sep 2006 21:50

Nu zou ik Tanja wel eens willen "knippen" (kuh)
haar kapsel bedoel ik daarmee hoor :lol:
Niet dat ik een fan ben maar ze is wel een kameleon op alle gebied .
Leuk filmpje btw

29 sep 2006 22:42

MichM3 schreef:...ik denk wel dat ze graag es een ritje maakt met je Michael.......allez, in je speedster wel te verstaan :lol: ...en 't is net uit met haar vriendje, dus wie niet waagt,...blijft maagd :wink:

Tania houdt wel van auto's...ze is medepresentatrice van een autoprogramma hier in Belgie en heeft 2 jaar BMW Mini-Challenge gereden

Oeiii, de verleiding is groot, laat m'n vrouw het maar niet horen!!dan weet ze waar de deur is :wink: :wink: :wink: .

30 sep 2006 13:20

De auto is natuurlijk best wel top, alhoewel deze niet kan tippen aan het origineel.

Enne . . . . de dame is de afgelopen pagina's voldoende aan bod geweest met alle mitsen en maaren.

Maar . . . . . eeehhh, ik heb wel eens op slechter papier geschreven :lol: :wink: :oops:

30 sep 2006 13:24

Nine-eleven schreef:Maar . . . . . eeehhh, ik heb wel eens op slechter papier geschreven :lol: :wink: :oops:

Afbeelding

30 sep 2006 16:10

Boter bij de vis... :twisted:

01 okt 2006 12:13

spijker op de kop....... :cry: :cry:

foto's aub !!

04 okt 2006 11:02

COOL Alain 8)

"Ons" Tanja is inderdaad geen slappe del, ze is heel sportief en uiteraard ook wel heel extravert... ik zou het ook geen straf vinden om chauffeur te spelen, al had ik wel verwacht dat je mee had gemogen op 't terrasje om een pint te pakken :wink:

04 okt 2006 11:07

Carrera4s schreef:COOL Alain 8)

"Ons" Tanja is inderdaad geen slappe del, ze is heel sportief en uiteraard ook wel heel extravert... ik zou het ook geen straf vinden om chauffeur te spelen, al had ik wel verwacht dat je mee had gemogen op 't terrasje om een pint te pakken :wink:

Wie zegt dat ik niet op het terrasje mocht ? 8)
Ik bleef liever wat op de achtergrond incognito. Heb die avond nog lang met beide zusjes op terras gezeten :wink: Was idd geen straf.

04 okt 2006 11:51

Miljaar ! :D

04 okt 2006 19:15

Carrera4s schreef:Miljaar ! :D

Die uitroep ken ik uit Suske en Wiske.
Kan een belg mij uitleggen wat je daar nou precies mee bedoelt? Iets als 'shiiiiiiiiiit zeg'? (om het maar internationaal te houden...) :wink:

Afbeelding

04 okt 2006 19:24

Waarom werd jij eigenlijk uitgekozen om chauffeur te zijn :P?

Coole ervaring ;)

04 okt 2006 22:18

horn schreef:
Carrera4s schreef:Miljaar ! :D

Die uitroep ken ik uit Suske en Wiske.
Kan een belg mij uitleggen wat je daar nou precies mee bedoelt? Iets als 'shiiiiiiiiiit zeg'? (om het maar internationaal te houden...) :wink:

Afbeelding

...wordt in verschillende contexten gebruikt...maar hier betekent het iets als: "krijg nou tieten!" :wink:

05 okt 2006 2:40

MichM3 schreef:
horn schreef:Miljaar ! :D

...wordt in verschillende contexten gebruikt...maar hier betekent het iets als: "krijg nou tieten!" :wink:

Mooi :!:

Dan ga ik de hele avond Miljaar tegen mijn vrouw brullen :mrgreen:

05 okt 2006 7:04

yohanv schreef:Dan ga ik de hele avond Miljaar tegen mijn vrouw brullen :mrgreen:

En... werkt 't, werkt 't? :twisted: :lol:

06 okt 2006 11:48

Afbeelding

Voor de volgende meeting, las ik een paal voor op de p. Mevrouw in deze positie, wordt ze bij deze onze mascotte. :wink:
Plaats een reactie