Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

01 okt 2006 13:00

Olaf schreef:wat denk je dat er met je gebeurt als je met de aixam een aanrijding krijgt - zit je dan klem :?:

Helaas op m'n vorige werk een paar keer gezien hoe zo'n autotje eruit ziet als het mis gaat. Je kan niet klem komen te zitten, omdat het eigenlijk alleen maar polyester is dat om je heen zit. Je waant je in een echte auto, maar feitelijk heb je net zoveel bescherming om je als in een kartonnen doos. En dat wordt de mensen er helaas nooit bij verteld :cry: Je kan nog beter in een Landwind op pad gaan dan met zo'n wagentje :?

01 okt 2006 13:15

Hmm ja, het is inderdaad een en al plastic.....

01 okt 2006 22:00

ppp 356 schreef:
Olaf schreef:Die discussie wil(de) ik eigenlijk niet oprakelen - wat denk je dat er met je gebeurt als je met de aixam een aanrijding krijgt - zit je dan klem

Volgens mij ben je gewoon zoek dan.:? :?

Het zijn en blijven levensgevaarlijke dingen. Ik zie ze dikwijls bij ons op de A-12 rijden, waarbij achteropkomende vrachtwagens volop in de ankers moeten, je verwacht op een weg waar iedereen 80 of 90 rijdt, gewoon niet dat er plots zo'n ding van 45 (als ze al zo snel gaan) voor jou
:shock: :shock:

Klopt.. maar je verwacht er ook liefst geen trekkers. :? :cry: :wink:

Met het verschil dat trekkers makkelijker te spotten zijn inderdaad :lol:

01 okt 2006 22:08

Jort schreef:Met het verschil dat trekkers makkelijker te spotten zijn inderdaad :lol:

... en stukken steviger dan een Aixam en soortgenoten :idea:

01 okt 2006 22:17

Ook waar...

Ach, uiteindelijk zijn we allemaal jaloers en hadden we op die leeftijd ook graag zo'n karretje en vrijgevige pa gehad.

-en nu niet allemaal happen-

01 okt 2006 23:05

R.M.Boosten schreef:Hoewel het natuurlijk absurt is dat je er niet eerst een rij-examen voor moet doen.

Per 1 januari 2008 dus wel :!:

En gezien jou ervaring is dat niet zo vreemd :wink:

02 okt 2006 8:08

Jort schreef:Ook waar...

Ach, uiteindelijk zijn we allemaal jaloers en hadden we op die leeftijd ook graag zo'n karretje en vrijgevige pa gehad.

-en nu niet allemaal happen-

Wij zijn van de opgevoerdeschakelbromfietsgeneratie, maar die vrijgevige pa had wel gemogen. :lol:

De middelen waren er gewoon niet, maar ik denk dat de meeste ouders die de middelen hebben, het wel zouden doen :wink:

02 okt 2006 18:00

Ik denk niet dat een rijexamen dit probleem van mij verholpen zou hebben, aangezien ik eigenlijk gewoon 1 bord over het hoofd zag :lol:

02 okt 2006 23:38

R.M.Boosten schreef: gewoon 1 bord over het hoofd zag :lol:

Als dat tijdens het rij-examen ook gebeurd was, had het wel degelijk geholpen...

02 okt 2006 23:52

TurboBjorn schreef:Als dat tijdens het rij-examen ook gebeurd was ...

:thumleft:
Plaats een reactie