03 okt 2006 15:47
Jort schreef:Of de je hebt er 1tje gekocht die bedoeld was voor de gezapige automobilist met veel geld maar weinig haast. Altijd netjes 60 rijdend waar je 80 mag, zich derhalve niet druk makend om het geneuzel over een paar km/u afwijking tussen meter en werkelijkheid. De zondagsrijder![]()
![]()
03 okt 2006 15:47
03 okt 2006 16:27
03 okt 2006 17:28
horn schreef:toch laatst 17 euro bekeuring gekregen voor 83 op de ring van utrecht. ik denk dat ik die bekeuring ga opzoeken en er wellicht toch maar eens een bezwaarschriftje aan ga wagen...![]()
03 okt 2006 17:30
03 okt 2006 17:38
03 okt 2006 19:13
03 okt 2006 19:37
Olaf schreef:Ik vraag me af of die (draadloze)verbinding (tussen de camera's en de kasten) niet te 'jammen' is .... en hoe dat zit op andere locaties
03 okt 2006 19:50
03 okt 2006 20:08
03 okt 2006 20:16
LeOH schreef:Ik vindt veel reacties op dit item wel vermakelijk, m.n die die de vraag stellen welke marge nou gehanteerd wordt, en hoe snel je nu gemm. wel zou kunnen gaan, zonder kans op een berichtje van Spee.
Het maakt MIJ echt geen B@L uit of ik 87 ipv 80 gemm. mag rijden, domweg omdat het geen indrukwekkend verschil is, en je aan het eind van het traject hooguit 100 meter verder bent dan een 80-ger.
Bovendien zit je constant stressig op je teller te kijken om niet net toch de fout in te gaan, en daar heb ik helemaal geen zin in, ik rij voor mijn plezier.
Gun Koos die centen niet, en rij lekker relaxed met het verkeer mee, ook als de snelheid eens lager dan 80 ligt.
Ik hoop dat men de trajectcontr. gewoon op een goede dag op 90 of 100 brengt, ivm betere doorstroom, de pakkans blijft even hoog omdat er dan weer evenzovele chauffeurs zijn die dan het uiterste randje opzoeken...
03 okt 2006 20:28
03 okt 2006 20:29
03 okt 2006 21:16
03 okt 2006 21:21
13 dec 2006 14:09
14 dec 2006 1:23
18 dec 2006 15:01
07 apr 2007 16:07
07 apr 2007 16:10
10 apr 2007 9:27
911-lover schreef:Zoek de flitser
10 apr 2007 16:33