Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

13 okt 2006 12:40

dat is dan ook het soort vrouwen waarvan ik hoop dat ze hard voorbij rennen... :twisted: :lol:

13 okt 2006 13:56

horn schreef:dat is dan ook het soort vrouwen waarvan ik hoop dat ze hard voorbij rennen... :twisted: :lol:

Nou nou, moet toch even aan de spiegels denken :lol:

Ze zien er heel onschuldig uit :shock:

13 okt 2006 14:04

horn schreef:nee. ik ga eens even lekker een stukje sturen. :twisted:

En de groeten van ....

Afbeelding

13 okt 2006 14:07

horn schreef:dat is dan ook het soort vrouwen waarvan ik hoop dat ze hard voorbij rennen... :twisted: :lol:

Heb je daar een mini voor nodig dan :?: Bij mij rennen ze zo ook wel weg :lol:

13 okt 2006 14:22

adu schreef:

Dan heb je zeker je "witte bef " aan :!:
Heb je gisterenavond Moskovitch nog gezien bij Pauw en Witteman :?:

13 okt 2006 14:28

molen934 schreef:Heb je gisterenavond Moskovitch nog gezien bij Pauw en Witteman :?:

ik vond hem heel sterk overigens

13 okt 2006 14:29

molen934 schreef:
adu schreef:

Dan heb je zeker je "witte bef " aan :!:
Heb je gisterenavond Moskovitch nog gezien bij Pauw en Witteman :?:

Wit ... na pleidooi redelijk ondergespuugd, is geen wassen meer aan ... Was gisteravond met wat andere zaken bezig ... Heb ik wat gemist?

Afbeelding

13 okt 2006 14:33

Adu,

Het werd hem puur lastig gemaakt door de mannen en je zag hem wat kwaad worden :evil:
Maar zijn "radertjes" bleven maar draaien en bleef rustig, wat heb ik daar toch een respect (lees jaloers) voor :roll:

13 okt 2006 14:43

Hij is inderdaad niet slecht.

13 okt 2006 17:42

molen934 schreef:Ze zien er heel onschuldig uit :shock:

tja, je kan het opereren maar het blijft een gok... :mrgreen:

13 okt 2006 21:08

Het van 0.00u tot 12.00u rubriekje is blijkbaar een 24uren topicje geworden :lol:

14 okt 2006 0:05

Ziezo,deze dag ook weer overleefd :lol: :lol: :lol: , Goede mogguh Maukers :!: :twisted: :lol: :wink: , een en bijzonder prettig weekend :wink:

14 okt 2006 0:19

Goede morgen Maukers.

Het weekend is weer begonnen :lol:

Afbeelding

14 okt 2006 0:19

911-lover schreef:Het van 0.00u tot 12.00u rubriekje is blijkbaar een 24uren topicje geworden :lol:

Alleen voor genodigden :twisted:

MoGgUh !

14 okt 2006 10:18

Gerhard schreef:Goede morgen Maukers.

Het weekend is weer begonnen :lol:

Afbeelding
Niet voor iedereen.Ben aan het werk(nu dus ff niet) :wink: Heb geen ruk zin,maarja die commerciele druk hè :( :wink:

14 okt 2006 10:29

Mogguh, het wordt vast weer cabrioweer.

14 okt 2006 10:38

2000 gtv schreef: Heb geen ruk zin,maarja die commerciele druk hè :( :wink:

heb medelij met je :lol:

14 okt 2006 10:50

Mogge Porsche liefhebbers,

Werd uit mijn bed gebeld, een vriend had mijn touring nodig i.v.m. de trekhaak :?
Nu staat zijn Kjenne S voor de deur :roll: , net even een rondje gereden :idea:
Maar goed dat ik mijn vrachtwagen rijbewijs bezit :!: , wat een bak zeg :(
Weet niet wat ik er van moet vinden :wink: , hij rijd zeker niet verkeerd :shock:

14 okt 2006 10:56

911-lover schreef:Het van 0.00u tot 12.00u rubriekje is blijkbaar een 24uren topicje geworden :lol:

Sommige PFers gaan heeeel laat naar bed, of staan heeeeel vroeg op, of gaan heeeel vroeg slapen, en staan heeeel laat op.... :roll:
Morgen allen, ( heb er al weer 80 911-kms opzitten.... :wink: )

14 okt 2006 11:05

LeOH schreef:Sommige PFers gaan heeeel laat naar bed, of staan heeeeel vroeg op, of gaan heeeel vroeg slapen, en staan heeeel laat op.... :roll:

Je hebt er ook die heeeeel laat gaan slapen (of eigenlijk vroeg) en die daarna ook nog eens heeeeel vroeg op staan :wink:

mOgGuH !

14 okt 2006 11:10

Ook een goede morgen voor iedereen.
De mijne is in elk geval minder :cry:
Gisteren door mijn rug gegaan.
In de hoop dat het vandaag wel beter zou zijn (heb nog heel wat op te ruimen en klaar te zetten voor morgen hier) ben ik gisteren tijdig in het bed gekropen , maar wat een nacht lang duren kan zeg als je bij elke beweging wakker wordt van de pijn :?
En denk je dat het weg is , niks, nada , nul de botten :evil:
Dat zal pijnstillers met hopen slikken worden om hier nog iets gedaan te krijgen

14 okt 2006 11:34

911-lover schreef:Ook een goede morgen voor iedereen.
De mijne is in elk geval minder :cry:
Gisteren door mijn rug gegaan.
In de hoop dat het vandaag wel beter zou zijn (heb nog heel wat op te ruimen en klaar te zetten voor morgen hier) ben ik gisteren tijdig in het bed gekropen , maar wat een nacht lang duren kan zeg als je bij elke beweging wakker wordt van de pijn :?
En denk je dat het weg is , niks, nada , nul de botten :evil:
Dat zal pijnstillers met hopen slikken worden om hier nog iets gedaan te krijgen

Nieuwe vriendin :!: :oops: :lol:

14 okt 2006 12:31

Lag het daar maar aan :twisted: :^:
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 15 okt 2006 0:03, in totaal 1 keer bewerkt.

15 okt 2006 0:03

:cheers: MoGGuH :cheers:

15 okt 2006 0:04

Mogguh Maukers, veelplezier morgen met de rit van Koen. :lol: :wink:

En Olaf, tsjemigtepemig wat stond ik vandaag weer lekker stevig in mijn schoenen zeg :!: :!: :wink: lekker rondgelummeld bij R V te H :!: was helemaal goed :lol:
Gesloten onderwerp