Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

12 okt 2006 16:51

mooi hoor zonder meer 8)

12 okt 2006 20:50

rufie schreef:Heb vandaag blog een andere skin gegeven.
Wat vinden jullie ?
Persoonlijk vind ik het iets rustiger en overzichtelijker, maar ben zelf nog niet overtuigd.

blog : http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

Als verrassing vinden jullie ook de brochure van de GT3 / RS online !! :wink:

ik vind het qua content een erg goede site (of blog als je dat liever hoort) - naar mijn mening echter te veel scrollen door te grote foto's, msschn kan je deze wat verkleinen en dat je door er op te klikken ze in het huidig formaat ziet maar dan in een nieuwe window.
En die brochure van de GT3 RS is natuurlijk een teaser van formaat :thumleft:

rufie

15 okt 2006 23:08

Likkebaardend zitten kijken. Mooi spul hè.....
Erg mooie en goede site.

16 okt 2006 2:28

2.2VTEC schreef:
rufie schreef:Heb vandaag blog een andere skin gegeven.
Wat vinden jullie ?
Persoonlijk vind ik het iets rustiger en overzichtelijker, maar ben zelf nog niet overtuigd.

blog : http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

Als verrassing vinden jullie ook de brochure van de GT3 / RS online !! :wink:

ik vind het qua content een erg goede site (of blog als je dat liever hoort) - naar mijn mening echter te veel scrollen door te grote foto's, msschn kan je deze wat verkleinen en dat je door er op te klikken ze in het huidig formaat ziet maar dan in een nieuwe window.
En die brochure van de GT3 RS is natuurlijk een teaser van formaat :thumleft:

Rufie,

Het is en blijft gewoon een heel mooi bloq die je hebt. Dat voorop gesteld. Mijn mening is ook dat de 'voorpagina' foto's iets te groot van formaat zijn, waardoor je teveel moet scrollen.

GT3 RS brochure... Toppertje :!:

Leuk om te zien bij de demonstratie van de Cayman... de helft meer hits op een foto van een mooie jonge dame :wink:

We blijven toch kerels he :?: (De meerderheid, tenminste) :mrgreen:

Re: Rufie's blog updated

29 sep 2009 1:04

Het is niet altijd gemakkelijk om een blog fris te houden.
Ik streef er niet meer naar om ieder Porsche nieuwtje te berichten.
Zoals de titel Rufie's Porsche World het zegt, op deze blog kan je vinden wat ik persoonlijk meegemaakt heb.
Vanavond heb ik de tijd genomen om de events van de voorbije maanden er op te zetten.

HIER

Saluti,
Rufie.

Re: Rufie's blog updated

29 sep 2009 8:18

wauw Rufie, bedankt voor je late werk, het resultaat mag er zijn :thumleft:
Plaats een reactie