Even een kort samenvattinkje van mij dan
De rit is idd super geweest.
Gisternmorgen was de winkel weer bomvol en werd er volop genoten van het super uitgebreide ontbijt (Koffie , thee , Warme Choco , fruitsap , croissants , chocoladecroissants, pistolets, sandwiches , rozijnenkoeken en verse toasts , verschillende soorten vleesbeleg , kaas , en confituur) .
Om 10.00u een korte speech en uitleg van de rit en het roadbook en iedereen kon vertrekken.
Net zoals bij mezelf steeds gebeurd vertrokken er al een heel deel verkeerd
Dan hebben ik en mijn crew ervan geprofiteerd om af en toe naar verschillende tussenpunten te rijden om ook van de rit en de Porsches te kunnen genieten. Natuurlijk werden er verschillende fotootjes gemaakt. Deze zal ik later in het album zetten daar mijn camera te groot stond ingesteld (4mb per foto)
(ik vond al dat mijn kaart zo snel vol was) . Wie dus een pic wenst , vraag ze maar aan , ik heb ze in super resolutie
Ineens kreeg ik een telefoontje dat er een pijl verkeerd stond in het roadbook. Dadelijk werd er naar die locatie gereden waar Dave en Aphrodite post namen om iedereen de juiste richting te wijzen.
Naderhand kwamen we allemaal samen aan La Butte aux Bois waar we in 2 prachtige zalen konden genieten van een heus buffet (dor Mark al beschreven)
Rond 15.00u werd het tweede deel van de rit aangevangen. Nu was iedereen wakkerder en werden er amper nog fouten gereden.
Ook hier zijn we af en toe bij locaties gaan kijken om foto's te maken.
Om stipt 18.00u kwamen we bij het St Hubertushof aan waar er al 3 wagens waren aangekomen. Daar konden we bij een heerlijk aperitief en kleine versnaperingen de punten tellen en na een kleine speech de prijsuitrijking doen.
Om 19.30u werd er aan tefal gegaan waar Jan en zijn Crew ons weer tot in de puntjes verzorgde. Als voorgerecht was er fanzantenmousse met een torentje wan knolselder, veenbesjes en een toast. Dan kregen we een reebiefstukje met keniaanse boontjes in spek , een peertje in rode wijn , een gebakken witloofje en een aardappel gevuld met gratin van aardappel en groene kool. Beiden natuurlijk met aangepaste wijn en water voor de liefhebbers. Daarna konden we rustig doorzakken bij koffie of thee met een pallet gebakjes.
Al heb ik de rit zelf niet kunnen meerijden , toch was het ook een schitterende dag voor mij.
Temeer door de stemming die er heerste en de meer dan tevreden reacties. De tips voor volgend jaar die ik gekregen heb worden zeker nagevolgd om de Herfstrit nog perfecter te maken.
De bourgondiers die meegedaan hebben weten wat de anderen gemist hebben.
Voor die er niet bij waren , vergeet het niet tijdig in jullie agneda te zetten voor volgend jaar
Laatst bijgewerkt door
911-lover op 16 okt 2006 11:03, in totaal 1 keer bewerkt.