Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

15 okt 2006 15:43

Marcel schreef:
Epicurus schreef:Vlogen de kralenkettingen nog niet in het rond daar ? Blijft één van mijn favoriete uitgaansplekken ter wereld....... R.

Nee, nog niet maar ondanks niet erg druk was het er toch weer gezellig....

Afbeelding

Nog in de Absinth-bar geweest ?

Eindelijk een foto van mijn 911SC

17 okt 2006 21:37

Zoals jullie weten werd ik afgelopen donderdag de trotse eigenaar van een 911SC (die met die V6 :D ). Vandaag heerlijk bezig geweest met poetsen. Daarna een mooie rit over meerendeels bochtige dijkweggetjes hier in de omgeving. Rondom gelukkig !!! :lol: Gelijk even een foto gemaakt en in het album van dit forum geplaatst.

Groeten,

Peter

17 okt 2006 21:40

Hierbij de foto..

Afbeelding

Nogmaals, mooie SC.

18 okt 2006 8:11

Van harte met die mooie Super Carrera :!: En ik lees dat "het tuig hier " je al uitgebreid heeft verwelkomd, maar ook vanuit het koude Friesland een warm welkom :!: :wink:

18 okt 2006 11:49

Welkom! Wat een mooie wagen :D

Toch geen wijn op de bekleding gemorst neem ik aan?

Bedankt

18 okt 2006 21:24

Bedankt voor de leuke reacties !

Ik heb het bij 2 glazen wijn gehouden en alles is nog netjes.
Een fles was toepasselijker geweest. Maar goed een ieder heeft kunnen lezen waar 2 glazen al toe leiden. Je gaat raar jippie, een 6 cilinder in lijn wordt een V6 enz :oops:

Een goede vriend van mij, rijdt ook P, kwam deze week met tientallen boeken over de 911, dus ik kom de winter wel door :P

Groeten,

Peter

Re: Bedankt

18 okt 2006 21:30

Counterstrike schreef: Maar goed een ieder heeft kunnen lezen waar 2 glazen al toe leiden. Je gaat raar jippie, een 6 cilinder in lijn wordt een V6 enz :oops:

En blijkbaar nog een beetje beschonken want ze liggen bij een Porsche ook niet in lijn :roll: :twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:

Counter and Strike again :ba:

Vervolg

18 okt 2006 21:36

Het wordt echt tijd voor de boeken.................

Peter :D

18 okt 2006 22:07

Porsche heeft een "Flat Six".
De zes cilinders liggen horizontaal recht tegenover elkaar (drie links , drie rechts)

Afbeelding

Dan heb je de "V6" waar de cilinders in een hoek opgesteld staan

Afbeelding

En een zes in lijn (staight six) waar ze allemaal achter elkaar staan

Afbeelding

18 okt 2006 22:44

911-lover schreef:Porsche heeft een "Flat Six".
De zes cilinders liggen horizontaal recht tegenover elkaar (drie links , drie rechts)

Afbeelding

Dan heb je de "V6" waar de cilinders in een hoek opgesteld staan

Afbeelding

En een zes in lijn (staight six) waar ze allemaal achter elkaar staan

Afbeelding

Maar bewegen ze nou 'tegen elkaar in' (boxer?) Of is het een 'meegaande beweging' ?

19 okt 2006 6:57

welkom welkom en geniet er maar van :wink:
Plaats een reactie