Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

20 okt 2006 0:01

jeroenoop schreef:Kon hem in 1990 dezelfde dag ophalen , de maatschapij is alsmaar sneller geworden ,vandaar mijn verbaasdheid. :shock:

en omdat die maatschappij sneller is geworden, zijn er ook mensen die hem pas na een paar maanden weer kunnen ophalen :cheesy: :mrgreen:

20 okt 2006 0:14

Gefeli....

Bij mij duurt dat nog....minimaal 16 jaar. Als ik zie hoe gek hij nu al is van die wagen. Door wie zou dat nou ingegeven zijn :roll:

Sterkte ermee... :wink:

Roi

20 okt 2006 11:07

Gefeliciteerd Jr.

Denk dat wij geluk hebben als dochterlief haar rijbewijs haalt...... heeft geen interesse in de Porsche. Vindt het nu al niet leuk om met de Porsche mee te gaan.... :D

20 okt 2006 13:31

Sandra & Eric schreef:Gefeliciteerd Jr.

Denk dat wij geluk hebben als dochterlief haar rijbewijs haalt...... heeft geen interesse in de Porsche. Vindt het nu al niet leuk om met de Porsche mee te gaan.... :D

Juig niet te hard. Een dochter zei je hè..... :shock:
Veelal krijgen dochters een vriendje en moet jij eens opletten als dat vriendje zijn rijbewijs heeft gehaald en het stel een avondje uit wil :mrgreen:

20 okt 2006 13:39

Gisteren in House, een serie die ik volg (do 21.30 op SBS) - een schoondochter, die met haar vriend ernaast, aan het scheuren was met een zwarte 996 coupe, dat ding eerst spectaculair onder een overstekende oplegger heen slipte en toen alsnog platgereden werd door een andere truck.

Porsche moment en een leermoment over kinderen en -schoonkinderen in relatie tot je Porsche... :wink:

20 okt 2006 15:10

mhoeneveld schreef:Juig niet te hard. Een dochter zei je hè..... :shock:
Veelal krijgen dochters een vriendje en moet jij eens opletten als dat vriendje zijn rijbewijs heeft gehaald en het stel een avondje uit wil :mrgreen:

schoonzoon mag absoluut niet in de Porsche rijden :!: en waarschijnlijk dochter ook niet :lol:

20 okt 2006 15:16

Dus zoonlief heeft het roze papiertje :lol: ...

Wordt de 993 uitgeleend?

20 okt 2006 15:38

adu schreef:Dus zoonlief heeft het roze papiertje :lol: ...

Wordt de 993 uitgeleend?

Moet toegeven hij heeft al met de 911 gereden, wel met paps ernaast :roll:

Een 911 is geen prettige auto om mee te starten :wink: , hij krijgt het golfje mee :idea:

PS
Trouwens een super Golfje :o

20 okt 2006 15:39

verwend kreng. :twisted:

werken met z'n donder en dan een 6e hands kadett kopen! :idea: :wink:

20 okt 2006 15:43

molen934 schreef:(..)hij heeft al met de 911 gereden, wel met paps ernaast :roll:

Een 911 is geen prettige auto om mee te starten :wink:

Je weet, als ze er eenmaal aan hebben mogen ruiken ... en starten is toch niet zo moeilijk: contactslot zoeken ("neeheee, die zit links ... ja, rare plaats ik weet het ..."), sleutel in contact, omdraaien (kun je je hooguit 1 keer vergissen in de draairichting) en gestart zijn we.

20 okt 2006 15:54

adu schreef:en starten is toch niet zo moeilijk: contactslot zoeken ("neeheee, die zit links ... ja, rare plaats ik weet het ..."), sleutel in contact, omdraaien (kun je je hooguit 1 keer vergissen in de draairichting) en gestart zijn we.

En vervolgens nog een keer draaien ... kgrrrrrk ... en voor een nieuw startmotortje langs Pon... :twisted: :wink:

20 okt 2006 16:09

horn schreef:(..)En vervolgens nog een keer draaien ...

Of niet loslaten, ook leuk

20 okt 2006 16:21

Ja ja lach maar mannen :lol: , jullie komen ook wel aan de beurt :roll:

Hij gaat nu voor zijn Truck rijbewijs :?

20 okt 2006 16:29

molen934 schreef:Ja ja lach maar mannen :lol: , jullie komen ook wel aan de beurt :roll: (..)

Mijn mannen (4,5 jaar en 9 maanden) zijn voorlopig nog niet zo ver :lol: Tegen die tijd een hufterproof karretje kopen en de P (indien aanwezig) ver weg stoppen 8)

20 okt 2006 17:54

ik heb voor mijn 'mannen' al een luchtgekoeld karretje klaar staan

de oudste (17) heeft zelfs al zijn eigen porsche......

20 okt 2006 18:04

molen934 schreef:Hij gaat nu voor zijn Truck rijbewijs :?

dat wordt dan de BMW inruilen voor een Cayenne... :twisted:

20 okt 2006 22:25

jeroenoop schreef:molen934 jr gefeliciteerd :!:

911lover schreef
Ik zit dus nog even safe

wees daar niet zo zeker van :wink:

Idd , nu wil 1 persoon al verhinderen dat hij nog in een Porsche vervoerd wordt daar deze wagen te gevaarlijk zou zijn voor een kind en deze in levensgevaar zou brengen.
Bij 2 vonnissen is ze in ongelijk gesteld en nu maakt ze haar eigen wetten.
Papier ondertekenen dat ik hem NOOIT meer in een Porsche zou vervoeren of ik krijg hem niet meer mee :evil: :cry: :cry: :cry:
Weer extra voer voor de advocaten en wachten maar tot de uitspraak er is zodat hij weer mee kan

Wetende dat ze vroeger honderden kilometers zelf met de Elver heeft gereden met de kinderen achterin.
Waartoe jaloezie en afgunst toe kan leiden

21 okt 2006 10:18

Zeg Koen,

Die blijft toch wel volhouden hé :!: , goedemorgen zeg :roll:
Heb al eerder gemeld dat ik een keer met advocaten in de weer ben geweest, en dat was mij zéér slecht bevallen :oops:
Blijf gewoon rustig, heb geleerd dat je daar het meeste voordeel mee op doet :shock:

21 okt 2006 11:07

pfffffff Koen, die ex van jou heeft zeker te lang met het raampje open gereden waardoor haar hersenen in een ijstijd zijn geraakt :!: :twisted: :wink:
waar gaat dit over, niet in een P omdat de auto hard kan rijden, moet je dan je kleine in een panda vervoeren, alsof die veilig is met zijn hangmatten en opgeklopte blik :!: :roll:

succes ermee Koen en denk eraan:

it's all about the rightfoot :!:

24 okt 2006 12:51

Iemand die net z'n rijbewijs heeft in een 200++ pk achterwiel aandrijver zetten met de motor achterin is gekkenwerk. Helemaal als er nog geen PSM op zit en het regent buiten.

Mn dochter is nu 13 en moet dus nog 5 jaar maar no way dat ze als ze net d'r rijbewijs heeft in mn BoxsterS (zonder PSM of tc) of EVO8 (idem) stapt.

Zelfs de 206gti van d'r moeder zou ik over twijfelen. Zit toch 138pk in, doet 0-100 in 8s en loopt 210.

Ik "sponsor" de eerste 2 jaar ofzo wel een klein, traag maar leuk en veilig bakkie voor d'r. Zij blij, ik blij...

Mark.

Re: Zoon geslaagd voor zijn rijbewijs, ojee mijn 911!!!

24 okt 2006 13:10

molen934 schreef:Hij kwam net aan met een brede smile :lol:

In één geslaagd, eerst maar even in de Golf :roll:

Zo dacht ik ook... en half jaar heb ik moeten wachten en toen had ik mijn eerste Porsche :lol:

( lees: Dit zou ik niet weer hebben gedaan :oops: )

Succes met het.... "continue eventjes lenen zijn van je auto" :wink:

Leander
Plaats een reactie