20 okt 2006 22:48
20 okt 2006 22:48
horn schreef:Is de auto van totmbo. Zal haar roesten. Het vreemde is wel dat ik met die Omega bijna nooit te hard rij. Eerder te zacht (110 cruisen waar je 120 mag...). Heb een hoop leuke auto's gereden, maar weinig halen het bij het comfort waarmee je lange afstanden rijdt met dit (1996!) ding.
20 okt 2006 23:11
2.2VTEC schreef:
Gamma (= Belgische "Doe-Het-Zelf"-keten)
20 okt 2006 23:27
2.2VTEC schreef:
innige deelneming, moet de enige Europese 6-cylinder personenwagen zijn die de 100 niet haalt in minder dan 10 seconden
20 okt 2006 23:32
Jort schreef:Espace V6 automaat: ruim 10 seconden
Safrane V6 automaat: ruim 11 seconden
XM V6 automaat: bijna 11 seconden
605 V6 automaat: bijna 11 seconden
20 okt 2006 23:36
20 okt 2006 23:55
Jort schreef:Niks mis met de basis van de PRV motoren. Alleen zeer simpel gehouden in de meeste modellen. Vaak in combinatie met (trage) 4-traps automaat.
Ook gebruikt door merken als Alpine en Venturi met vermogens tot voorbij de 400pk (Venturi 400GT) in straatversies en meer dan 600pk voor Le Mans racewagens (600LM).
21 okt 2006 0:04
21 okt 2006 0:38
horn schreef:Heb een hoop leuke auto's gereden, maar weinig halen het bij het comfort waarmee je lange afstanden rijdt met dit (1996!) ding.
21 okt 2006 13:42
21 okt 2006 13:48
Marcel schreef:horn schreef:Heb een hoop leuke auto's gereden, maar weinig halen het bij het comfort waarmee je lange afstanden rijdt met dit (1996!) ding.
blijf het zeggen....E39-M5, na twee jaar het ding groeit nog steeds aan me, unieke en sublieme combo van serieus (welke 911 non turbo wil een keer???) snel en comfortabel...
21 okt 2006 14:35
21 okt 2006 21:48
22 okt 2006 23:09
TurboBjorn schreef:Das wel heeel goedkoop... is de olie vervangen?