Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
21 okt 2006 0:30
2.2VTEC schreef:.. tijd voor een PF-boete op het posten van Porsche-destructieve foto's

... en dan is dit nog de minste - Gizmo kon gewoon z'n weg weer vervolgen
21 okt 2006 0:39
Snap ik, maar hoe komen ze aan mijn adres? Nooit eerder post van Porsche gehad... Vind het absoluut niet erg, don't get me wrong!
21 okt 2006 0:45
Als je je gegevens bij een porsche centrum achter laat zal dat best in Leusden bekend worden via onderling contact lijkt mij, ze zijn tenslotte wel de importeur
21 okt 2006 7:27
Dat ook. Maar het RDW verkoopt ook NAW gegevens van auto eigenaren. Alleen ze doen dit niet rechtstreeks, maar via zogenaamde RDW-providers. Verder meen ik dat verzekeringsmaatschappijen hun bestanden ook verkopen.
21 okt 2006 9:12
gisteren in Oirschot geweest, wegens klein beurt (met chauffeur daarbij....

).
Ze hebben ook de nieuwe Targa, maar zwart. Veel leuker dan Mazda rood, dacht ik.......
21 okt 2006 9:19
Toch raar... En een Targa én klant van PCG, maar geen uitnodiging...
21 okt 2006 10:05
Hier de uitnodiging van Porsche Centrum Leusden.
Ik denk dat wij 11 november maar even gaan shoppen daar
21 okt 2006 10:10
cvaniperen schreef:Toch raar... En een Targa én klant van PCG, maar geen uitnodiging...

Da's inderdaad vreemd...... aangezien ik én geen targa bezit, én geen klant ben van PCG, maar tóch een uitnodiging.
Kwestie van in het juiste bestandje zitten waarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt door
ER op 21 okt 2006 11:15, in totaal 1 keer bewerkt.
21 okt 2006 11:01
cvaniperen schreef:Toch raar... En een Targa én klant van PCG, maar geen uitnodiging...

Je mag die van mij wel hebben,heb er 2 gekregen.....................in Leusden
21 okt 2006 11:32
Wij kregen ook nooit post van Pon, maar nu wel en we hebben post uit Heteren.
Wij gaan naar Heteren, de line up bekijken, dat lijkt ons wel heel mooi om te zien. Foto´s ga ik zeker maken.
Zijn wij dan de enige die naar Heteren gaan
Lekker rustig
21 okt 2006 13:33
nee, ik ga niet,
Ik heb de auto 9 september tijdens de Porsche World Tour gezien en daar werd hij door Gijs van Lennip onthuld!
Prachtige wagen, kleur helemaal goed, zilver met zwart leer en zwarte hemel
21 okt 2006 19:58
horn schreef:HenkC2C schreef:Heb dezelfde (of een soortgelijke) uitnodiging ontvangen van Pon Porsche Centrum Leusden.
Ga inderdaad kijken (en kwijlen

)
idem. is van 4 tot 11 november. 11 november miniforummeeting doen? rond 11.30-12.00u?

Ben ook van de partij...
21 okt 2006 20:00
Sandra & Eric schreef:Wij kregen ook nooit post van Pon, maar nu wel en we hebben post uit Heteren.
Wij gaan naar Heteren, de line up bekijken, dat lijkt ons wel heel mooi om te zien. Foto´s ga ik zeker maken.
Zijn wij dan de enige die naar Heteren gaan
Lekker rustig
Nee hoor! Daar ga ik zeker ook ff buurten (post uit Heteren en uit Leusden gekregen

)
21 okt 2006 20:08
11 nov. lijkt me prima.
21 okt 2006 22:48
HenkC2C schreef:Heb dezelfde (of een soortgelijke) uitnodiging ontvangen van Pon Porsche Centrum Leusden.
Ga inderdaad kijken (en kwijlen

)
Ik zal Alice maar verwittigen, dat je ze je opsluit voor dat je gekke dingen doet in wonderland
21 okt 2006 22:58
Dat is misschien wel verstandig Paul, doe dat maar voor de zekerheid
21 okt 2006 23:38
Ik rijd regelmatig langs het PCG en ga dus zeker even een kijkje nemen. Vooral zo'n historisch overzicht is altijf leuk om bij elkaar te zien.
22 okt 2006 0:29
mhoeneveld schreef:Ik rijd regelmatig langs het PCG en ga dus zeker even een kijkje nemen.
elke dag friesland-delft en jij rijdt
regelmatig langs PCG???
Geen wonder dat je zoveel kilometers rijdt. Al zit je in die handel, wellicht is een tomtom
(of een zegmaarMauricezegmaarMaurice
) toch iets voor jou...
22 okt 2006 10:54
Ik ga naar Heteren. Moet er 1-11 toch zijn om PSE eronder te laten zetten en dan pak ik wel de uitnodiging op.
22 okt 2006 18:32
wij hebben een uitnodiging van PCL en gaan daar op 11 november na toe zijn rond 11.00 uur voor diegene die ddar ook zullen zijn tot dan ...
22 okt 2006 22:37
ook hier is het kleurige envelopje op de mat gevallen.
Staan alleen geen tijden bij (of zijn het de normale showroomopeningstijden).
Met de intro van de Cayman S was het groots opgezet en in de vroege avond.
Zouden ze dat met de Targa ook doen??
22 okt 2006 22:51
horn schreef:mhoeneveld schreef:Ik rijd regelmatig langs het PCG en ga dus zeker even een kijkje nemen.
elke dag friesland-delft en jij rijdt
regelmatig langs PCG???
Geen wonder dat je zoveel kilometers rijdt. Al zit je in die handel, wellicht is een tomtom
(of een zegmaarMauricezegmaarMaurice
) toch iets voor jou...

Tegenwoordig is het Leeuwarden-Vianen. En ik kom regelmatig bij een kennis in Arnhem en dan is Heteren slechts een klein stukje om.
23 okt 2006 6:35
D-Dreamer schreef:Met de intro van de Cayman S was het groots opgezet en in de vroege avond.
Zouden ze dat met de Targa ook doen??
je hebt gezien dat het een week duurt he... dat zijn een heeeeeeeele hoop hapjes...
23 okt 2006 17:10
Bij Wittebrug zijn het slechts drie dagen.
en om nu voor de hapjes drie maal naar Leidschendam te rijden lijkt mij iets te veel van het goede.
(je krijgt trouwens maar 1 jaarboek)
Een van die dagen valt toevallig op de Minimeeting Zuid-Holland dus als ze appeltaart hebben is het een goed plan om met zijn allen daar even binnen te wippen
23 okt 2006 17:52
Tja... met mijn kleine modelletjes krijg ik geen uitnodiging, dus ik hoop dat diegene die gaan lekker wat foto's schieten. Want 7 generaties targa, is een mooi gezicht
Mijn favotier is denk ik toch wel de oude Turbo Targa
Arno