23 okt 2006 14:38
ECT schreef:
Al zou de Corvette op een strakke rechte weg technisch gezien de meerdere zijn, mij zie er in ieder geval niet inrijden. Iedereen zal me voor een of andere pooier, kampbewoner of crimineel aanzien
23 okt 2006 14:56
23 okt 2006 15:06
23 okt 2006 16:25
26 okt 2006 20:10
ECT schreef:Over smaak valt niet te twisten.![]()
Al zou de Corvette op een strakke rechte weg technisch gezien de meerdere zijn, mij zie er in ieder geval niet inrijden. Iedereen zal me voor een of andere pooier, kampbewoner of crimineel aanzien (terwijl ik over het algemeen gezien overal maling aan heb)
26 okt 2006 21:18
27 okt 2006 13:16
27 okt 2006 15:13
27 okt 2006 15:21
michael schreef:Dat word dus wachten op de turbo S.
27 okt 2006 15:28
27 okt 2006 15:51
27 okt 2006 19:15
Carrera4s schreef:Los daarvan blijft het een feit dat zo'n Corvette in verhouding tot de turbo weinig kost !
27 okt 2006 20:15
Carrera4s schreef:Pfff wie geeft nog een moer om enkele tienden van een seconde in de sprint naar 100 of zelfs 200.
27 okt 2006 20:46
Marcel schreef:Dus wat blijft er dan in het dagelijks gebruik over, juiste het rechte strepen werk, en wat is dan het resultaat, die tienden van seconden die zg niets uitmaken worden dan ettelijke meters, bij een snelheid van 100km/uur, dan leg je nl 27 meter/s af, dus 3 tienden is dan al gauw bijna 2 wagen lengtes en dan sta je toch een beetje beteuterd te kijken met je turbo van bijna 2 euro tonnetjes...
27 okt 2006 22:41
27 okt 2006 22:45
porscheware schreef:Er zal dus wel een markt voor zijn.
27 okt 2006 23:09
Devils son schreef:porscheware schreef:Er zal dus wel een markt voor zijn.
Natuurlijk is er een markt voor. We willen allemaal sneller.
Maar is een 997 GT3 RS van vandaag echt leuker dan een 911 Carrera RS? Ik denk het niet (misschien wel minder leuk). Sneller is de 997 natuurlijk wel.
28 okt 2006 8:49
28 okt 2006 11:07
Marcel schreef:Carrera4s schreef:..... bij een snelheid van 100km/uur, dan leg je nl 27 meter/s af, dus 3 tienden is dan al gauw bijna 2 wagen lengtes en dan sta je toch een beetje beteuterd te kijken met je turbo van bijna 2 euro tonnetjes...
moraal blijft, ondanks alles dat de nieuwste Corvette gewoon value for money is.....
28 okt 2006 11:14
28 okt 2006 11:37
ECT schreef:Als je naar prestaties en prijs kijkt, biedt een Corvette idd meer waar voor je geld. Maar de meesten hier kopen toch een Porsche vanwege het totaal-plaatje: exclusiiviteit, styling, kwaliteit, betrouwbaarheid, imago, restwaarde, gevoel dat je hebt in een dergelijke wagen, interieur, afwerking,
etc. en daar betaalt men gerust wat meer voor en harder dan 270 km/u durven de meesten toch niet .
Net zoiets als je in een Radio & TV zaak moet gaan kiezen tussen een Mark Levinson of een Krell audioset. Voor de meesten onder ons onbekend (die genoegen nemen met middelmatig) maar voor de High-end audiofiele liefhebbers zeer begeerde objecten. Dan kiest de high-end met poen toch voor de Mark Levinson omdat hij net dat beetje extra heeft, terwijl de Krell ook een krachtpatser is.
De een is dus voor een beetje extra exclusiviteit bereid er meer voor te betalen, dan de ander. Daarom maakt een Corvette me echt niet warm omdat ik daar niet het type bestuurder voor ben. Dan voel ik me meer een patser en pooier dan in een Porsche.
28 okt 2006 12:11
28 okt 2006 12:51
28 okt 2006 12:52