Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

30 okt 2006 10:36

Ook een zeer moede euh goede morgen gewenst vanuit het zuiden

30 okt 2006 10:44

Mogguh mannuh.
Heerlijk zo'n extra uurtje; ben vanochtend dus maar een uurtje later opgestaan... :? :mrgreen:

30 okt 2006 11:18

Doeme , daaromis het hier zo rustig.
Ik was gewoon een uur te vroeg open :cry:

30 okt 2006 12:40

911-lover schreef:Ik was gewoon een uur te vroeg open :cry:

Ik ook (uit gewoonte) ..... koffie gedronken en weer terug gegaan :shock:

MOGGUH HERFST EN DE REST ! :drunken:

30 okt 2006 12:58

Goede morgen Maukers,

Vlak voor het sluiten :!: , zit alweer vanaf 7.00 uur op kantoor :twisted:

Wat gaat daar een tijd in zitten :idea: , al dat gewerk :oops:

Kreeg net de Porsche World van november 2006, mooie bijlage van de great 993 :lol:

Snel maar weer aan het werk :wink:

30 okt 2006 16:16

even belletje trekken, nu het hier gesloten is :ba:

Afbeelding

Eens kijken wie er open doet :shock:

30 okt 2006 16:52

Hey Gerhard , jij als persoonlijke portier van dit draadje moet je ook houden aan de regeltjes hé.
Geen machtsmisbruik plegen :twisted: :wink:

Afbeelding

30 okt 2006 18:09

bert964c4 schreef:
WdePundert schreef:Mogguh, 't lijkt weer cabrioweer te zijn. Vanmiddag even bij Jan Luitink kijken.

Wim,wat ben je toch een vreeselijk moeilijk ventje, ik heb je zaterdag niet bij eric wolbert gezien, en ik heb je zondag niet bij jan luitink gezien, eigenlijk heb ik je nog nooit ergens gezien,laat staan bij een meeting van de meest simpele club van nederland :roll: , en daarom wel een hele leuke club, want wie kent wie :roll: :lol: anyways, tot laterrrrrrr :wink:

Beste Bert, ik was echt wel bij Jan Luitink afgelopen zaterdag (zie desbetreffende draadje), maar, speciaal voor jou, incognito. :wink:

30 okt 2006 22:47

Wim, ik was er zondag :lol: :lol: :wink:, ennuh incognito :roll: moet je me niet ofzo :?: :lol: :lol: :wink:

31 okt 2006 1:05

Morgen Maukers, nog 1 dag werken en dan een week verlof (jaarlijkse wijntrip naar de Bourgogne) :lol:

blijf nog even wakker, er zijn nog een paar kleine gaatjes op mijn iPod die moeten opgevuld worden voor we vertrekken :wink:

31 okt 2006 1:06

Het is al weer zover, de kroeg is open dus goeie morgen allen :lol: :wink: en @ Rob,het was wat rustig en kon niet echt lekker slapen :roll: , dus dan zet je dat digitale ding maar weer eens even aan :wink: :lol:

31 okt 2006 1:08

Gaat goedkomen Ludo,dat weet ik zeker, nog even lekker genieten van de laatste vakantie :lol: :wink:

31 okt 2006 1:09

mmm genieten dus!

De Beaujolais Primeur schiet ook al weer op trouwens Afbeelding

31 okt 2006 1:09

Mogguh by the way :wink:

31 okt 2006 1:13

Zullen we er achter aan gaan Henk :lol: , kunnen we ook nog even genieten van het goede leven :wink:

31 okt 2006 1:14

bert964c4 schreef:Gaat goedkomen Ludo,dat weet ik zeker, nog even lekker genieten van de laatste vakantie :lol: :wink:

laatste vakantie? Ik werk onder de CAO (Collectieve Arbeids Overeenkomst) Chemie en in deze sector is men vrij genereus met het aantal vakantiedagen; staat tegenover dat mijn reguliere werkdagen best wel langer zijn dan 9->5 maar alles bij elkaar hoor je me niet mopperen hoor :wink:

31 okt 2006 1:20

Dan heb je het goed joh, een van de nadelen van eigen baas zijn is dat je je toch aan moet passen aan de nukken van je personeel :roll: :wink: , maar je zult me verder niet horen klagen hoor :lol: ik heb het goed :wink:

31 okt 2006 1:21

HenkC2C schreef:mmm genieten dus!

De Beaujolais Primeur schiet ook al weer op trouwens Afbeelding

mja, Beaujolais Primeur is amper geschikt om wijnazijn te maken hoor, wie daar zijn geld aan geeft is goed gek - ik heb hier trouwens nog een (gekregen) BP 2000 met speciaal etiket liggen, moet ik dringend nog eens cadeau doen aan iemand die ik niet kan uitstaan :wink:

Bij Bourgogne wijnen denk ik eerder aan Montrachet / Meursault (wit) en Pommard / Gevrey-Chambertin / Aloxe Corton / Chambolle Musigny (rood) hoor ...

31 okt 2006 1:25

Je hoeft het een niet te verafschuwen om het ander te kunnen waarderen!

Ik heb nog enkele zeer exclusieve Bordeaux wijnen liggen die ik alleen in het juiste gezelschap en onder de juiste omstandigheden drink (en intens van geniet) maar toch kan ik een lekkere Beaujolais als slobber wijntje ook waarderen, hetzij op een andere manier...

31 okt 2006 1:25

Hmmm,jammiejammie,je hebt er verstand van Ludo, moet toch echt eens een keertje komen buurten bij je :lol: :lol: :wink:

31 okt 2006 6:58

Psssssssssst, iemand hier :roll: :roll: :roll: :?:

31 okt 2006 7:59

ja hoor - sssst :wink:

31 okt 2006 8:07

ppp 356 schreef:Psssssssssst, iemand hier :roll: :roll: :roll: :?:

Paul vanwaar zo stil :?:

Mogen de "worsten" niet wakker worden :?:

Goede morgen trouwens, je was wel vroeg zeg :idea:

31 okt 2006 8:13

Morgen feestdag in België, dus het werk wat verdelen over 4 in plaats van 5 dagen. :wink:

31 okt 2006 8:40

goede morgen allemaal,

Wat voor feestdag dan Paul?

robert
Gesloten onderwerp