08 nov 2006 21:49
Beltar schreef:lauke schreef:Wat een reacties zeg, was te verwachten.
Heb in het verleden een 911 2.7 uit '74 en daarna een 3.2 uit 85 gereden, dus ik weet wat P is.
Maar wat rijdt die tt toch geweldig. in de 6 op de snelweg gas intrappen en dan...ik schrok me dood - wat een geluid - wat een versnellig! fantastische auto om te tunen, dat blijkt.[/img]
Sorry, je beweert te weten wat p isen vergelijkt een auto uit 85 met een tt
![]()
![]()
![]()
In 1976 was de eerste golf GTI een supercar met 110pk... nu hebben 2.0l diesels 150PK tot 175... jongens... vergelijk appels met appels aub...
Natuurlijk rijdt een jonge tt beter dan een p van meer dan 20jaar...
PS ook ik vind een tt een mooi ding, en gemotoriseerd met een zware motor een snel ijzer, maar ie voelt niet aan zoals een moderne p wel een kick geeft.
Ter vergelijking: een nieuwe M5 is sneller als een 997, maar rijdt daarom nog niet prettiger. Je moet met een beamer al loeihard gaan om nog enige sensatie te voelen. Porsche slaagt er in om alle zintuigen te bespelen , en dit vanaf elke snelheid en op elk soort weg...
09 nov 2006 1:34
lauke schreef:Na lang dubben de knoop doorgehakt: geen 993 uit '96 maar een tt quattro > 250 pk uit 2003. Wat een auto...wat een geluid...
Motivatie:
3 jaar oud ipv. 10 jaar
kosten (aankoop, onderhoud, verzekering) gunstiger
Ik vroeg me af of iemand net als ik deze overweging gemaakt heeft?
10 nov 2006 8:27
10 nov 2006 14:04
10 nov 2006 21:38
10 nov 2006 23:37
10 nov 2006 23:41
10 nov 2006 23:47
911-lover schreef:Nu we hier toch over die vier nullen aan het jippie zijn een volgende vraag.
Is een Audi RS4 ook in Cabriolet uitgebracht![]()
11 nov 2006 9:56
Dan heb je het ook over afschrijven.En dat ga je met de TT een hele boel meer doenlauke schreef: En naast gevoel heb ik ook nog nuchterheid in mijn bol. Daarom dus de tt.
11 nov 2006 11:08
11 nov 2006 21:45
11 nov 2006 21:52
RS-R schreef:Zou zeggen slotje erop.
11 nov 2006 21:54
11 nov 2006 21:55
11 nov 2006 22:47
plh schreef:RS-R schreef:Zou zeggen slotje erop.
Idd, niveau begint te dalen . . . .