15 nov 2006 22:21
15 nov 2006 22:25
Zeggen ze er ook bij in wat voor staat ze worden teruggevonden? Ongeschonden of zwaar beschadigd, maar nog net niet total-loss?
In het laatste geval heb je toch liever dat je auto verzekeringstechnisch gezien total-loss wordt gereden incl. de dieven.
15 nov 2006 22:34
15 nov 2006 23:04
16 nov 2006 0:49
16 nov 2006 8:59
Counterstrike schreef:TILBURG, 14 november 2006
Porsche ontvreemd bij woninginbraak
HILVARENBEEK: Vanmorgen is omstreeks 08.00 uur een inbraak in een vrijstaande woning ontdekt aan de Johanna van Brabantlaan. De dieven hebben het slot van de achterdeur eruit getikt. De daders vonden in de woning de sleutels van een Porsche 911 Carrerra. Deze auto met het kenteken 67-LP-LH werd daarna weggenomen. Ook hebben de daders onder meer een LCD TV en een laptop buitgemaakt. De bewoners lagen boven te slapen en hebben niets van de inbraak gemerkt. De politie heeft een uitgebreide aangifte opgenomen. De auto is internationaal gesignaleerd.
16 nov 2006 21:13
gantor schreef:Bij het zoeken van een appartement was mijn grootste parameter het aanwezig zijn van een garage. Betrof een verhuizing van platteland naar stad. Daarbij hadden mijn ouders me bijgebracht dat een auto steeds in de garage hoorde en niet hoefde rond te slingeren om het huis.
Dergelijk appartement ook gekocht, was in de tijd dat ik nog met een BMW reed. Nu met een 996 komt het idee om de auto van mijn vriendin ( Fiat Punto) in de garage te zetten en de 996 buiten te zetten. Wie steelt er nu een waterkoker? En iedereen die op de vandalisme-toer is, heeft enorm medelijden met dergelijk chauffeur