| Auteur | Bericht | 
        
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________Het was alweer een tijdje stil op dit onderwerp... maar nu is er dan toch weer nieuws. Ik heb vandaag de blauwe striping gespoten. het ging niet overal van een leien dakje, dus ik heb nog wat schuurwerk voor de boeg.
 Dus ik moet nog wat bijwerken, maar het resultaat ziet er vooralsnog zo uit:
       Daarna heb ik nog even een dryfit gedaan en het ziet er echt al lekker uit        Nu eerst alles weer goed laten drogen voordat ik er weer met mijn tengels aankom. 
 ArnoArno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 21:17 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| yohanv 
					911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden   | _________________________________________Deze wordt weer als vanouds....
 Gewoonweg weer heel erg mooi. Op naar de trofee voor de wedstijd.  Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
 
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 21:25 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| rob964.c4 
					964.c4assendelft   | mooi hoor en heel kundig,
_________________________________________
 
 robert
 remmen is angst
 
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 21:36 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| patrick911 
					1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne   | Ja hoor. Ziet er weer prima uit als altijd.
 Nu ik zelf al twee weken bezig ben met het kunstof 911T luchtfilterhuis (dat ik zelf helemaal met plamuur en putty moet modelleren) begrijp ik hoeveel werk jij in je modellen stopt om zo'n niveau van detail te halen.
  
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 23:10 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| 911-lover 
					Maritim 968CS  , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België   | _________________________________________Dat begint er al weer (zoals gewoonlijk) sterk op te lijken.
 Doe zo door   www.porsche968cs.be
 
 Laatste update 22/10/2013
 
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 23:11 | 
					
					         | 
	
	
		|  | 
	
			| maurice 
					Turbo S - 542pkFriesland   | Ziet er nu al weer prachtig uit_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
 
 
 | 
		
			| 17 dec 2006 23:20 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MarcoB 
					ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS   | zoals barry stevens zegt: vooral zo doorgaan!_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 0:22 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| WdePundert 
					Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht   | Het ziet er goed uit. Ik heb bewondering voor jouw geduld._________________________________________ Verba volant, scripta manent.
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 17:36 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| outletvalve 
					911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13   | _________________________________________HEe dat nummer 45 waar ken ik dat ook alweer van     Oh, ja van deze foto !
 Nu nog die kleine lettertjes op de voorkap erop frummelen     https://www.instagram.com/outletvalve/
 
 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 18:15 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________Ja ja... dat is precies de wagen die ik aan het namaken ben.
 Waarom? Omdat ik van deze wagen de mooiste foto's kon vinden    Die tekst wordt m.b.v. een zelfgemaakte decal gedaan, net als het 06-11, het politie logo en de kentekenplaat.
 ArnoArno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 19:21 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| outletvalve 
					911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13   | kenteken even opgezocht:
_________________________________________
 Kenteken
 Voertuigsoort  Personenauto
 Merk   PORSCHE
 Handelsbenaming  911 CARRERA 2 U9
 Kleur(en)  Wit
 Brandstof  Benzine
 G3 Installatie  N.v.t.
 Aantal cilinders  6
 Cilinderinhoud  0 cm3
 Vermogen  0 KW
 Aantal zitplaatsen  0
 Aantal staanplaatsen  N.v.t.
 
 Datum eerste afgifte Nederland  16-09-1992
 Datum eerste toelating  16-09-1992
 Datum aanvang tenaamstelling  28-03-2003
 
 Vervaldatum APK  21-05-2007
 
 hij rijdt dus nog !
 
 ( al 4 maanden na aankoop weer verkocht ! Is hij toen al buiten dienst gesteld ?? En hoe zou hij er nu uitzien ?)
 https://www.instagram.com/outletvalve/
 
 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 19:28 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | 
_________________________________________Ja lijkt me ook wel gaaf om te weten    het zal wel geen lid van hier zijn, want dat had ik die wel een keer gesproken vermoed ik    Arno Arno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 18 dec 2006 20:44 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| 2.2E_69 
					911 2.2E targaGoirle, NB   | Wss omgebouwd.
Als het een oudje was is het leuke om hem gewoon als politie porsche te houden, maar aangezien het een relatief nieuwe is, zul je hem al gauw ombouwen naar een normale 964 cabrio. (zeker als het een daily-driver is)
 
 Thomas -waar een politie P in de VUT staat-
 
 
 | 
		
			| 19 dec 2006 18:02 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MarcoB 
					ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS   | 
_________________________________________ik zou 'm gewoon als Targa houden   Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
 
 
 | 
		
			| 19 dec 2006 18:12 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________Zo... de laatste update van dit jaar denk ik. Ik heb vandaag het model voorzien van decals en een mooie laag glanslak. Er moet nog wel iets meer glanslak op, om hem eens mooi te kunnen polijsten, maar ik wil de jullie deze beelden niet onthouden:
   Op deze foto is trouwens nog net te zien dat ik de uithollingen van de handgrepen weer wit heb gemaakt, zoals het hoort. De grepen zelf worden straks mooi zwart.
       Vanaf deze plek, wens ik iedereen een hele fijne Kerst toe en de beste wensen voor 2007!
 ArnoArno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 24 dec 2006 19:53 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| WdePundert 
					Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht   | _________________________________________Ziet er mooi uit hoor.  Verba volant, scripta manent.
 
 
 | 
		
			| 25 dec 2006 11:16 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________Ahhh... vandaag weer lekker met de airbrush in de weer geweest. Het model heeft weer 3 lagen blanke lak gekregen en nu weet ik zeker dat ik er niet doorheen polijst als ik hem laat glimmen          De foto's heb ik gemaakt met tijdelijk even de lichten erop. Die haal ik nog even weg als ik ga polijsten en pas daarna worden ze definitief vast gezet.
 Daarnaast was ik ook al een tijdje bezig met een oude bekende. De Porsche 911 964 Turbo Veilside. Misschien niet de mooiste, maar wel een icoon onder de gestylde Porsche. Ook dit model is al wel lekker gelukt. Een paar kleine foutjes met het zetten van de ombouw (die paste dan ook voor geen meter), maar nu glimt hij lekker.
     Beide wagens gaan nu een week in de vitrine om uit te harden.
 ArnoArno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 07 jan 2007 22:01 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| horn 
					PF #57   | _________________________________________klpd'er is mooi geworden zeg!  Life is too short to drive boring cars
 
 
 | 
		
			| 08 jan 2007 0:14 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| patrick911 
					1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne   | Yep. Die PolitiePorsche is erg mooi geworden.
 Ik vind die veilside persoonlijk niet zo mooi, maar dat komt door de kleur (hij was toch eerst groen of rood of zo?) en de spoiler-set, en zeker niet door jouw werk   
 
 | 
		
			| 08 jan 2007 10:23 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| MarcoB 
					ex Porsche 987 Boxster S
en nu Porsche 981 Boxster GTS   | _________________________________________KLPD is idd erg mooi geworden (is dat glaasje naast knipperlicht niet té blauw?)
 veilside mag van mij naar de rommelmarkt... Spoilers lijken zo af te komen van een oostduitser die zijn trabant in de jaren 90 heeft proberen te verfraaien.  Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
 
 
 | 
		
			| 08 jan 2007 10:40 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| EvR 
					ex 911 TargaDordrecht   | 
Dat dacht ik ook    Puik werk trouwens weer   
 
 | 
		
			| 08 jan 2007 18:59 | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________Ja... dat blauwe licht is misschien een tintje te donker geworden. Het valt ook niet mee met die transparante kleuren. Misschien dat het bij wat beter licht er nog wel wat mooier op wordt.     Jullie reactie op de Veilside had ik al wel verwacht. De meeste hier (ik overigens ook) hebben meer met een puur model. Maar je moet de reacties zien van enkele tuners     De lak van de Veilside was een enorme klus, maar die zit er wel lekker op. Dat is voor mij het mooiste aan het model. Het is meteen een mooie oefening mocht ik bijv een keer Arctisch zilver willen spuiten. Dan pak ik weer aluminium, maar ipv oranje, voeg ik een paar druppels blauw toe.
 ArnoArno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 08 jan 2007 19:53 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| patrick911 
					1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne   | 
Is hellgelb  geen uitdaging voor je, Arno       Het spuitwerk ziet er inderdaad op beide modellen goed uit!
 Waar ik bij de mijne het meest tegen op zie qua afwerking/spuiten, is dat bij lijmen van onderdelen de verf oplost. Dat zorgt bij mij nu voor een kip/ei situatie:
 Als ik de body eerst lijm (bumpers aan body) en dan in z'n geheel spuit, dan is het resultaat het best en gaat de lijm geen verf oplossen, maar vervolgens krijg ik de body straks niet meer over het onderstel geschoven....
 Wat is jouw volgorde? Hoe doe jij dat? 
 
 | 
		
			| 09 jan 2007 10:37 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | 
_________________________________________Ik zet de body zo ver mogelijk in elkaar. Inderdaad om eventuele lijmrestanten te vermijden. Het plastic is vrij buigzaam hoor. Ik heb nog geen model gehad dat ik niet na het in elkaarzetten weer moest demonteren voordat ik het op mijn model kreeg. Echter, heb ik nog niet deze klassieke auto gemaakt. Mijn oudste is de Turbo uit '75.
 Er is nog wel een alternatief. Gebruik verdunde houtlijm (er zijn ook wel modelbouwvarianten van te krijgen). Dit is op waterbasis, dus restanten kun je (zolang het nog niet droog is) met een vochtig doekje wegpoetsen. LET OP. Dit soort PVA lijm is niet echt sterk. Een spiegeltje vastzetten gaat wel, maar een bumper met een beetje spanning erop, zal niet houden. Arno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 09 jan 2007 17:36 | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| Deathtrap 
					SpeedGelb 987.2Kaatsheuvel   | _________________________________________ Arno
 
 In 1963 vindt de werkelijke geboorte plaats van de automobiel.
 https://www.instagram.com/arno.smulders78/
 
 
 | 
		
			| 18 jan 2007 14:31 | 
					
					       | 
	
	
		|  |