Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Mooi blauw, is ook niet lelijk

23 dec 2006 22:41

ppp 356 schreef:Zo horen Porsches te zijn in mijn ogen, lekker sportief en aggressief 8) 8)

Idd Paul,er gaat niets boven "hemelsblauw" :lol: :wink: Afbeelding

En mocht ik de lotto winnen,werd de 997 GT3 ook in Minervablauw besteld :flower: :mrgreen:

23 dec 2006 23:01

LouisXIV schreef:Er moest toch meer blauw op straat komen?? :D

Op straat wel , maar in je eigen thuis :roll: :twisted:

23 dec 2006 23:06

911-lover schreef:
LouisXIV schreef:Er moest toch meer blauw op straat komen?? :D

Op straat wel , maar in je eigen thuis :roll: :twisted:

En ook niet door de brievenbus :twisted:

Afbeelding

23 dec 2006 23:31

tja, kleur blijft altijd een eigen keus,
en inruilwaarde speelt daar ook een rol in,
bv kan geel supergaaf zijn maar probeer maar eens te verkopen later.
Iedereen kijkt zo best naar zijn eigen goesting

24 dec 2006 0:28

Denk dat je een goeie 993 in Speeedgelb zo kwijt bent.... misschien nog wel sneller dan een zilvere. Waarom? Zijn bijna niet te vinden! 8) :lol: :wink:

Heb wel een tijdje, voor de total make over van de Carrera 3.0 over inruilen voor een 993 nagedacht .Dan zou ik het liefst een catching color willen. Speedgelb, Grandprix weiss of Zenith blauw bijvoorbeeld. Veel liever dan zilver of donkerblauw. Maar nogmaals, dat is persoonlijk en hangt ook sterk af of de auto een daily driver of " fun mobiel" is.

Maar tot nu toe erg happy met het conservatieve, degelijke gelbgruen! :wink:

24 dec 2006 15:13

Ik heb nog wat uitleg gevonden over de betekenis van kleuren:

Rood

Betekenis:
Het symbool van activiteit, materialisme en daadkracht, maar ook van macht en strijd. Er is natuurlijk wel verschil in werking tussen felrood en wat zachter rood. Helderrood is veel versterkender voor juist de heerszucht en de macht en is beslist niet goed voor driftige mensen.

Geel

Betekenis:
Het symbool van de lichtkracht. Het is een sterke kleur die hoort bij wijsheid, levenswarmte en bescherming. Het is een veilige, koesterende kleur.

Groen

Betekenis:
De kleur van het midden, de vruchtbare voedingsbodem. Vanuit groen is elke richting mogelijk.

Blauw

Betekenis:
De kleur van de hemel, van de verdieping op geestelijk gebied en de kleur van hoop en rust.

24 dec 2006 17:12

Bedankt voor de info Marcel!..haha! Ik hou van blauw.. :wink:
Wat de kleuren betreft,.. ga ik volledig mee met Jeroen. Mooi die aparte kleuren zoals bv op de nieuwe RSjes.

24 dec 2006 17:17

Jeroen, er is nog hoop.....

Groen

Betekenis:
De kleur van het midden, de vruchtbare voedingsbodem. Vanuit groen is elke richting mogelijk.
Plaats een reactie