23 aug 2006 18:42
23 aug 2006 18:49
23 aug 2006 18:52
23 aug 2006 21:34
WdePundert schreef:Voor de turboliefhebbers.
23 aug 2006 21:39
23 aug 2006 21:51
Massa schreef:De tank is ook wat klein uitgevallen met 67 liter inhoud. Want je draait er zomaar een litertje of 20 per 100 kilometer doorheen als je plezier maakt met de 911 Turbo.
23 aug 2006 21:55
ER schreef:Massa schreef:De tank is ook wat klein uitgevallen met 67 liter inhoud. Want je draait er zomaar een litertje of 20 per 100 kilometer doorheen als je plezier maakt met de 911 Turbo.
Daar zijn weer allerlei prettige opties voor............ dat was al zo in 1997.![]()
Gewoon zoveel mogelijk hokjes aankruisen op het bestelformulier.......
23 aug 2006 21:57
michael schreef:ER schreef:Daar zijn weer allerlei prettige opties voor............ dat was al zo in 1997.![]()
Gewoon zoveel mogelijk hokjes aankruisen op het bestelformulier.......
Godzijdank in 1986 ook al![]()
.
23 aug 2006 22:52
24 aug 2006 2:05
ER schreef:michael schreef:ER schreef:Daar zijn weer allerlei prettige opties voor............ dat was al zo in 1997.![]()
Gewoon zoveel mogelijk hokjes aankruisen op het bestelformulier.......
Godzijdank in 1986 ook al![]()
.
Enige nadeel: minder ruimte onder de kofferdeksel...... maar ja. Je maakt meestal toch alleen korte tripjes.
24 dec 2006 2:07
24 dec 2006 4:36
Massa schreef:Heren,
In navolging op mijn bericht over de verschillen tussen de 996 turbo en de 964 turbo heb ik nadien ook nog gereden in een 997 turbo (meegereden) en in een 993 turbo (zelf).
Het spijt mij zeer, maar mijn ouwe 964 turbo blijf ik toch het leukst vinden.
De nieuwere modellen zijn (allemaal) minder extreem.
24 dec 2006 13:14
michael schreef:Marcel, als goedmaker dit filmpje,
http://www.competitioncustompaint.com/NNJR2005Sat.mpg
24 dec 2006 14:13
michael schreef:Massa schreef:Heren,
In navolging op mijn bericht over de verschillen tussen de 996 turbo en de 964 turbo heb ik nadien ook nog gereden in een 997 turbo (meegereden) en in een 993 turbo (zelf).
Het spijt mij zeer, maar mijn ouwe 964 turbo blijf ik toch het leukst vinden.
De nieuwere modellen zijn (allemaal) minder extreem.
Probeer eens een 930.
24 dec 2006 14:52
24 dec 2006 15:44
24 dec 2006 16:18
25 dec 2006 11:05
ER schreef:Tschja...... dan ga je toch voor de GT2? Lijkt me duidelijk.
28 dec 2006 21:54
Marcel B. schreef:Met de jubileumrit is het niet van gekomen om een keer met mij mee te rijden. Was ook niet echt goed weer om de 930 uit te testen, niet waar.
Volgende meeting waar we allebei zijn gaat het gebeuren. Beloofd
30 dec 2006 0:15
ER schreef:Maar de sound (en daarmee het gevoel) kan in geval van een 993 turbo wel een injectie gebruiken vind ik. Vandaar dat ik (als origineel freak) toch maar een andere uitlaat laat monteren, en de originele bewaar uiteraard...........................................................................................
30 dec 2006 2:24
Massa schreef:Heren,
In navolging op mijn bericht over de verschillen tussen de 996 turbo en de 964 turbo heb ik nadien ook nog gereden in een 997 turbo (meegereden) en in een 993 turbo (zelf).
Het spijt mij zeer, maar mijn ouwe 964 turbo blijf ik toch het leukst vinden.
De nieuwere modellen zijn (allemaal) minder extreem.
05 jan 2007 21:58
05 jan 2007 22:10
06 jan 2007 11:18
Sanhi schreef:De eerste indruk die de 993TT op mij achterliet was ook fijn. Geen nerveus gedoe, een lekkere koppeling (lichter dan mijn 993 4S) en een super acceleratie. (met dito geluid). Zou prima bij mij passen ;)
06 jan 2007 11:34
michael schreef:Sinds wanneer maakt een standaard 993TT geluid?