Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

10 jan 2007 9:10

Ik ben nog even benieuwd naar de gemiddelde jaarlijkse kosten aan onderhoud mbt de verschillende types 944. Kan iemand mij daar een idee van geven?

Gr, Sven

01 feb 2007 0:34

Beste mede porsche liefhebbers(sters)

Ondertussen heb ik alweer een paar dagen de 944 in mijn bezit! Er kan (helaas) niet van gesproken worden dat het een nieuwe 944 is hier op het forum, want ik heb de witte vierwieler van Antoine (speedy 944) overgenomen. Maar ik moet zeggen dat ik... Erg blij ben! De wagen rijdt subliem en ziet er in mijn ogen perfect uit (Wit is niet iedereens cup of tea).

Afbeelding

Gr, Sven

01 feb 2007 1:13

Een plaatje van een auto Sven, gefeliciteerd, en heel veel plezier en veilige kilometers :lol: :wink:

01 feb 2007 3:31

Veel plezier d'rmee Sven...enne...dat onderschrift kan nu weg he...(op zoek naar...) :wink:

01 feb 2007 6:44

Jurgen schreef:Veel plezier d'rmee Sven...enne...dat onderschrift kan nu weg he...(op zoek naar...) :wink:

hoezo? Dat is nou het Porschevirus. Kijk maar naar HenkC2C - altijd 'op zoek naar'... :lol:

@ major tom: gefeliciteerd. De witte van Speedy is in ieder geval een erg mooie!

01 feb 2007 9:24

van harte ermee! Ik vind het een mooie auto en mooie kleur.
Tijdens de IJssellandrit van juli vorig jaar heb ik 'm gezien en was verrast door de mooie staat waarin ie verkeerde! Veel plezier en geluk ermee!!

Vrgr Ton

01 feb 2007 10:18

Veel plezier ermee, inderdaad! :wink:

Gelukkig issie bij een liefhebber terechtgekomen...

01 feb 2007 10:23

:@: Major Ton: Heel erg mooi, deze witte!
Van harte gefeliciteerd met je aanwinst. Hou 'm heel en geniet er van :!: :drive:

01 feb 2007 12:11

Ook van deze kant van aller harte geluk gewenst met deze erg mooie 944.
Hadden we niet gezegd dat die van Speedy echt de moeite waard was :wink:

01 feb 2007 12:13

Ik heb het al eerder gezegd, Speedy krijgt vroeg of laat spijt als ik die foto zo zie 8)

succes ermee :!:

02 feb 2007 0:58

Ziet er mooi uit man die witte, wordt wel poetsen met die velgen, ik zie af en toe al scheel met mijn zilvergrijze.

(mark die wenst dat de gemeente eindelijk toestemming geeft voor 10 meter verharde weg ipv die blubber )
:evil:

03 feb 2007 19:57

Dank voor alle positieve reacties!

En de meest positieve reactie kan ik gelukkig zelf geven, daar ik zelf elke dag in m'n nieuwe aanwinst kan rijden 8)

Het is zo'n enorme verbetering tov de Celica die ik eerst reed. En daarbij komt dat ik nu eindelijk het Porsche gevoel kan ervaren wanneer ik dat wil ;)

Vandaag was het eventjes heerlijk weer om een stukje te toeren en ben daarbij nog even langs Circuit Zandvoort gereden. Daar was redelijk wat activiteit plus nog een aantal Porsches (944 en 911) die present waren. Een rode 944 S2 viel me daarbij het meest op, die stond er echt prachtig bij!

Gr, Sven
Plaats een reactie