09 jan 2007 23:31
Renntech schreef:(...) Het is heel erg moeilijk om de opgegeven tijden te halen. Bijna niet te doen.
09 jan 2007 23:33
944 racer schreef:Massa schreef:Een 964 3.3 turbo heeft een acceleratie tot 100 van 5.0 sec.
(bron: autojaarboek 1991).
Thanks.![]()
Is dat dan met 320 of 355 PK?
09 jan 2007 23:51
Massa schreef:944 racer schreef:Massa schreef:Een 964 3.3 turbo heeft een acceleratie tot 100 van 5.0 sec.
(bron: autojaarboek 1991).
Thanks.![]()
Is dat dan met 320 of 355 PK?
320 pk
10 jan 2007 8:11
10 jan 2007 13:09
10 jan 2007 13:15
Massa schreef:Dat klinkt logisch (wat een kleine verschillen trouwens)
10 jan 2007 13:27
knotski schreef:Misschien goed voor de beeldvorming dit:
Had mijn P net, kleppen waren beroerd gesteld en ik was nog niet gewend aan de 915-roerpookmaar toch,
REALITY CHECK 0-100
Van 0 naar ...
10 jan 2007 13:57
10 jan 2007 13:58
knotski schreef:Misschien goed voor de beeldvorming dit:
Had mijn P net, kleppen waren beroerd gesteld en ik was nog niet gewend aan de 915-roerpookmaar toch,
REALITY CHECK 0-100
Van 0 naar ...
10 jan 2007 14:30
knotski schreef: en ik was nog niet gewend aan de 915-roerpook
10 jan 2007 15:00
10 jan 2007 15:03
10 jan 2007 17:21
10 jan 2007 18:01
11 jan 2007 14:43
11 jan 2007 14:46
11 jan 2007 14:51
11 jan 2007 15:44
11 jan 2007 16:12
11 jan 2007 16:22
11 jan 2007 16:30
CorSleutel schreef:Iemand !
Wat is eigelijk het olieverbruik van een 911 [2-3].[0,1,2,4,6,7,8] ( nieuw/op leeftijd/aan revisie toe ) ??
Groeten
11 jan 2007 17:42
wolf schreef:knotski schreef: en ik was nog niet gewend aan de 915-roerpook
FYI de 84-86 3.2's worden als de snelste uit de hele range beschouwd, lekker he.
11 jan 2007 19:05
12 jan 2007 15:32