Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

11 jan 2007 21:17

Michael, (en alle anderen)

Een rondrit in Limburg is zeker de moeite waard. Ik wel er ook best wel tijd en energie steken. ( vanaf februari krijg ik wat meer tijd)

Groetjes Mark

11 jan 2007 21:57

Olaf schreef:
cabrio wim schreef:Als wij Zeeuwen of Limburgers iets organiseren voor een club ( het maakt niet uit voor welk merk auto) krijg je inderdaad geen of weinig reactie.

Beter verkooppraatje houden mss :?:

.... als je ziet waar normaliter de PF deelnemers allemaal vandaan komen :idea:

Was er niet eens wat in Stevensweert :lol: Of ligt dat niet in Limboland dan :roll:

11 jan 2007 23:22

P-jongens, stel me beschikbaar voor eventuele voorbereidingen. Heb echter geen ervaring met het organiseren, maar lijkt me wel een erg leuke bezigheid.
Kan eventueel in week van 29 januari t/m 1 februari.

11 jan 2007 23:32

Jeroen C3.0 schreef:Mooi! Dan meld ik mij als geboren Limburger hierbij ook aan! 8) :wink:

Jeroen, jij ook? :o Kon me niet herinneren van de herfstrit dat jij oorspronkelijk uit Limburg kwam.

Btw, ik ben dus Venlonaar (zachte G en gooise aardappel... :wink: ) maar weet nog niet of ik dan kan....

11 jan 2007 23:46

Michael, ik kom regelmatig in de Keulse Kar! Zo vaak dat er mensen zijn die denken dat ik in Venlo woon... :lol: :wink: Vroeger regelmatig bij de buren, de Galerie..

Central is een hele leuke, mooie tent, prima om te eten en inderdaad erg 8) om onze drie ( :lol: ) Porsches na de rit te parkeren!

Daarna bij de buren ( Heineken hoek) gezellig op Hollandse hits verder pilsen. Daarna afzakken naar de Keulse Kar, klinkt als een leuke avond!

12 jan 2007 0:25

Jeroen C3.0 schreef:Michael, ik kom regelmatig in de Keulse Kar! Zo vaak dat er mensen zijn die denken dat ik in Venlo woon... :lol: :wink: Vroeger regelmatig bij de buren, de Galerie..

Central is een hele leuke, mooie tent, prima om te eten en inderdaad erg 8) om onze drie ( :lol: ) Porsches na de rit te parkeren!

Daarna bij de buren ( Heineken hoek) gezellig op Hollandse hits verder pilsen. Daarna afzakken naar de Keulse Kar, klinkt als een leuke avond!

Je kent inderdaad de leukere kroegen!! In die kroegen heb ik in het verleden ook de nodige liters weggeschud. Wanneer kom je weer naar Venlo? Misschien is het leuk om dan in 1 van deze cafe's onder het genot van een pilsje alvast het 1 en ander te gaan plannen. 26/27 Januari zou kunnen wat mij betreft, daarna gaat het eigenlijk al rap richting vasteloavend. Natuurlijk zijn de anderen ook welkom.

12 jan 2007 0:45

Jan A. (964 C4) schreef:
Olaf schreef:
cabrio wim schreef:Als wij Zeeuwen of Limburgers iets organiseren voor een club ( het maakt niet uit voor welk merk auto) krijg je inderdaad geen of weinig reactie.

Beter verkooppraatje houden mss :?:

.... als je ziet waar normaliter de PF deelnemers allemaal vandaan komen :idea:

Was er niet eens wat in Stevensweert :lol: Of ligt dat niet in Limboland dan :roll:

In den beginne.....

12 jan 2007 15:57

Ja hoor, het begint als een leuk initiatief voor een toerrit in Limbabwe, maar waar eindigt het.....In de kroeg natuurlijk :lol:

Kom op mannen, zijn er al spijkers met koppen geslagen omtrent de afspraak?

12 jan 2007 16:11

Ja , 30 september.
Schitterende Limbo Toerrit :twisted: :lol: :lol: :lol:

12 jan 2007 23:39

michael schreef:
Jeroen C3.0 schreef:Michael, ik kom regelmatig in de Keulse Kar! Zo vaak dat er mensen zijn die denken dat ik in Venlo woon... :lol: :wink: Vroeger regelmatig bij de buren, de Galerie..

Je kent inderdaad de leukere kroegen!! In die kroegen heb ik in het verleden ook de nodige liters weggeschud. Wanneer kom je weer naar Venlo? Misschien is het leuk om dan in 1 van deze cafe's onder het genot van een pilsje alvast het 1 en ander te gaan plannen. 26/27 Januari zou kunnen wat mij betreft, daarna gaat het eigenlijk al rap richting vasteloavend. Natuurlijk zijn de anderen ook welkom.

Michael, goed idee, e.e.a. plannen. 26/27 weekend kan ik helaas niet, verjaardag en zondag beurs. Ik PB wel even om een datum af te spreken.

13 jan 2007 0:59

Heej guys, is 9 of 10 feb een optie? Nog steeds geen vastelaovend want dat is het week-end daarna (dreej daag).

13 jan 2007 5:22

lowflyer schreef:Heej guys, is 9 of 10 feb een optie? Nog steeds geen vastelaovend want dat is het week-end daarna (dreej daag).

Misschien de 10de.

15 jan 2007 21:53

De 10de gaat dus niet lukken :cry: .

17 jan 2007 17:28

vanuut het nimweegse lees ik dit draodje mee, liek me gers ene LIMBO TOCHT :!:
vaoderke wil ok wel mit met ziene 964 maor moet wel bieter weer zien :!: :wink:
vorschlag: lente :?: :idea:
hor iet wel......

17 jan 2007 17:36

In Maart start de organisatie!

18 jan 2007 16:29

:cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

13 maart 2007 14:09

Even dit draadje omhoog geschopt.

Heren van de organisatie,

Hoelaat en welke kroeg a.s zaterdag? Ik heb nog een berg munten over van de carnaval, die moeten op.

17 maart 2007 21:18

Het is tijd voor Afbeelding met Afbeelding.

Lijkt mij leuk hoor, door Limburg crossen. 8)

19 maart 2007 17:26

Het probleem is tijd. Ik heb door de weeks tijd genoeg, maar dan hebben anderen weer geen tijd. Word moeilijk dus....
Plaats een reactie