Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

16 jan 2007 10:03

Wow, wat een verhaal Harald. :? :(

Gaat er nog een onderzoek komen naar de oorzaak van deze ontploffing?

16 jan 2007 10:07

Poeh, wat een verhaal. :shock: Verstandig gehandeld inderdaad. Nooit meer een Mini zou ik zeggen? :? Zijn zat andere leuke leasers! Een snelle A3 bijvoorbeeld?

16 jan 2007 10:11

MS964 schreef:Poeh, wat een verhaal. :shock: Verstandig gehandeld inderdaad. Nooit meer een Mini zou ik zeggen? :? Zijn zat andere leuke leasers! Een snelle A3 bijvoorbeeld?

Omdat hij in brand gevlogen is :?: Denk dat er van alle merken al wel eens een wagen in de brand heeft gestaan.

16 jan 2007 11:15

So! :shock: ....dat hoop ik toch nooit mee te maken.

Ik vind ook dat je goed gehandeld hebt :!:

16 jan 2007 11:33

ppp 356 schreef:Heb zelf ooit met de 356 zelfde ervaring gehad, iedereen ziet dat de wagen in de fik staat behalve jijzelf. Als je dan stopt en ziet plots de vlammen uit de motorruimte komt, is het wel even schrikken.

Zelfde voor jaren meegemaakt met mijn Baur.
Ook gestopt na tekens van medeweggebruikers. Vlammen kunnen blussen en gelukkig geen schade.
Ik moet onderwege over een doek gereden hebben die tussen carterbescherming en spruitstuk bleef hangen en ontvlamd was.
Wat was dat schrikken , en de poeder van de blusser was weken na het feit nog te vinden in de wagen.

16 jan 2007 12:10

ppp 356 schreef:
MS964 schreef:Poeh, wat een verhaal. :shock: Verstandig gehandeld inderdaad. Nooit meer een Mini zou ik zeggen? :? Zijn zat andere leuke leasers! Een snelle A3 bijvoorbeeld?

Omdat hij in brand gevlogen is :?: Denk dat er van alle merken al wel eens een wagen in de brand heeft gestaan.

Niet alleen omdat hij in de fik is gevlogen. Ook vanwege die andere, zeer talrijke, akkefietjes die Horn met de Mini heeft gehad. De fik is trouwens wel de icing on the cake. :!:

16 jan 2007 12:22

:shock: wat een verhaal, hoop nooit zoiets mee te maken

16 jan 2007 12:53

horn schreef:Ik weet wel dat toen de power wegviel ik meteen op de meters gekeken heb en alles stond normaal.

Koud vuur bestaat toch niet? :lol: :wink:

Maarre, effe serieus, geen leuk bericht en sterkte met de nieuwe aanschaf.

16 jan 2007 13:10

Goed om te horen dat je met de schrik vrij bent gekomen.

Nu begint het volgende spel, de nieuwe!

(S3.... :wink: )

16 jan 2007 13:13

Nicolò schreef:
horn schreef:

Koudvuur :wink:

16 jan 2007 13:17

ppp 356 schreef:
Nicolò schreef:
horn schreef:

Koudvuur :wink:

Koud "spatie" vuur :!: :evil: :wink:

16 jan 2007 13:20

sow! niet mis.....

en mijn zoon gaat dit seizoen racen in een mini! pffff, ik hou mijn hart vast.....

16 jan 2007 13:44

porsche356sc schreef:sow! niet mis.....

en mijn zoon gaat dit seizoen racen in een mini! pffff, ik hou mijn hart vast.....

Beter je zoon vasthouden! :wink:

16 jan 2007 13:56

Sow, dat is minder leuk. Daarna toch troost gaan zoeken bij je buurmeisje, Horn? :lol: :mrgreen:

16 jan 2007 14:26

Ik ben wel benieuwd wat het nou is geweest.. 'k vindt het wel lekkere auto's die Mini's en nog mooi ook.. :wink: Alleen een beetje jammer dat het een BMW is.. Ik heb nog nooi meegemaakt dat je bij het afleveren van een nieuwe auto er een liter olie bijkrijgt... :roll: . . dat schept niet veel vertrouwen.

16 jan 2007 14:38

Goed om te horen dat je zelf niets mankeerd, hopelijk niet al te veel persoonlijke zaken in de auto laten liggen? Het is al geroepen maar het is "maar" een auto. Wees blij dat je het kunt navertellen en als het goed is wat foto's hebt kunnen schieten, ben idd ook wel benieuwd naar die foto's

Wat gaat de volgende auto worden?

16 jan 2007 14:54

...een 130i ??...mooie auto! :wink:

16 jan 2007 15:38

MS964 schreef:Een snelle A3 bijvoorbeeld?

Jeroen C3.0 schreef:Nu begint het volgende spel, de nieuwe!

(S3.... :wink: )

MichM3 schreef:...een 130i ??...mooie auto! :wink:

.... allen niet leverbaar als Cabrio :shock: :wink:

16 jan 2007 16:55

Auke231 schreef:Alleen een beetje jammer dat het een BMW is.. Ik heb nog nooi meegemaakt dat je bij het afleveren van een nieuwe auto er een liter olie bijkrijgt... :roll: . . dat schept niet veel vertrouwen.

65.000 km verder heeft mijn vriendin er nog geen druppel van nodig gehad (wel is de olie tussentijds gewisseld...).

En als echte Hollander hoor je nu eenmaal tevreden te zijn met alles wat extragratis is.

16 jan 2007 16:58

Harald,

Gelukkig dat je er verder zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen, het had ook erger uit kunnen pakken. Ik neem aan dat dit verhaal nog wel een staartje krijgt, want ik vind het niet normaal dat een moderne gloednieuwe auto zomaar effetjes vlamvat.

16 jan 2007 17:06

Tjonge zeg... dan sta je wel ff raar te kijken... :shock:

Succes er mee verder, Harald :!:
En een waardige vervanger uitzoeken natuurlijk. 8)

16 jan 2007 17:18

Harley schreef:En een waardige vervanger uitzoeken natuurlijk. 8)

ja leuk; laten we gaan gokken
ik denk de nieuwe speedster waar hij al proef mee heeft gereden 8)

16 jan 2007 17:20

Misschien die nieuwe Opel GT?

16 jan 2007 17:23

Olaf schreef:
MichM3 schreef:...een 130i ??...mooie auto! :wink:

.... allen niet leverbaar als Cabrio :shock: :wink:

...ik denk het wel...1-serie cabrio... :wink:

16 jan 2007 17:29

Balen zeg, zoiets hoop ik nooit mee te hoeven maken. :(
Plaats een reactie