18 jan 2007 0:37
Harley schreef:Oh jee... wat heeft onze Vlaamse Honda-rijder nu weer gedaan...
18 jan 2007 1:42
paSCal schreef:Hmmm, foto's maken van de auto voor en achter je met parkeren... Best een goed plan eigenlijk
18 jan 2007 9:51
bert964c4 schreef:paSCal schreef:Hmmm, foto's maken van de auto voor en achter je met parkeren... Best een goed plan eigenlijk
Hoezo![]()
![]()
![]()
Je hebt het nu toch niet over mijn waanzinnige parkeer prestaties he![]()
![]()
18 jan 2007 10:22
Jayzen die op het AlfaForum schreef:De kever liefhebbers oftewel PORSCHE rijders hebben zich geinfiltreerd op onze gezellige forum.
Dit is een HONDA rijder die post op een PORSCHE forum. Met een Japanse koekenblik tussen de kevers. Wannabee PORSCHE.
Mede Alfisten,mijn excuses, ik sluit deze topic. Buitenstaanders die niet eens de moeite nemen om zich fatsoenlijk voor te stellen en vervolgens ons belachelijk maken omdat ze een 944/928 of een oude 911 rijden, hebben niet het recht om hier met ons te mogen discusseren!
18 jan 2007 10:44
adu schreef:Wat een rare reactie.
18 jan 2007 10:51
patrick911 schreef:adu schreef:Wat een rare reactie.
Van iemand die zijn vrouw met zijn auto vergelijkt, en haar gaat beoordelen op haar 'onderhoudskosten' verbaasd me niks meer.![]()
![]()
Een weirdo, dat is 't.
18 jan 2007 10:55
Jayzen die op het AlfaForum schreef:De kever liefhebbers oftewel PORSCHE rijders hebben zich geinfiltreerd op onze gezellige forum.
Dit is een HONDA rijder die post op een PORSCHE forum. Met een Japanse koekenblik tussen de kevers. Wannabee PORSCHE.
Mede Alfisten,mijn excuses, ik sluit deze topic. Buitenstaanders die niet eens de moeite nemen om zich fatsoenlijk voor te stellen en vervolgens ons belachelijk maken omdat ze een 944/928 of een oude 911 rijden, hebben niet het recht om hier met ons te mogen discusseren!
18 jan 2007 11:17
maax,
Ik heb er geen problemen mee, alleen vind ik het inderdaad erg jammer dat ze humor hiervan niet inzien. Laatste regel van Kristel zien ze over het hoofd. Namelijk dat je het met een grote knipoog moet lezen.
Kristel en ik hebben een bepaalde humor samen. En dat humor werd hier gewaardeerd. Leuke was dat we het e.e.a. los hebben gemaakt hier en op andere auto forums. Dit betekent dat we erg leuke club hebben als men de moeite doet om zich hier aan te melden puur om mee te kunnen doen. Is een eer. Heb ik absoluut geen problemen mee.
Tussen al het gein en sarcasme hebben we als leden onderling respect voor elkaar. Als je een stukje uit een verhaal citeert in en andere forum, dan word het hele verhaal uit z'n verband gerukt. Daarbij beledigende opmerkingen maken over personen waarvan je de achtergrond niet weet, ging mij te ver. Van jullie kan ik veel hebben, dit is mijn club. Wil je als buitenstaander gezellig mee doen, geen probleem. Stel je netjes voor en er is niks aan de hand. Maar ga niet mijn foto's en verhaal gebruiken om de hele 156 club belachelijk te maken. Maak alleen mij belachelijk dan is er niks aan de hand. Laat de rest met rust.
Laten we dit lekker vergeten, wil deze topic niet vervuilen en gaan we lekker gezellig weer verder. Mijn complimenten voor beheerders . Die hebben op tijd alert gereageerd.
Gisteren Madeno demper van J8 onder mijn bella in stort regen gemponteerd. Man wat een sound. Zoek nu viaducten op om eronder door te rijden en flink te gassen Grin
Kristel weet het nog niet. Ben benieuwd of ze het gaat merken. Morgen naar Braboland samen in de Bella. hihihihi
18 jan 2007 11:32
AlfaNerd schreef:Ik plaats eerst ff een citaatje , stel ik mij daarna ff voor , okee ?(..)
18 jan 2007 11:51
18 jan 2007 12:00
adu schreef:AlfaNerd schreef:Ik plaats eerst ff een citaatje , stel ik mij daarna ff voor , okee ?(..)
PrimaHoor ik ook nog wel wat je verder bedoelt met het citaat.
18 jan 2007 12:07
18 jan 2007 12:09
AlfaNerd schreef:is natuurlijk ook wel erg makkelijk en voortborduren op een vooroordeel ,
Niet vergeten moet worden dat onze Bella's ook nog eens dagelijks ge- en misbruikt worden , dit in tegenstelling tot ( waarschijnlijk ) jullie Porsches .
18 jan 2007 12:14
En om het over de vooroordelen te hebben zoals jezelf schrijft. Je zou verschieten hoeveelmensen hier hun Porsche dagelijks gebruiken.
18 jan 2007 12:16
18 jan 2007 12:20
Harley schreef:Hoe zit dat met de APK
18 jan 2007 12:23
18 jan 2007 12:25
Hoe zit dat met de APK Question
18 jan 2007 12:27
AlfaNerd schreef:Hoe zit dat met de APK Question
Nou , simpel , die zit er niet op !![]()
![]()
![]()
Nergens voor nodig .............![]()
Nee , geintje , kreeg haar niet door de keuring ivm de koplampen en de xenon , nou , dan toch niet !
18 jan 2007 12:28
18 jan 2007 12:31
Harley schreef:Was bijvangst, ik zocht even op wat voor motor AlfaNerd er in heeft liggen...
18 jan 2007 12:31
Gerhard schreef:Alfa vrienden, van harte welkom
18 jan 2007 12:34
Harley schreef:Laat me raden... geen was-installatie.
Lijkt me toch een risico zonder APK rondtuffen... nog geen post uit Leeuwarden gekregen
18 jan 2007 12:34
18 jan 2007 12:39