Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

17 jan 2007 13:20

Jurgen@: ik vond het ook een stukkie minder dan het origineel hoor :? Maar toch wél leuk die reacties van die mensen, vooral dat ene blondje in het café! haha

17 jan 2007 13:30

Geef mij ook maar de originele V10 huil van de CGT.

17 jan 2007 14:18

Jurgen schreef:Ik ben schijnbaar de enige die het geluid bij-lánge-na niet zo mooi vind als de originele "huil" van de CGT...

Nee hoor.............. gedragen zich ook nog als een stel petjes.....

17 jan 2007 19:30

Schitterende bak, alleen bereden door een stel kleuters !!
Eigenlijk net zo erg als die motorfietsen met open uitlaten.
Op die motorfietsen zie je dan vaak van die stoere papa's die voor de rest niks te vertellen hebben :evil:

S.

17 jan 2007 20:33

Blijco schreef:Op die motorfietsen zie je dan vaak van die stoere papa's die voor de rest niks te vertellen hebben :evil:

Voel ik me daar toch een beetje aangesproken...

Daar heb ik ook een hekel aan... gelukkig heb ik nogal veel te vertellen. :mrgreen:
Harley - erg blij met de Vance & Hines Big Shots uitlaten...
Afbeelding

17 jan 2007 20:37

Harley schreef:
Blijco schreef:Op die motorfietsen zie je dan vaak van die stoere papa's die voor de rest niks te vertellen hebben :evil:

Voel ik me daar toch een beetje aangesproken...

Daar heb ik ook een hekel aan... gelukkig heb ik nogal veel te vertellen. :mrgreen:
Harley - erg blij met de Vance & Hines Big Shots uitlaten...
Afbeelding

Hahaha, Harley,
Dan gaat het voor jou niet op !!!

S.

18 jan 2007 1:29

Sorry hoor,
maar ontdanks alle kritiek kan ik mijn lach niet onderdrukken :D

Met andere woorden ik vind dit wel leuk, erg leuk :lol:

Peter

18 jan 2007 17:22

Schitterend filmpje!! Dit geluid komt werkelijk dicht bij het F1 geluid.
Machtig. Hoop schik hebben ze. Kon er zelf ook erg om lachen.
Een tweede filmpje van dezelfde auto staat onderaan de pagina.
en op you tube staat ie ook...nu met andere velgen (toch ?)
derde en laatste filmpje staat hierwaarin hij 200 mijl per uur op de teller zet in Mexico.
Enne...m.b.t. de jaloerse reacties hier :) vrees dat de auto niet 'even geleend' is... deze 'lucky' inwoner van Las Vegas heeft deze auto gewoon thuis in de garage staan.

18 jan 2007 17:39

Harley schreef:Op die motorfietsen zie je dan vaak van die stoere papa's die voor de rest niks te vertellen hebben :evil:

Voel ik me daar toch een beetje aangesproken (..)

Sinds wanneer ben jij een pappa dan? Weet totmbo daarvan ... :wink:

18 jan 2007 18:19

Daarom was het ook dat ik schreef:Voel ik me daar toch een beetje aangesproken (..)
:ass: :wink:
Plaats een reactie