Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

30 okt 2006 12:50

jokke schreef:Voor het eerst in 25 jaar heb ik mijn krant eerst opzij geschoven om dit volledig te lezen.

Schitterend , leuk dat het niet voor ons alleen een boeiende ervaring was :cheesy:

Re: Toffe rit....

30 okt 2006 13:14

fvdvelde schreef:He Mich,

Ik hoop dat je hieruit iets geleerd hebt en dat je toch terugvalt op de keuze naar 996 GT3.

De RS is een knappe bak maar ik vind de GT3 ( persoonlijke keuze natuurlijk) meer dit geld waard en denk dat je minder kosten zult hebben aan een nieuwere wagen.

Ik weet wel een 964 rs staan , splinternieuw met 20000km op, misschien doet deze man de auto weg voor een goei bod. meer info PB.

Een GT3 RS zit er niet in?

hey f,

ik weet het...zowat iedereen raadt me de GT3 aan. Maar toch heeft de ouwe RS ook iets en een leuk exemplaar dat me bevalt zal ik steeds overwegen...

GT3 RS is bij de haren getrokken...misschien over een paar jaar wel? 'k zou al heel blij zijn met een GT3 ClubSport of 964RS nu. Alvast bedankt voor de info :wink:

30 okt 2006 13:17

rufie schreef:Ik vrees ook dat het gemakkelijker zal zijn om een 996 GT3 te vinden in perfecte staat dan een 964 RS.

Ze zijn makkelijk te vinden de 964RS in perfecte staat, enkel weten de verkopers dat ook, en blijf je met die € 60.000 zitten :wink:

30 okt 2006 13:21

Je kent ze vast allebei:
Targa Florio
Niet zeuren, alles is te koop :wink:

30 okt 2006 14:16

Marco schreef:Je kent ze vast allebei:
Targa Florio
Niet zeuren, alles is te koop :wink:

yep yep...ken ze allebei...maar ik hou meer van de flashy kleuren a la Rubystone Red, Turkish Blue en Marine Blue

30 okt 2006 14:26

ppp 356 schreef:
rufie schreef:Ik vrees ook dat het gemakkelijker zal zijn om een 996 GT3 te vinden in perfecte staat dan een 964 RS.

Ze zijn makkelijk te vinden de 964RS in perfecte staat, enkel weten de verkopers dat ook, en blijf je met die € 60.000 zitten :wink:

Inderdaad...en in een RS'je horen toch een 300 paarden thuis vergezeld van een lekkere sound, dus tel daar nog maar wat extra dollars bij :wink:

30 okt 2006 15:10

ppp 356 schreef:

En wat doe je dan ?
Paul,
wat heeft jou ertoe aangezet om de GT3 RS te kopen en bijvoorbeeld niet een perfecte 964 RS, waarvan ik weet dat het één van je favoriete modellen is ? Ga je dan liever voor nieuw ?

30 okt 2006 17:21

...goed verhaal mannen, zeer verstandige beslissing. Bedankt voor het mooie verslag, met veel plezier gelezen.

Mvg,

Gerko Hoek

17 jan 2007 23:07

911-lover...ken je deze nog :lol:

Afbeelding

...wagen is uiteindelijk verkocht...ook aan een Belg, een Waal. Moet ongeveer eind november gebeurd zijn. Hij is ook van de partij met de Porsche days in mei aanstaande :wink: ...leuk hé!

17 jan 2007 23:27

Ik ben benieuwd omdeze terug te zien in Francorchamps.
En het tripje is een blijvende positieve herinnering :wink:
Nogmaals dank daarvoor dat ik dit mocht meebeleven

17 jan 2007 23:29

...jij bedankt kerel...veel lol gemaakt, veel gezien, veel (blijvende) herinneringen :D

Fotootje

19 jan 2007 13:10

911-lover schreef:Afbeelding

Als je me een PB-tje stuurt met je emailadres, mail ik je deze plaat in hi-res :D

Groeten,

JW (a.k.a. de Ringbunny 8) )

19 jan 2007 14:24

Makkelijk te vinden zijn zijn de RS'en zeker niet. Zeker niet als je een goede auto wilt hebben met weinig km's die ook niet rood is :) Ik ben 8 maanden bezig geweest, er staat heel veel rommel tussen, met schade in het verleden of alle km's op het circuit gereden. Gelukkig heb ik gevonden :mrgreen:

19 jan 2007 14:28

V-8 schreef:Makkelijk te vinden zijn zijn de RS'en zeker niet. Zeker niet als je een goede auto wilt hebben met weinig km's die ook niet rood is :) Ik ben 8 maanden bezig geweest, er staat heel veel rommel tussen, met schade in het verleden of alle km's op het circuit gereden. Gelukkig heb ik gevonden :mrgreen:

Dus die zwarte bij Wolbert is het geworden. Mooi ding joh, van harte! Nog opvallende zaken tijdens de keuring?

19 jan 2007 14:30

Nee, geen schokkende zaken. Ga 'm morgen halen en zal dan eens een voorstel rondje doen en mijn ervaringen delen.

19 jan 2007 14:34

Spannend! Hoor het graag. Afwikkeling bij Wolbert naar de zin? Heeft vaak mooi spul staan, en voor RS kun je daar zeker wel terecht.

19 jan 2007 15:23

V-8...we zijn allen zeer benieuwd en alvast heel erg proficiat met je fantastische koop! :wink:

19 jan 2007 17:46

Ook van deze kant geluk gewenst.
Tijd om je naampje te veranderen :roll: :wink:

19 jan 2007 17:50

V-8 schreef:Nee, geen schokkende zaken. Ga 'm morgen halen en zal dan eens een voorstel rondje doen en mijn ervaringen delen.

Nog even een vraagje, waarom de 260 pk sterke zwarte en niet de 300 pk zilveren die Wolbert ook heeft? Schelen qua prijs niet zoveel. Gaf de kleur de doorslag?

Re: Fotootje

19 jan 2007 18:47

JW schreef:
911-lover schreef:Afbeelding

Als je me een PB-tje stuurt met je emailadres, mail ik je deze plaat in hi-res :D

Groeten,

JW (a.k.a. de Ringbunny 8) )

Welken Belg staat er nu in het midden van de Ring geparkeerd :D :D ?!

19 jan 2007 20:42

Als ik me niet vergis heeft de zilveren schade gehad. Getuned hoeft voor mij niet. Ik heb de auto niet gezien maar vaak lopen ze minder goed bij lage toeren en 'halen' ze erg stationair. Maar goed - dat dan Mich bevestigen of ontkrachten :) En inderdaad liever zwart..

19 jan 2007 20:45

JW , fotootje is aangekomen waarvoor hartelijk dank :thumleft:

19 jan 2007 23:30

911-lover schreef:JW , fotootje is aangekomen waarvoor hartelijk dank :thumleft:

Graag gedaan :D

Volgende keer wel iets dichter bij die linker kerb komen ;-) :roll: :cheesy:

JW

20 jan 2007 11:45

V-8 schreef:Als ik me niet vergis heeft de zilveren schade gehad. Getuned hoeft voor mij niet. Ik heb de auto niet gezien maar vaak lopen ze minder goed bij lage toeren en 'halen' ze erg stationair. Maar goed - dat dan Mich bevestigen of ontkrachten :) En inderdaad liever zwart..

Indrerdaad...getuned lopen ze anders...moeilijk stationair...het is ieder z'n keuze...ik weet zeker dat V-8 een super exemplaar heeft...van harte!!! 8)

20 jan 2007 11:47

JW schreef:
911-lover schreef:JW , fotootje is aangekomen waarvoor hartelijk dank :thumleft:

Graag gedaan :D

Volgende keer wel iets dichter bij die linker kerb komen ;-) :roll: :cheesy:

JW

Was de eerste keer toen op de Schleife , samen met een paar andere forummers :wink:
Plaats een reactie