Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

22 jan 2007 14:42

Ik zou de 3.2 nooit als boodschappenauto aanbevelen. Met name het feit dat ie alleen maar korte stukjes gaat rijden is niet echt bevordelijk en zo zal die enorme plas olie nooit warm worden.

Mijn advies: Mevr Burns op de fiets en van het geld dat je in je zak houdt de 993 inruilen op een 993 TT :mrgreen:
(Kun je altijd nog voorstellen om af en toe even als taxi te spelen) :wink: :lol:

22 jan 2007 15:42

maurice schreef:Ik zou de 3.2 nooit als boodschappenauto aanbevelen. Met name het feit dat ie alleen maar korte stukjes gaat rijden is niet echt bevordelijk en zo zal die enorme plas olie nooit warm worden.

Dat is kwestie van prioriteiten stellen.
Ik ga dan gewoon iets verder mijn inkopen doen :twisted:

22 jan 2007 15:48

maurice schreef: de 993 tt inruilen op een 993 TT :mrgreen:

:bounce:

22 jan 2007 15:56

Gaat goed met mij vandaag :lol: :oops:
Had ik helemaal niet gezien dat het al een TT was. Alhoewel als ik goed naar de achterzijde op de foto uit het album kijk had ik het natuurlijk kunnen zien :wink:
997 turbo dan maar.... :mrgreen:

22 jan 2007 18:10

het wordt geen 3.2......maar toch een klein lelijk wagentje

en wel een (en niet lachen) Daihatsu materia 1.3 funk :oops: :lol:

22 jan 2007 18:14

maurice schreef: Alhoewel als ik goed naar de achterzijde op de foto uit het album kijk had ik het natuurlijk kunnen zien :wink:

Knap dat jij aan 'n foto van de buitenkant kan zien dat het 'n tiptronic is :P :wink:

22 jan 2007 18:16

Pfffffffff, wat een opluchting. Ik was al bang dat mijn 3.2 voor de rest van zijn leven als boodschappenwagentje door zou moeten gaan.

22 jan 2007 18:32

Daar sluit ik mij bij aan.

Vind overigens sowieso dat je met een 911 geen boodschappen zou moeten gaan doen, tenzij je naar een juwelier gaat of zoiest :wink:

Een van de vorige eigenaren van mijn auto, had deze gekocht voor zijn vrouw. Daar is hij snel van teruggekomen. Was namelijk veel te hard werken voor een niet werkde vrouw.
Plaats een reactie