Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

23 jan 2007 12:46

:lol: - Nu maar weer over tot de orde van de dag.

23 jan 2007 12:59

ppp 356 schreef:
Jurgen Mod van de zachte soort schreef:vooral als je reageert op een direct bovenstaande post is een quote niet nodig.

:mrgreen: :mrgreen:

Inderdaad :twisted: :wink: :lol:

23 jan 2007 13:02

Goed bezig, Koen. :lol:

23 jan 2007 13:23

ppp 356 schreef:Jurgen Mod van de zachte soort

Hoop wel dat je dit bedoelt als "iemand die niet onnodig mensen voor het hoofd wil stoten"... 8) :wink:

We zitten hier allen voor onze hobby (verslaafden niet meegerekend) , en áls het op een vriendelijke manier kan zal ik dit ook altijd prefereren boven iemand voor l*l te zetten, of tegen het hoofd te stoten.

Zolang je het "zachte" niet uitlegt als "niet dúrven" heb ik er geen problemen mee... :twisted:

Ik schat jou, Paul, als een mss nóg zachter en bescheiden iemand in, die, als het nodig is, ook heel goed weet hoe te handelen... :wink:

23 jan 2007 13:28

Optie 1 :wink:

23 jan 2007 13:43

Net als jij dus... :wink:

23 jan 2007 13:48

Toch veel pietjes precies op dit forum vind ik, als je voor zo'n pietluttigheden al PB's moet gaan sturen...

Dacht hier eerder iets te leren omtrent verschillende quotes in één bericht, want dat heb ik in feite niet echt door hoe je dat doet.

Misschien kan iemand me dat eens uitleggen : hoe quote je bvb. 2 verschillende berichten in één antwoord ? Knip- en plakwerk, of bestaat er een truukje ?

23 jan 2007 14:25

Carrera4s schreef: hoe quote je bvb. 2 verschillende berichten in één antwoord ? Knip- en plakwerk, of bestaat er een truukje ?

Jurgen schreef:Net als jij dus... :wink:

Dit bedoel je ?

Gaat vrij snel door een tweede scherm te openen in windows en dan idd te knippen en plakken van de tweede quote.

23 jan 2007 14:28

Afbeelding schreef:Ik haat quoten

23 jan 2007 15:06

Carrera4s schreef:Toch veel pietjes precies op dit forum vind ik, als je voor zo'n pietluttigheden al PB's moet gaan sturen...

Aangezien ik die "Pietje Precies" :? ben in dit geval voel ik me geroepen om hier op te reageren.

Veel mensen quoten inderdaad onnodig, wat de overzichtelijkheid / leesbaarheid niet ten goede komt. Gisterochtend viel het me op bij meerdere berichten van dezelfde persoon in één topic. Die berichten heb ik aangepast en ik heb de betreffende persoon via PB er vriendelijk op geattendeerd hoe het beter kan. Het heeft tenslotte ook weinig zin om te blijven dweilen zonder een druppelende kraan te repareren :wink: . Het bericht was niet bedoeld als terechtwijzing, maar zoals gezegd als tip.

Wat "het valt wel mee" betreft: de schade van de storm afgelopen donderdag valt ondertussen ook best mee nu veel is opgeruimd. :idea:

Volgens mij is het o.a. een taak van de moderators om de overzichtelijkheid / leesbaarheid van het forum te bewaken en daar waar nodig actie te ondernemen. Het onnodig quoten beschouw ik in die context (uiteraard, want anders had ik geen PB gestuurd) niet als een pietluttigheid. :salut:

Carrera4s schreef:Dacht hier eerder iets te leren omtrent verschillende quotes in één bericht, want dat heb ik in feite niet echt door hoe je dat doet.

Nee niet hier inderdaad, maar wel eerder al hier :!:
Dat brengt me overigens op nóg een tip: gebruik (wat vaker) de zoekfunctie en er gaat een wereld aan informatie voor je open. 8)

23 jan 2007 15:13

EriC4C schreef:Het heeft tenslotte ook weinig zin om te blijven dweilen...

Begin jij nu ook al over dat dweilen? :wink:

24 jan 2007 17:44

Nicolò schreef:
EriC4C schreef:Het heeft tenslotte ook weinig zin om te blijven dweilen...

Begin jij nu ook al over dat dweilen? :wink:

Van DD kwijlen doet dweilen :mrgreen:
Plaats een reactie