Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

25 jan 2007 1:12

Beter nog, niet rijden met die pekel bende, dat is echt niet goed voor onze "oudjes".

25 jan 2007 1:38

Nee, stilstaan is goed...... :? :roll:

Stilstand is achteruitgang! :idea: :wink:

Knallen met die machine! 8) :lol:

25 jan 2007 2:07

6 verschillende emoticonnetjes in 1 jippie postje :P

Maar I agree, gewoon karren met die hap. Was vanmiddag bij Visser, even gehad over die pekel, boeide hem niet zo. Kwaliteit nieuwere P's kon hem ook niet zo bekoren....

25 jan 2007 2:25

Rob Herfst schreef:Nee, stilstaan is goed...... :? :roll:

Stilstand is achteruitgang! :idea: :wink:

JEP, maar dan welzonder pekel!!!!!!!! :twisted: :wink:

25 jan 2007 2:28

wolf schreef:6 verschillende emoticonnetjes in 1 jippie postje :P

Maar I agree, gewoon karren met die hap. Was vanmiddag bij Visser, even gehad over die pekel, boeide hem niet zo. Kwaliteit nieuwere P's kon hem ook niet zo bekoren....

denk dat Robert echt wel een mening heeft over het rijden met een oude aftandse porsche bak in de winter en dan vooral als ze lekker aan het strooien zijn, het wordt er echt niet beter op hoor!! :evil:

25 jan 2007 2:30

Rob Herfst schreef:

Kun jij nog niet zeggen :!: :lol: :wink: geintje Rob :wink:

25 jan 2007 2:30

bert964c4 schreef:denk dat Robert echt wel een mening heeft over het rijden met een oude aftandse porsche bak in de winter en dan vooral als ze lekker aan het strooien zijn, het wordt er echt niet beter op hoor!! :evil:

Is dat de kwalificatie van jouw 964 ....... :? :roll:

25 jan 2007 2:34

nee, 3.2!, nog wat ouder!!

25 jan 2007 2:35

bert964c4 schreef:Kun jij nog niet zeggen :!: :lol: :wink: geintje Rob :wink:

Wie ging er in december snel weg van Zandvoort, terwijl hij nog mee zou rijden? :twisted: :wink:

25 jan 2007 2:36

Rob,ga me nou niet vertellen dat het rijden met een oude porsche in winterse omstandigheden goed is voor oudere porsches, kom op zeg!!

25 jan 2007 2:37

Rob Herfst schreef:
bert964c4 schreef:Kun jij nog niet zeggen :!: :lol: :wink: geintje Rob :wink:

Wie ging er in december snel weg van Zandvoort, terwijl hij nog mee zou rijden? :twisted: :wink:

Werk Rob, had te maken met WERK!!, en daar rij ik dat gebakje van :!:, jij toch ook?

25 jan 2007 2:41

bert964c4 schreef:Rob,ga me nou niet vertellen dat het rijden met een oude porsche in winterse omstandigheden goed is voor oudere porsches, kom op zeg!!
Als je het hebt over Porsche van voor 1977, dan kan ik je best volgen, maar daarna........ach......soms zegt een foto meer dan 10 woorden! :wink:

Afbeelding

25 jan 2007 2:46

Rob Herfst schreef:
bert964c4 schreef:Rob,ga me nou niet vertellen dat het rijden met een oude porsche in winterse omstandigheden goed is voor oudere porsches, kom op zeg!!
Als je het hebt over Porsche van voor 1977, dan kan ik je best volgen, maar daarna........ach......soms zegt een foto meer dan 10 woorden! :wink:

Afbeelding

hmmmm en na 10 jaar dan??, ga me niet vertellen dat je je porsches altijd hebt afgespoten om die pekelzooi eraf te halen, ik weet helaas uit ervaring dat de oudere type's er gevoelig voor zijn, het vreet echt door die zoute meuk!! :wink:

25 jan 2007 2:50

trouwens voor wat betreft die foto :lol: , ten eerste had je nog een beetje haar op je bolletje :wink: , ten tweede, ik wil die auto nu nog wel eens een keertje zien :lol: :wink: alles met een knipoog natuurlijk Rob :wink: :thumleft:

25 jan 2007 9:27

911-lover schreef:Volledig on topic
Als je veel je wagen buiten wast krijg je droge handen.
Dan maakt vaseline ze terug zacht :twisted:

Heb jij de beschikking over droog water? 8)

25 jan 2007 9:39

Afbeelding

laagje vuil beschermt niet misschien dit wel,

Ik rij gewoon ook als er gestrooit word en was dan een keer in de week of om de week.

trouwens wat anders ik heb zo'n hekel aan die mensen die je ziet rijden met van die slecht ijs vrij gemaakte ramen, word er zelfs boos om :?

robert

25 jan 2007 12:05

D-Dreamer schreef:
911-lover schreef:Volledig on topic
Als je veel je wagen buiten wast krijg je droge handen.
Dan maakt vaseline ze terug zacht :twisted:

Heb jij de beschikking over droog water? 8)

Neen, net zo min als jij blijkbaar de ervaring dikwijls de wagen met de hand te wassen (zeker in koude periodes) . Anders wist je wel hoe dat op je handen manifesteerd :twisted: :wink:

En neen , ik gebruik geen vaseline daarna voor op mijn handen te smeren. Na meer dan 20 jaar de "autopoets-O-titus" te hebben ben je eraan gewoon.
Quote mijn eerste tekstje hier maar eens :wink:
Plaats een reactie