26 jan 2007 11:03
GI996C schreef::cheesy:![]()
![]()
Iedereen kan bij zichzelf afvragen of aanschaf/onderhoud van de Porsche hun duurverdiende geld waard is... wat mij betreft is dat 100% het geval.
26 jan 2007 11:06
26 jan 2007 11:44
GI996C schreef:Dat begrijp ik, heb in de afgelopen 20 jaar ongeveer om het jaar een nieuwe lease auto gehad van verschillende merken...
Wil je een opsomming van produktie fouten van deze merken?
Ik heb me hier vaak over verbaasd, vooral wat dan de reaktie van de dealer/importeur is.
Over het algemeen zijn ze traag in het onderkennen van het probleem, zelfs als het al landelijk bekend is. Om over de oplossing maar te zwijgen.
26 jan 2007 12:46
26 jan 2007 13:23
desmett schreef:Zijn zaken die bij andere premium fabrikanten ook durven voor komen. Mercedes, BMW, Audi, ... hebben het allemaal al wel voorgehad. De ontwerpers en ingenieurs zijn ook maar mensen en een fout kan wel eens over het hoofd gezien worden. En het is idd bij alle fabrikanten een feit dat er maar eigenlijk stappen worden ondernomen als het het nationale niveau overschrijdt. Trouwens ligt de fout bij Porsche? Die krukaskeerringen worden bij andere firmas gemaakt. Porsche legt hen kwaliteitseisen op. Het testen hiervan ligt bij de onderdelen firmas.
26 jan 2007 13:31
26 jan 2007 16:36
Als ik X maal zoveel geld voor een product uit geef als de gemiddelde Nederlander mag en kan er niks meer mis gaan
26 jan 2007 16:44
maurice schreef:Ik kan me voorstellen dat je baalt als je zo'n geintje mee maakt (ik zou ook even flink rood aanlopen) maar het getuigd wel weer van een typisch Nederlands eigenschap.Als ik X maal zoveel geld voor een product uit geef als de gemiddelde Nederlander mag en kan er niks meer mis gaan
Hele foute gedachte. Ook een Porsche is een stuk techniek en techniek heeft de eigenschap dat het kan falen, hoe vervelend ook.
De kwaliteit van een merk zit hem er vervolgens in hoe dit wordt opgelost. Stuurt de dealer je met een kluitje in het riet dan mag je terecht klagen. Maar word er meegedacht aan een oplossing dan word de reputatie veilig gesteld.
Daarnaast vind ik in dit specifieke geval de omstandigheden ook nog eens van toepassing. Met dit weer kun je verwachten dat waar vocht zit het met een nachtje vorst vast vriest. Ongeacht of je nu een Kia of een Porsche rijdt blijft de techniek waarmee het raam door de stijl heen beweegt hetzelfde. En Porsche gebruikt echt geen andere raamrubbers dan welk ander merk ook.
26 jan 2007 16:46
26 jan 2007 21:56