27 jan 2007 16:51
27 jan 2007 19:00
craze schreef:hoe gaat het nu verder, wordt de auto nog gerestaureerd en zoja, door wie![]()
27 jan 2007 19:55
Wel het volgende: na voltooiing van de restauratie die 4 jaar in beslag heeft genomen waren en nog een aantal punten die niet in orde waren.
Dit betrof met name olielekkage, kwaliteit van het spuitwerk en slecht starten.
27 jan 2007 20:20
27 jan 2007 20:22
Elven schreef:yohanv schreef:....en ik denk dat een uitwijding van wie de betrokken partij(en) hier wel op zijn plaats is. Voordat er conclusies ontstaan en een verkeerd bedrijf aan de schandpaal komt.
Een rechtzaak heeft gediend en mij lijkt een forum niet de plaats om een ophanging nogmaals te voltrekken.....het is erg genoeg voor Semjon, dat hij zijn auto zo terug krijgt....
horn schreef:
Ik was er eentje die je een pb'tje had gestuurd om een keer naar de 'secret collection van het Westland' te gaan kijken.
Moesten we maar niet meer doen, hè?![]()
27 jan 2007 21:13
BJ964 schreef:Tsjonge wat een verhaal zeg...Goed te horen dat je de zaak gewonnen hebt. Wordt je compleet schadeloos gestelt of wordt er een andere regeling getroffen?
patrick911 schreef:Jemig Semjon, hoop voor je dat je gauw wel kan genieten met je auto.
succes met de verdere restauratie; je weet nu iig hoe het niet moet....![]()
Btw, Ik ga komende zondag niet meer naar de Nieuwjaarsborrel van de klassieke 911 en 912 club; die is nl bij dat bedrijf.
Marcel schreef:INderdaad wat een verhaal, gerechtigheid dat deze aan de schandpaal gaat, ere wie ere toekomt maar dit is gewoon oplichting.
Knap zoals je dit binnenskamers hebt gehouden tot aan de (voor jou gelukkig gunstige) uitspraak.
Echter kleine kanttekening en misschien heb ik het wel mis. Heb je tijdens de gehele restauratie geen fotoboek bij gehouden en alles op de voet gevolgd waardoor in een eerder stadium dit prutswerk al aan het licht zou komen.....
horn schreef:Jez*s, man, wat een ellende!
Wat betekent winnen van zo'n zaak? Dat je al je geld terugkrijgt? Dat hij je proceskosten betaalt? Dat je de auto door een goede partij kan laten restaureren?
Ik was er eentje die je een pb'tje had gestuurd om een keer naar de 'secret collection van het Westland' te gaan kijken.
Heel veel succes met het positief afronden van deze nachmerrie.
Olaf schreef:horn schreef:Dat je de auto door een goede partij kan laten restaureren?
Denk niet dat de west-lander ooit 'n restauratie bij Bart Holland gaat betalen
red devil schreef:Mooi dat je uiteindelijk gerechtigheid hebt, toch wel makkelijk dan dat er een rechtsysteem is.
craze schreef:hoe gaat het nu verder, wordt de auto nog gerestaureerd en zoja, door wie![]()
heb zoiets helaas ook weleens meegemaakt en weet zodoende dat zoiets heel frusterend werkt, ik voelde me toen goed machteloos:!:![]()
(uiteindelijk is alles nog wel goed gekomen na enige aandrang mijnerzijds).
in ieder geval, succes ermee.
yohanv schreef:Wel het volgende: na voltooiing van de restauratie die 4 jaar in beslag heeft genomen waren en nog een aantal punten die niet in orde waren.
Dit betrof met name olielekkage, kwaliteit van het spuitwerk en slecht starten.
Wat ik niet begrijp aan het verhaal is:
Heeft u de auto gekocht al zijnde een gerestaureerde wagen, of is de restauratie geweest nadat u hem hebt aangeschaft? Dit ook mede door een vraag eerder gesteld over een foto reportage van de restauratie.
Ik ben benieuwd naar de verdere reactie van uw kant en ik denk dat een uitwijding van wie de betrokken partij(en) hier wel op zijn plaats is. Voordat er conclusies ontstaan en een verkeerd bedrijf aan de schandpaal komt.
yohanv schreef:Elven schreef:yohanv schreef:....en ik denk dat een uitwijding van wie de betrokken partij(en) hier wel op zijn plaats is. Voordat er conclusies ontstaan en een verkeerd bedrijf aan de schandpaal komt.
Een rechtzaak heeft gediend en mij lijkt een forum niet de plaats om een ophanging nogmaals te voltrekken.....het is erg genoeg voor Semjon, dat hij zijn auto zo terug krijgt....
Het recht heeft gesproken,maar de discussie is hier nog niet gesloten en conclusies worden wel getrokken.horn schreef:
Dit geeft bij mij de indruk (Wat waarschijnlijk ook zo is) dat de wagen dus in aangeschaft bij J S in De Lier. Mocht de suggestie van Horn er naast zitten dan komt naar mijn inziens toch echt een verkeerd bedrijf in een kwaad daglicht.
27 jan 2007 21:26
Semjon schreef: U mag wel je zeggen hoor
28 jan 2007 14:38
28 jan 2007 22:27
29 jan 2007 11:00
29 jan 2007 11:26
911_2.2T schreef:Volgens hem werkt hij met een top plaatwerker en een super spuiter.
911_2.2T schreef:Maar als ik een bagageruimte zie waarbij over de rubbertjes heen gespoten is, dan weet ik al genoeg........
29 jan 2007 11:37
29 jan 2007 15:16
29 jan 2007 20:30
29 jan 2007 20:54
Anne 2.7 schreef:En ik maar denken, waarom zie ik die witte 911 maar nooit bij de flat staan. Hij stond dus ergens anders......
Gefeliciteerd met de afloop van de rechtzaak, en veel succes bij de komende restauratie.
Anne 2.7
911_2.2T schreef:Jeetje, wat een nachtmerrie. Echt afschuwelijk als je denkt dat je auto in goede handen is, maar vervolgens volledig verk!@@! wordt.
Zeker zo prachtige oude 911!
Ben er afgelopen zaterdag nog geweest voor de Nieuwjaars-bijeenkomst, toen wist ik dit nog niet..... Heb nog even met de beste man staan praten en met z'n mond kan hij in ieder geval alles. Volgens hem werkt hij met een top plaatwerker en een super spuiter.
Maar als ik een bagageruimte zie waarbij over de rubbertjes heen gespoten is, dan weet ik al genoeg........ Spuitwerk met zakkers, putjes en veel stof deeltjes in de lak valt wat mij betreft ook niet onder degelijk werk.
Mocht iemand daar een leuke auto zien, lijkt het me in ieder geval zaak om hem niet daar te laten "opknappen". Het merendeel van de P's die er nog staan, moeten trouwens grondig aangepakt worden.
patrick911 schreef:911_2.2T schreef:Volgens hem werkt hij met een top plaatwerker en een super spuiter.911_2.2T schreef:Maar als ik een bagageruimte zie waarbij over de rubbertjes heen gespoten is, dan weet ik al genoeg........
Hmmmmm, wat ben je dan?
molen934 schreef:Ja jongens dat is niet best![]()
Heb een tijdje terug ook zoiets gelezen, een echte Porsche liefhebber met een hele site met rechtzaken over één van de eerste 911's.
Weet iemand nog de link daar naar toe, ook stonden zijn latere Porsche's met leuke verhalen erop.
29 jan 2007 21:55
Semjon schreef:molen934 schreef:Ja jongens dat is niet best![]()
Heb een tijdje terug ook zoiets gelezen, een echte Porsche liefhebber met een hele site met rechtzaken over één van de eerste 911's.
Weet iemand nog de link daar naar toe, ook stonden zijn latere Porsche's met leuke verhalen erop.
Denk dat je deze bedoelt? Is inderdaad ook een tranendal geweest.
http://www.atico.nl/camelot/porsche64.html
30 jan 2007 10:23
30 jan 2007 10:27
molen934 schreef:
Heeft het ene wat met het andere te maken
30 jan 2007 11:13
30 jan 2007 21:49